Rond mijn twintigste. Had wel eerder gekund, meerdere mogelijkheden gehad, maar dan was t toch met een man of jongen geweest die alleen voor de seks ging. Uiteindelijk toch met de verkeerde gedaan, had beter kunnen wacht tot ik die hele lieve vriend kreeg. Achteraf denk ik weleens dat ik toch wat meer had mogen ontdekken op dat gebied. Een paar vriendinnen doken destijds zomaar met iemand het bed in, maar dat kon ik niet.
Door mijn man op de huwelijksnacht. We waren beide maagd. Nu 19 jaar verder en dank God nog steeds gelukkig❤
Ik was 15/16 jaar toen ik ontmaagd werd. Nu lijkt dat enorm jong en hoop ik dat mijn jongens wat langer wachten. Hypocriet ja! Ik ben geen engeltje geweest maar zou niet alle avontuurtjes opnieuw hebben gedaan.
Ik was 19 en door mijn huidige vriend ( bijna 9 jaar samen ) Als ik erop terugkijk vind ik het best jammer dat ik niet iets meer heb geëxperimenteerd. Ik ben heeeeel gek met mijn vriend en heb een bloedhekel aan ontrouw. Maar ben soms ook wel nieuwsgierig hoe het met een ander geweest zou zijn.
Jeetje wat veel dames die door hun huidige man of partner ontmaagd zijn! In mijn omgeving kom het voor maar bij het gros is dat toch echt niet zo! Overigens vond ik 16 met mijn eerste vriendje prima en de partners daarna ook. Misschien dat ik iemand met de kennis van nu niet had "gedaan" (haha dat klinkt raar) maar ik heb nergens spijt van. Toen was de behoefte de liefde of lust er en het heeft me ook weer gevormd zullen we maar zeggen
Ik was 15 met mijn eerste vriendje. We waren toen een jaar samen en vond het wel tijd worden. Was van tevoren ook naar m'n moeder gestapt dat ik aan de pil wilde met het oog op ons 'voornemen'. Mijn moeder reageerde heel relaxed, ik hoop dat zelf ook zo met mijn dochters te kunnen bespreken. In totaal 10 bedpartners gehad, waarvan 3 langdurige relaties. Ik heb nergens spijt van
Ik was 15 bij mijn eerste echte vriendje. Ik had het niet anders gewild, was een fijne ervaring en een fijne relatie. Daarna een aantal hele wilde jaren gehad, mijn leven gebeterd en nu ben ik een happy single mom
Ik was 16 en het was met mijn eerste vriendje. Het was voor ons allebei de eerste keer. Als ik er op terug krijg vond ik het een mooie ervaring. Daarna jaren veel te wild geleefd. Ik kan niet echt zeggen dat ik dat spijt van heb maar uiteraard hoop ik dat mijn kinderen een stuk rustiger zullen zijn in dat opzicht.
Ik was 15 toen ik mijn huidige man leerde kennen, echt mijn grote liefde. Na 2 weken flikflooien dumpte hij me. Ik weet nog dat ik menstrueerde, anders was ik zeker door hem ontmaagd. Toen was ik blij dat het niet wat gebeurd, ik had echt een gebroken hart. Vlak hierna kreeg ik een relatie, 5 jaar samen geweest en door hem ontmaagd. Hierna een scharrel, was leuk en ik voelde ook echt wat voor hem. En hierna nam mijn huidige man contact op via Hyves, hoe het met me was en of ik eens wilde afspreken. Nu 10 jaar samen en 2 mooie kinderen.
Op mijn 16e door mijn vriend, nu mijn man. We zijn nu 15 jaar samen. Weinig spijt maar soms wel jammer dat er geen ervaring is met een ander.
Ik was 19. Dit was met mn huidige man. We zijn nu 11 jaar verder.. voor mijn 19de wel met verschillende jongens geëxperimenteerd, maar nooit all the way. Nergens spijt van. Ik vind het wel grappig om te lezen dat er veel mensen bij hun eerste zijn blijven hangen. In mijn omgeving was ik een uitzondering.
Op mijn 19de, door mijn eerste serieuze vriend. Alle relaties daarvóór waren meer 'verkeringen', ben achteraf blij dat ik heb gewacht.
Ik verbaas me erover hoeveel er met hun eerste bedpartner zijn. Ik dacht dat er maar weinig zouden zijn maar hier op het forum is het toch wel een groot deel. Vroeger zag ik dat ook altijd voor ogen tot mijn eerste vriendje regelmatig vreemdging. Hij was mijn eerste toen ik 16 was en ik had me voorgenomen toen het na 4 jaar uitging me nooit meer zo te laten kwetsen. Mede hierdoor heb ik wel wat meer sekspartners gehad, zo rond de 15. Tot ik vorig jaar mijn huidige vriend leerde kennen en het gevoel kreeg hier wil ik bij blijven. Ik heb lang genoeg geleefd en nergens spijt van.
Ik heb in totaal 8 bedpartners gehad. Op mijn 14e ontmaagd. Was niet zo'n heel leuke ervaring. Achteraf gezien had ik liever gewacht tot 15/16. Mijn 3e bedpartner was heel fijn, nooit een relatie mee gehad maar wel veel mee geslapen, die heeft mij veel geleerd. 3 one night stands. Maar inmiddels wel 10 jaar samen met mijn man had het niet anders willen doen.