Nee het is ook niet prettig... Mijn dochter is ander half en die moet ik nog wel eens tillen. En dat is toch wel bijna 12 kilo.... En op 3 hoog wonen zonder lift...grrrrr. Maarre nu maar weer even on topic
inderdaad da's ook nog eens minder dan, nou ik hoop voor je dat het niet erger wordt! ik ga nu even eten voorbereiden, misschien kom ik later nog ff
Ik had dit ook, verstopping voor de menstruatie maar diarree wanneer ik ongesteld was. Maar nu de laatste twee weken sinds ik begonnen ben met foliumzuur kan ik maar liefst elke dag naar de toilet en soms wel een paar keer per dag. Ik heb mijn NOD 2 mei dus ikverwacht niets maar hopen doe ik wel
jemig... heb je niet de neiging om stiekum eerder te testen? hoe is het met je ongipijnen en rugpijn?
Ja ik heb wel de neiging om eerder te testen. Heb wel af en toe ongi pijntjes. Rugpijn is een heel stuk minder. Hoest met jou..
die rugpijn komt en gaat, ongipijnen nog steeds met vlagen, en ontlasting is te doen (wel zacht sorry) heb wel steeds het gevoel dat ongi eraan komt, heb helemaal geen gevoelige borsten (alleen maandag avond enigsinds) gelukkig nog geen bruinige afscheiding, maar heb wel nog steeds het gevoel daar elk moment door verrast te worden (ook al ben ik er op voorbereid, dat word dan weer balen
Maar niet de moed opgeven. Probeer ik ook niet te doen. Ik weet het het is moeilijk, maar samen slepen we elkaar er wel doorheen..
weet ik, soms zakt de moed me even in de schoenen, heb net even wat gegeten en voel nu ff niets meer.. we gaan ervoor meis ga zo even wat spelletjes doen met mijn dochter, ze is gelukkig wel wat beter, maar verveelt zich nu (dat betekend ook al dat het beter gaat gelukkig hihi) kom straks nog zeker terug
Gelukkig gaat het beter met je dochter. Die van mij ligt lekker te slapen. Na haar slaapje gaan we even naar de eendjes. Oud brood geven en daarna naar de supermarkt om voor ons weer vers brood te halen
hee meis, hoop dat het leuk was bij de eendjes, is het bij jullie ook kouder dan gister? nog tien minuutjes en dan komt mijn ventje alweer lekker thuis. ik heb nu steeds vaker krampjes, wel meer als ik eraan denk, maar toch.. ben er niet helemaal gerust op maar blijf natuurlijk door met hopen, rugpijn is gelukkig vandaag aanzienlijk minder!blijblij, dus we zien wel weer...
Ja het was aardig bij de eedjes. Mijn dochter was niet zo in haar hum. Vanmorgen was ze gevallen van de bank en ze heeft een stuk van haar voortand gebroken. Zo balen.. Maar we zijn maar een half uur buiten geweest. Moet zeggen dat ik ook ontzettend moe ben. Alweer... En mijn rugpijn is ook weer lichtjes aanwezig. Vanavond maar weer vroeg naar bed. We eten gelukkig makkelijk. Mijn vriend komt ook zo thuis denk ik. Hij moest naar de tandarts. Hij moest 2 gaatjes laten vullen. Ach gossie...
oh wat zielig voor je dochter dat ze is gevallen, gaat het nu wel goed met haar? (en melktandjes zijn al zo zacht had mijn dochter toevallig ook toen ze drie was, nu heeft ze gewisseld en er is helemaal niks van te zien ) en voor je man natuurlijk ook zielig, ik haat de tandarts, maar moet binnenkort ook weer :x toevallig die rugpijn, riep net heel hard dat ik er geen last meer van had en nu begint het ook weer, denk dat ik er ook vroeg in duik (na temptation island dan haha) heb het ook steeds koud.. ga nu ff het eten opzetten, wij eten ook makkelijk stamppot ijsbergsla hmmmmmmm meis eetse voor straks en lekker slapen vanavond
Als ik even vragen mag?? Hebben jullie hier nog steeds last van?? Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Van die vervelende steken als ik bijvoorbeeld opsta. Meestal zijn die steken rechts onderin. Heel af en toe links. Weet 1 van jullie wat dit zou kunnen zijn?? Liefs Daan
Hallo Allemaal, Zojuist weer een ongesteldheidje achter de rug(nou ja ongesteld meer bruin/zwart dan rood..sorry!!!), maar deze keer had ik echt de hoop zwanger te zijn Heb niet getest, maar ik heb nu nog steeds overal last van. Misselijk, lage rugpijn, en het allerfijnste aambeien. Dit heb ik dus nog nooit gehad. Ik kan niet zeggen dat ik op het toilet zoveel druk heb gezet, of dat ik last heb van obsitpatie, heb ze zomaar gekregen(BEDANKT!!!!). Nu raden jullie mijnvraag al, zou ik dan nu toch zwanger kunnen zijn... Heeft iemand van jullie hier ervaring mee, en ik wil eigenlijknog niet gaan testen, heb geen zin meer in valse hoop, of een onnodige telleurstelling.. Liefs Jetje