Ontlasting

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ooievaar, Apr 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je meiden voor jullie lieve berichtjes.

Moet zeggen dat ik zo mijn bed in kruip als de kleine ook ligt.
    Alleen nog even een afwasje en dan hop in bed.
    Ben ontzettend moe en heb behoorlijke rug pijn :(
    Na de afwas kom ik hier nog even kijken. Zo verslavend hier ;) :D

2. babs

babs Actief lid

Feb 19, 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    om even op je allereerste vraag terug te komen..
    die keuteltjes dat heb ik ook. en als ik eenmaal ongi ben dan blijf ik naar de wc gaan om te plassen en te....
    dus?!? vind het heel vreemd.
    ooievaar ik zal voor je duimen!!

liefs babs

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je wel!! :D

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Vind het leuk om te zien dat er toch meer zijn die gaan "stressen"voor NOD. Wat een vreselijke tijd is dat he dames... :( Ik duim voor jullie dat het snel voorbij is en eindigt met goed nieuws! Zelf zit ik nog ff in de leuke periode :) En daarna ook weer dat ellendige WACHTEN :x

5. sim

sim Niet meer actief

hoi ooievaar, hoop dat de nachtrust je goed heeft gedaan en de rugpijn minder is geworden. ik had vanmorgen en gisteravond even weer zo'n vlaag van ongipijn, gisteravond op cursus voor de hond moesten we lang stilstaan omdat er vanalles werd uitgelegd en als ik dan verander van staan dan ook weer die rugpijn, erg vervelend :( vanochtend zo duf als een konijn, gister een beetje de planning dat we zouden klussen :oops: ben ik in slaap gevallen 8) we hadden zoiets van stel dat we een late eisprong hebben.. enne nogsteeds een abonnement op de wc hoor, misschien griep :(:

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hey Sim,

Mijn rugpijn is nog steeds aanwezig helaas. Het lijkt wel iets minder te zijn als gisteren.
    Maar ik was ook onwijs moe... Mijn vriend kwam naar bed en ik was al in slaap gevallen. En ik heb niks meer gehoord tot vanmorgen :confused:
    Normaal gesproken ben ik wel een paar keer wakker.
    En vanmorgen was mijn temp blijven staan op 37 graden.
    Daar ben ik wel blij mee.
    Mijn buik is nog wel opgeblazen en die steken zijn er ook nog.
    Mijn (.)(.) zijn licht gevoelig. Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook niet zo'n last van mijn (.)(.) dus het kan alle kanten nog op :D

7. sim

sim Niet meer actief

klinkt mij allemaal nog steeds positief in de oren! ik had met de laatste zwangerschap heel gevoelige borsten, maar erger toen ik de test had gedaan en die positief was (psychisch??) nu af en toe zijn ze aanwezig, maar voor mij zegt dat helaas niks, de ene cyclus heb ik dat wel en de andere weer niet, ben benieuwd wat volgende week brengt.. voel me nog steeds heel opgewekt (zonnetje schijnt) ben nog niet humeurig (dat is anders heel gebruikelijk voor mij rond deze tijd) enne heb een beetje spijt dat ik niet ben gaan tempen, want dat ziet er allemaal heel positief uit bij dat topic. als het niks word deze maand ga ik denk ik ook temperaturen volgende maand, maar dan consequent. ;) en hoop dat de pijntjes je vandaag bespaart blijven al is dat natuurlijk niet direct negatief....

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik zou zeker gaan tempen als ik jou was. Dat is zo spannend!!

Ik ga nu (sorry dat ik het kort hou, maar aan het eind van de middag ben ik er weer)

Ga lekker met die kleine in de tuin van mijn moeder zitten.
    Kan ze zich lekker uitleven. Het is mooi weer en daar moeten we van genieten. Tot vanmiddag!! :D

9. sim

sim Niet meer actief

geniet ervan meis, het is heerlijk weer! zal je goed doen! tot later ;) ;)

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik ben er weer!! Was heerlijk!!!

Mijn ontlasting is trouwens nog steeds hetzelfde om nog even on topic te blijven ;)

11. sim

sim Niet meer actief

goed zo, had in het andere topic al gevraagd hoe het was, switch switch, haha. het is echt heerlijk buiten.
    ben verder gelukkig niet meer naar de wc geweest, wel om te plassen hoor :oops: voel nu weer met vlagen ongipijn, ben steeds geneigd om de tampon test te doen, hoe maak ik mezelf gek :( omdat het de vorige cyclus zo vroeg begon met die bruinige afscheiding..

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Gewoon die tampontest doen joh.
    Ik heb 'm net ook gedaan en hij was wit :D

Heb wel last van maagzuur (zie andere topic)

13. sim

sim Niet meer actief

hihi, heb ik net gedaan...wit! pfjoe! hoop dat het nu echt eens raak is voor ons allebei! en natuurlijk de rest niet te vergeten! ;)

wel steeds die vlagen, en jij?

14. sim

sim Niet meer actief

uhm, hoort eigenlijk bij het topic buikpijn, sorry :oops:

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Heb je vlagen buikpijn??
    Bij mij valt het wel mee. Meer steken...

16. sim

sim Niet meer actief

af en toe van die ongipijnen, als de regels weer doorkomen voelt deze cyclus weer anders aan.. toch steeds optijd, maar ervaar het elke keer anders. waar schieten die steken heen, of vandaan (vreemde vraag :( )

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb meer steken als ik bijvoorbeeld opsta enzo.
    Dus niet als ik stil zit.
    En die steken heb ik duidelijk in mijn liezen
    Meer in mijn linkerlies

18. sim

sim Niet meer actief

dat heb ik niet. hoop dat het een vruchtje is die zich fanatiek aan het ineten is! ;) heb trouwens vandaag, nu denk ik er pas aan, nog geen rugpijn gehad :D en weer klop klop

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Bij mij is de rugpijn ook minder, maar het is niet weg

20. sim

sim Niet meer actief

liever dat het minder word als erger, dus beter zo, als het door zwangerschap komt is het natuurlijk niet erg, maar het voelt natuurlijk prettiger zo

Share This Page