Ontmaagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Door mijn man op mijn 18e.
    Nu, 16 jaar later ( en een paar kinderen :p) zou ik het nog steeds niet anders willen.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Op mijn 15e door de broer van de jongen die later m'n vriendje werd.
    Die jongen was een stuk ouder dan ik.

Zijn broer en ik hadden samen een hele leuke klik en voelde me vreselijk op mijn gemak en van het één kwam het ander.

Aantal bed partners tot ik m'n man tegen kwam op mijn 18e zijn 10. Behoorlijk wat vind ik, maar geen moment spijt gehad. Ik heb geleefd in die periode en inmiddels alweer 10 jaar samen met mijn man.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ik was 16 en geen spijt, gewoon een mooie ervaring. Heb 2 bedpartners gehad.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Op mijn 15e.

1 bedpartner gehad, aangezien we nog steeds samen zijn. :)

Wel heel veel vriendjes gehad, maar nooit verder gegaan dan zoenen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben door mijn man ontmaagd op mijn 18e.
    Hij is dus mijn eerste en enige echte bedpartner. Ik heb het met een scharrel geprobeerd maar dit lukte niet (deed teveel pijn).
    Ben ergens wel blij dat ik niet al tig bedpartners heb gehad, maar het idee dat mijn man mn eerste en laatste bedpartner zou zijn en ik nooit vergelijkingsmateriaal zal hebben benauwd me wel.

puzzelstukje en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ontmaagd door mijn 3-de vriendje, in het Efteling-hotel, ik was 20 jaar.
    Mijn vriendje werd mijn man en vader van N.
    Spijt? Geen haren op mijn hoofd.

7. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Op mijn veertiende. Vond dat een hele vervelende ervaring, met name omdat het een vervelende vent was.

Daarvan goed geleerd en pas op rond mijn vijfentwintigste weer met mijn huidige partner en vader van mijn kinderen.

8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.770
    2.185
    113
    TO: mijn verhaal lijkt veel op die van jou.
    Ik was 15 jaar en sliep bij mijn eerste vriendje. Ik was inderdaad wel erg jong (besef ik nu) maar ik heb er geen seconde spijt van. Hij was ontzettend lief en ik heb nog twee jaar een relatie met hem gehad. Hij heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart.
    Daarna nog drie bedpartners gehad, maar ik vond ze allemaal niet echt nodig eigenlijk.... Nu ben ik nog single, ik was nog op mijn grote liefde ;)

Sun01 vindt dit leuk.
  9. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Op mijn 19e, ik heb er alleen spijt van dat ik niet heb gewacht tot het huwelijk (gelovig) niet voor mijn omgeving maar voor God.
    Hij is ook mijn man geworden en we zijn nog steeds gelukkig samen.

Hoop42, xNadine, mamabeertje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bijna 15 door mijn vriendje. Vele hebben gevolgd en ik zou het zo weer over doen

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Op mijn 15e. Veelste vroeg als ik er nu aan terug denk.

Het aantal bedpartners is teveel

12. manaolana

manaolana Niet meer actief

Jeetje wat zijn er nog veel dames samen met hun jeugdliefde! Ik ken echt niemand waarbij dat zo is :D haha.

Hier ontmaagd op mijn net 19e door mijn toenmalige vriendje waar ik al een aantal jaar samen mee was en daarna ook nog mee ben gebleven.

Daarna nog 4 andere bedpartners inclusief huidige vriend en daddy to be. Verder bestaan die 4 uit nog 1 relatie, 1 "vaste" scharrel en 1 one night stand.

Van alles dus wel wat geprobeerd ;) en nergens spijt van want het is nog mooi op een hand te tellen.

nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Chilll

Chilll Bekend lid

13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    18 jaar. 5 bedpartners in totaal. 4 vrouwen (relaties), 1 man (one night stand). Niet echt ergens spijt van, al had er wel meer tijd tussen de relaties mogen zitten om wat meer te experimenteren. En seks met een vent was wel eens en nooit weer. :D

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Op mijn 17de ontmaagd door mijn eerste vriendje. Vond er niet veel aan. Oeps.

In totaal met 3 verschillendr mannen het bed gedeeld. Nu ondertussen 7 jaar samen met mijn vriend en 2 dochters rijker. Hou het graag zo.

Uk ben dus niet echt los gegaan maar dat zit ook niet in mij. Als ik soms verhalen hoor van vriendinnen dan klapperen mijn oren. Hahahaha

15. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    20 door mijn eerste vriend. Geen spijt, behalve misschien dat ik de jaren ervoor te veel in mijn hoofd zat met een onbereikbaar iemand en daardoor misschien mooie kansen heb laten gaan.

Mijn huidige vriend is nummer 2. Het is dus uiteraard niet de bedoeling dat er nog meer op de teller komen :)

16. Jebb

Jebb Niet meer actief

Zoals eerder gezegd.. er zijn indd flink wat meiden nog samen met hun jeugdliefde!

Hier op mijn 16e door mijn toenmalige vriendje, uiteindelijk 4 jaar samen geweest. Spijt van die weggegooide jaren met hem.. maar toen was het oke, dacht ik! Daarna nog een scharrel gehad en toen mijn huidige man ontmoet.
    3 dus. :)

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Op mijn 15e ontmaagd. Met deze jongen heb ik een relatie van 6 jaar gehad. Na hem kwam ik mijn volgende lange relatie tegen en daarmee ben ik er ook meteen achtergekomen waarom ik s*x geen fluit aan vond daarvoor. Schrok me kapot toen ik hem voor het eerst naakt zag:eek: en toen hét er van kwam kon ik wel janken van geluk haha. Vond het wel heel sneu voor dat eerste vriendje toen ik eenmaal wist hoe het er eigenlijk allemaal uit hoorde te zien, hij kon er natuurlijk ook niks aan doen:oops::D Hierna nog wat relaties gehad totdat ik mijn man leerde kennen. Behalve het feit dat ik achteraf gezien mijn eerste keer misschien nog even had willen uitstellen, heb ik nergens spijt van.

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Op m'n 14e door m'n toenmalige vriendje. Daarna nog best wat bedpartners gehad. Ik zou het, als ik het nog over mocht doen, weer precies zo doen. Ik heb een hele leuke tijd gehad en veel geleerd. Nu hopelijk wel samen met m'n laatste bedpartner (al bijna 10 jaar).

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Op mijn 13de door mijn eerste vriendje, ik was ook zijn eerste, 3,5 jaar samen geweest, totaal geen spijt van!

Daarna veel bed partners gehad, ook geen spijt van

20. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Deel Deze Pagina