Ontmaagd

Discussion in 'De lounge' started by Sun01, Jun 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn verhaal lijkt ook veel op die van jou ts. 15, was al langere tijd samen met die jongen en daarna ook nog lang samen geweest. Als vrienden uit elkaar en ook nu sporadisch nog contact.
    Was veilig, vertrouwd en ik was er ook echt klaar voor, geen seconde spijt van.
    Hij was precies de goede persoon voor mij om mijn puberteit mee door te brengen, we hebben samen veel ontdekt (zowel op seksueel gebied maar ook emotionele groei) en daardoor zal hij ook altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.

Sun01 likes this.
  2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik was net 18, met mijn inmiddels man. Absoluut geen spijt en ook nooit het gevoel dat ik iets zou missen omdat ik geen andere bedpartners heb gehad of nog ga meemaken (hoop ik tenminste :p).

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Wat naar voor je.

Als ik de eerste keer had kunnen voorkomen had ik dat gedaan.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Op mijn 15e. Met mijn grote jeugdliefde in Frankrijk in een tentje. We zijn nog een paar jaar samen gebleven. Onze ouders zijn 17 jaar later nog steeds bevriend.

5. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Op m'n 21-ste getrouwd, en toen daarna eerste keer gemeenschap met mijn man. Was de eerste en enige omdat ik getrouwd wilde zijn alvorens ik seks zou hebben.

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Op mijn 17e ontmaagd door mijn vriend die nu mijn man is. Achteraf gezien had ik toch nog wel even willen wachten, volgens mij was ik er nog niet helemaal klaar voor.

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Met mijn toenmalige vriendje op mijn 15e. Lieve gozer hoor, maar deed t meer om het maar gehad te hebben dan dat ik het echt wilde.
    Sindsdien wat foute vriendjes gehad en 2 friends with benefits. Nu 10 mannen in 15 jaar verder. Hoop snel de 11e te vinden (zonder relatie) :p

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Op m'n 30e

(Volgens mij gaat hier nu een compleet topic over geopend worden. :D)

9. Silver lining

Silver lining Niet meer actief

#49 Silver lining, Jun 3, 2017
    Last edited by a moderator: Jun 3, 2017
    Ik was bijna 20.

10. Betsy

Betsy Niet meer actief

Het is op zijn minst bijzonder. :D

Was er een speciale reden? Of kwam het er gewoon niet van? (Of is dat een rare vraag?)

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

Apr 25, 2015
    1,534
    107
    63
    Op mijn 15de. Was niet echt geweldig. Hij gewoon te groot geschapen, ik te strak door de spanning. Condoom dat halverwege scheurde.
    Daarna op mijn 16de met mijn huidige man.

Trouwens wel een hele hoop 'hand- en mondwerk' gedaan, maar op die ene keer na nooit all the way gegaan met scharrels.

12. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik was 16 met een vakantie vriendje in de tent naast zijn ouders. Heb er geen spijt van het was super leuk. Heb nog 6 andere gehad waaronder mijn man waar ik nu alweer 13 jaar mee samen ben.

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik wilde wel maagd blijven tot ik die ene man zou vinden, zei ik altijd. Maar eerlijk is eerlijk... ik heb mannen nooit dicht genoeg in de buurt laten komen om me te verleiden. Ik had nog te veel shit uit m'n jeugd te verwerken en ben erg lang bezig geweest m'n weg te vinden in deze wereld.
    Toen ik er bijna was ben ik m'n motorrijbewijs gaan halen. Een vriendin zei toen: doe een keer een weekend een groepsreis op de motor! En daar was hij...

14. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

Jul 5, 2016
    4,696
    4,304
    113
    noord holland
    Op mijn 17e met toen mijn vriendje en nu mijn man. Bij eentje gebleven dus maar ik heb nog nooit gedacht dat het jammer is dat ik niet weet hoe het met een ander is :)

Chocolat likes this.
  15. Tranquila

Tranquila Bekend lid

Feb 23, 2015
    744
    443
    63
    Female
    Op mijn 23ste door mijn man verder geen andere bedpartners gehad.

Chocolat likes this.
  16. xNadine

xNadine Actief lid

Jul 27, 2016
    383
    39
    28
    Op mijn 18e door mijn vriend. We zijn aankomende augustus 6 jaar samen, ik hoop dat hij niet alleen mijn eerste was maar ook mijn laatste zal zijn. :)

Chocolat likes this.
  17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik was 17 door de vader van mijn 3 kinderen. met mijn huidige vriend kom ik op 2, erg braaf dus.

Mijn ouders hebben me altijd gezegd dat ik respect voor mijn lichaam moest hebben en pas echt verder moest gaan als ik zeker wist dat het "de ware" was.
    Achteraf denk ik dat er ook een middenweg is. Ik zou mijn kinderen iets anders opvoeden. Ik vind dat je moet genieten van het leven en daar hoort dit onderdeel ook bij. Wel
    Met mate en respect voor jezelf natuurlijk!

Ik heb zelf spijt dat ik te netjes ben geweest, had graag wat meer ervaring gehad. Toen ik bij mijn ex weg ging was het best spannend weer met iemand anders all the way te gaan.

18. Aries

Aries Niet meer actief

Op m'n 17e, nergens spijt van.

19. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    In de huwelijksnacht. Ik was toen 20.

Chocolat likes this.
  20. DearDeer

DearDeer Bekend lid

Nov 10, 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Op mijn 16e, door mijn vriendje.
    Van mijn 16-23 diverse vriendjes gehad, dus ja....

Geen spijt van. Het had minder gekund

Share This Page