Het best is om toch even te testen. Wat vervelend van die aambeien. Zal leuk worden als je straks gaat bevallen.. Pffff dat is echt erg. Ik had ze ook.
Hoi Ooievaar, Wanneer kreeg jij de aambeien... Het doet zo'n pijn, ga morgen denk ik even naar de huisarts, alhoewel ik eigenlijk niet zo'n zin heb om daar even de boel open te gooien. Maar ja als je zwanger bent zal dat ook moeten, kan ik er vast aan wennen als het eens raak is. Liefs Jetje
Die aambeien kreeg ik pas bij de bevalling. Gelukkig daarvoor nooit gehad. En ik zou inderdaad maar even naar de huisarts gaan. Voor hun is het een gewone zaak hoor. Ben je er maar vanaf, want zo doorlopen heeft ook geen zin.. Sterkte
dat had ik ook na de bevalling, maar het is net of het dan een zwakke plek blijft ofzo, als ik een keer harde ontlasting heb kan ik wel dagen last hebben van die plek waar ik dat destijds had, alsof er door het harde persen een kleine aambei komt steeds op de zelfde plek
ja, dat zag ik, vind het echt super spannend hoor, misschien wel spannender als voor mezelf haha. ik ga er nog steeds van uit dat ik dit weekend bezoek krijg, blijf wel positief hoor. we hebben gisteravond (op z'n temptationisland dan hihi") "alleen maar geknuffeld" en weet je nog dat ik vertelde dat ik de vorige cyclus bij dag 21 al wat bloedverlies had? nu gelukkig niks! dus ben in elk geval dat rare onzekere gevoel dat er wat mis is met mij kwijt, kan mezelf zo druk lopen maken en van alles in me hoofd halen. dus wat er ook gebeurd dit weekend ik voel me nu lekker gezond!
Ik kan me voorstellen dat je je dan onzeker voelt. Normaal gesproken heb je dat soort dingen niet. Ik hoop voor je dat je niet ongi wordt het weekend en dat je lekker zwanger bent...
ohh dat hoop ik ook zo, dan zou ik zo blij zijn! dan schijnt voor mij elke dag de zon 8) ik ga voor ons duimen
Ik ga ook keihard voor ons duimen. Duimen dat we maandag nog niet ongi zijn en dat we dan posi testen... Nee, jij gaat natuurlijk maandag nog niet testen??
eeehm, als we na het weekend nog niet ongesteld zijn..ja dan doe ik met je mee...hihi dus maandag...brrrr spannend hoor, ik ga zooooow voor ons duimen!!! 8) 8)