Ben morgen al 5 dagen overtijd, zijn hier dames bekend mee die alsnog positief hebben getest?? Groetjes 10uss
sorrie ik niet, maar ik heb hier wel al gelezen dat er meer meiden pas later positief testte, succes meid!!
Ik begin de moed al een beetje op te geven, eerlijk gezegd..... Stel dat mijn menstruatie helemaal niet doorzet, moet je dan naar de dokter of kan je makkelijk een maand overslaan?? Groetjes 10uss
het kan idd zijn dat je aan het ontpillen bent je zit in je 2de ronde he? en de vorige ronde duurde 29 dagen? dan zou het nog best even kunnen duren, of je bent zwanger. mocht je je ongerust maken dan zou ik wel even je HH bellen die kent jou en kan je adviseren of je nog moet wachten of niet. daar kan ik je niet bij helpen, sorrie
ontpillen kan het niet zijn, ben in november al gestopt met de pil. Ik wacht deze week wel af, en dan ben ik de HA wel ff Groetjes 10uss
oke, ik dacht ronde 2 dus die is net gestopt (hoezo oordelen! sorrie) dan zou ik idd over een week even naar de hh gaan, die kan altijd nog een bloedtest doen. ik hoop dat dat niet nodig zal zijn meid!!
Ik ken iemand die pas na 3 weken overtijd positief teste. Zij had haar ei sprong waarschijnlijk pas aan het eind van de cyclus gekregen, was dus toen niet ongesteld geworden en teste pas 3 weken later positief. Er is dus nog hoop
Selaam Ik had op dag 29 een test gedaan maar negatief. Een week later was hij toch positief. Ik was gewoon te vroeg. Ik had mijn eisprong op dag 16 gehad vandaar.
Kijk er is dus nog hoop haha.... Wel vervelend zo, dat wachten, daardoor komt je eventuel menstruatie ook niet sneller. Bedankt voor jullie reacties!! Groetjes 10uss
Ik zit zelf in ronde 2 nu. Ben ook al een paar dagen overtijd maar nog geen positiefe test. Mijn vorige cyclus was 24 dagen. Toen ik met mijn dochter met de pil stopte was ik meteen in de eerste ronde zwanger. Maar schrik niet...ik teste pas 7 weken later positief...was dus ook meteen 7 weken zwanger. Het komt weinig voor maar het kan gebeuren. Had zelf ook helemaal geen last van kwaaltjes maar ik voelde het gewoon. Pffff heb wat testen gedaan in die periode
7 weken later? pfffffffffff.......... dan zit je helemaal in onzekerheid! Maar als het beloond wordt met een mooie positieve test, dan weet je waarvoor het was Ik ga voorlopig niet meer testen, wordt er een beetje gek (en arm) van. Groetjes 10uss
ja het heeft me veel geld gekost al die testen. Ik heb ook nu totaal geen ongi gevoel wel heel veel witte afscheiding. Ik wacht het gewoon af. En als ik volgende week nog niet ongi ben geworden dan bel ik even de HA voor een bloedtest. Dan kan ik meteen uitsluiten dat ik zwanger ben en verder wachten op m'n ongi. Kost een stuk minder dan elke keer testen
Afscheiding heb ik ook, best veel. Verder ook geen ongiklachten, zo nu een dan lichtjes beetje lagerugpijn, een klein beetje buikpijn. Ik ben blij dat je met andere mensen hier over kan praten die het zelfde meemaken, dat helpt mij wel....... Groetjes 10uss
Het is ook fijn om met andere mensen er over te kunnen praten. Dan weet je dat je niet alleen bent in deze onzekere tijden Ik hb verder nog helemaal geen buikpijn gehad. Het is dus best spannend. Met mijn dochter was ik dan in de eerste ronde zwanger. Daarna was ik in de 2e ronde zwanger (na een spiraaltje) Helaas eindigde die met 10 weken in een mk. En 7 weken na me mk was ik alweer 3 en een halve week zwanger van me zoontje. Volgens de arts ben ik behoorlijk vruchtbaar dus ik heb nog kans Het word weer spannend met al dat wachten. Maar ik hoop nergens op...misschien dat de teleurstelling straks als ik toch ongi word dan niet zo groot is.
We houden gewoon de moed erin!! Durf ook niet echte te hopen dat het zo is, eerst maar zekerheid om teleurstelling te voorkomen. Heb mezelf nu voorgenomen om na het weekend te wachten met de volgende test, als het dan nog nodig is natuurlijk! Ik werk in de horeca, dus krijg het knetterdruk dit weekend mooie afleiding voor mij........ Succes alle dames die in het zelfde schuitje zitten!! Groetjes 10uss
Nou had vanacht een behoorlijk last van kramp. En ja hoor....de ongi's zijn er pfff....na 37 dagen. Ach we zien het wel weer verder...ik ga vrolijk door naar de volgende ronde
Linda, Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent! Kun je weer volop met de nieuwe ronde beginnen! Succes!
Jammer linda... toch altijd weer een teleurstelling! Hier nog steeds niks te bekennen.... Groetjes 10uss