N.a.v. het topic over Moslims en seksualiteit: Hoe oud was jij tijdens de ontmaagding? En als je er nu achteraf op terug kijkt, zou je het dan weer zo doen of had je liever gewacht of juist wilder geleefd? En als je kijkt naar het aantal bedpartners, ben je dan heel wild geweest of juist braaf? Ik zal aftrappen! Ik was al op jonge leeftijd ontmaagd, namelijk 15jaar. Hij was mijn eerste vriend en ondanks ik dit erg jong vind (en er ook niet helemaal klaar voor was.. ik was echt nog een kind) heb ik er geen moment spijt van gehad. Wij hielden echt van elkaar en ik was ontzettend gek op hem! Uiteindelijk zijn we na een aantal jaren uit elkaar gegroeid. We hebben overigens nog altijd contact. Hij blijft me dierbaar. In totaal (met huidige man) heb ik 5 bedpartners gehad. 2 waren er niet nodig geweest.. maar ik vind het niet bizar veel of weinig.
Op mijn 16e door mijn eerste vriendje. En daarna nog aardig wat scharrels en vriendjes gehad tot mijn man (nu 9 jaar samen)
Nog net 16, was een week voor mijn verjaardag en dat was met mijn huidige man.daarvoor wel 2 vriendjes gehad maar nooit all the way gegaan toen. Ik zou ook niks anders doen en leeftijd vind ik ook prima.
15de door mijn toen vriend en nu man. Zou het zeker niet anders doen. Ik wist toen zeker dat het de man was. En nu bijna 2 kindjes rijker houd ik nog steeds van hem. * oh wat een slijm*
Vlak voor mijn 19e verjaardag. In totaal 3 bedpartners, alledrie in een een serieuze, langdurige relatie. Geen enkele spijt, ik sta nog altijd achter mijn keuzes.
Ik was 16.. en nu nog steeds samen met dezelfde man! Als ik het over kon doen dan zou ik wel wat 'ruiger' gaan leven qua mannen.. (zoenen is wel veel geweest, maar all the way dus niet). Hoop dan weer wel dat ik mijn huidige man dan ook zou tegen komen..
Ik was 14, met mn toenmalige vriend. Geen spijt van we zijn ruim 10 jaar samen gebleven. Daarna een korte periode beetje losgegaan maar met all the way kom ik incl huidige partner op 7. Heb nergens spijt van
13 Als ik nu kijk naar meisjes van deze leeftijd denk ik jeetje.. zijn gewoon nog kindjes haha. Maar heb er totaal geen spijt van. Heb gigantisvhe geleefd, maar ga verder niet uitweiden over hoeveel etc Haha. Als ik terug kijk dan kijk ik terug op een ontzettende leuke en leerzame periode.
19e. Mijn 2e vriendje. Vond er toen niks spannends aan... Mijn huidige man is nr 3 en ook de beste naar mijn idee . 3x is scherpsrecht .
Ik ben ontmaagd op mijn 14e en 2 weken later gedumpt. Echt puur gebruikt dus. Geheel onbekend op dat gebied was ik niet hoor, maar ik wilde 'het' pas doen met een speciaal iemand. 2 andere bedpartner (maar altijd had ik wel wat met een jongen) en op mijn 16e mijn vriend ontmoet. Als ik vriendinemen hoor over hun avonturen en scharrels krijg ik echt klappende oren en soms denk ik ook wel eens per mis ik niet iets Maar ja, dat heb ik ook met reizen..
Ik was 27, door mijn huidige man (die ook nog maagd was). Ik heb niet veel en al helemaal geen lange relaties gehad. En toen ontmoette ik mijn man en ging alles heel snel.
Op mijn 15e ontmaagd. Totaal veeeeel te veel bedpartners gehad. Als ik alles over kon doen had ik zeker langer gewacht (maar niet tot aan huwelijk oid) en had ik minder wild geweest. Maar ik kende mijzelf niet (wist nog niks van mijn beperking) en zocht heel erg naar bevestiging, uitdaging, bevrediging. Zeker geen spijt van hoe het gelopen is, maar achteraf gezien zou ik het wel anders gedaan hebben als ik dan alles wist wat ik nu wist.
Ik was 16 toen ik ontmaagding werd door mijn toenmalige vriend. Als ik er op terug kijk had ik die keuze niet gemaakt, we pasten totaal niet bij elkaar... Daarna los gegaan, een flink aantal onderdelen nicht stands en meerdere vriendjes gehad. En eerlijk gezegd, ik zou niet weten met hoeveel mannen ik het bed heb geteld..... heb nooit echt bijgehouden eigenlijk. Maar eerlijk? Ik denk toch zeker wel meer als 15......
Toen ik 20 was, door mijn eerste echte grote liefde. Ben heel blij dat ik heb gewacht. Het was een heel fijne ervaring met een lieve, leuke en onwijs knappe jongen. Daarna heb ik nog een aantal losse seksuele contacten gehad (<10) en sinds ruim acht jaar ben ik trouw aan mijn huidige vriend!