lekker verwarrend allemaal he, zo'n lichaam weet je wat bij mij opvalt, ook raar maar wat niet is kan nog komen, ik ben lang niet zo moe als anders als ik op dit punt in de cyclus ben aangekomen, maar goed dat kan natuurlijk ook komen van het weer dat eindelijk wat warmer begint te worden. verder heb ik ontzettend zin om dingen in huis te veranderen en de tuin, alles te gelijk normaal zou de paniek me toeslaan als ik van te voren al bedacht wat ik allemaal nog moest doen, nu kan het niet genoeg zijn..haha weghouden die buikpijn ooievaar
Nou ik ben dus wel heel erg moe sinds een week. Maar ik denk dat dat aan het weer ligt. En ben pas behoorlijk ziek geweest. Wat betreft het opruimen dat heb ik ook wel. Vanmorgen weer mijn hele huis gedaan en gisteren ook al. Ik duim voor ons allebei dat we een mooie koninginnedag hebben en die buikpijn mag af en toe wel....
precies, en je bent ook nog eens op krachten aan het komen, maar die moeheid is natuurlijk ook een goed teken! ik heb voor mezelf niet echt het gevoel dat het bij mij raak is, het nu wat druk op de rechterlies en licht rugpijnonderin. maar zit nu ook weer even op alles te letten en wat je zegt af en toe wat buikpijn is niet erg, dat lees je wel meer, als het raak is en goed zit mag die buikpijn van mij er best bij, hoop echt dat we een positief weekend hebben!!! als het uitblijft wanneer ga je dan testen?
Nou , dan duim ik met jullie mee Wat betrefd die ontlasting ........ Ik zit nu even voor mn eisprong ( kan ieder moment komen ) en heb paar dagen flink last gehad van obstipatie . Dat is weer weg gegaan en nu heb ik last van de darm race Echt vreemd hoor , tis elke maand weer anders . Groetjes Joyce
ben trouwens ook een beetje aan de race, alleen 'smorgens trouwens vaste prik na mijn eerste slok koffie.. 8)
oh dat schiet al op! als ik deze week geen bezoek krijg zou ik graag midden volgende week willen testen, dan ben ik een maand verder, maar als ik maandag goede berichten van jou krijg te lezen test ik wellicht eerder weet niet of ik me dan zou kunnen inhouden.. heb jij af en toe ook steken die door de vagina schieten?
ik ben 4 april ongesteld geworden dus dan zou dat 30e zijn als ik 26 dagen verder reken, zit steeds rond de 25 a 26 dagen, maar mijn langste cyclus was 28 dus ik ga daar maar een beetje vanuit dan...
tja, zorg dat ik mezelf erg bezig houd rond die datum, maar je blijft er toch aan denken. meestal heb een aantal dagen voor die tijd al wat bruinige afscheiding dus meestal weet ik het al eerder, afgelopen keer had ik na het klussen op dag 21 al een beetje bloed, zo'n domper!heb jij dat wel eens gehad?
Ik heb ook wel eens een paar dagen voor mijn nod bruine afscheiding Helaas weet ik dan dat ik gewoon ongi ga worden. Mijn buik is nu ook wat opgeblazen??
ja, ook opgeblazen, mijn schoonmama zegt net nog, we zaten even in de tuin: goh wat heb je een dikke buik zeg, zit er iets in? dus ik zeg: niet dat ik weet, mag wel! nou zegt ze: zorg dan dat er wat in komt! uhm, we doen ons best haha maar goed, de ongipijn is ff weg nu, als ik straks op ok druk zal het vast weer komen opzetten klopklop
balen hoor, dan is het ook moeilijk om je gedachten te verzetten zo, hoop dat het straks wat afneemt..
Ik weet het ff niet meer. Het ene moment denk ik nou het zou wel eens raak kunnen zijn, maar na een uurtje ofzo is dat gevoel weer weg en begin ik te twijfelen...
meis, probeer je niet te druk te maken, als je wel zwanger bent gebeurd er nu natuurlijk ontzettend veel in je lijf. probeer toch een beetje te ontspannen, hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat, ik weet wachten duurt lang, maar we wachten samen en slepen elkaar er samen door!
Lieve Ooievaar, Wil je even laten weten dat ik met je meeleef. Ik maak nu nl. precies hetzelfde als jij mee Is niet altijd even leuk he...die onzekerheid?? Nou heel veel succes meid. Hopenlijk hebben we mekaar (en alle andere meiden natuurlijk) snel goed nieuws te vertellen. Heel veel liefs Daan