Ik was 16 (bijna 17) met mijn eerste vriendje wat nu mijn man is. Achteraf had ik misschien wel wat losbolliger willen zijn. Nu zal ik waarschijnlijk nooit weten hoe sex met een ander zal zijn. Ik was wel een "sloerie" als het op zoenen aan kwam voor ik verkering kreeg. Op een schoolfeest of avondje stappen lebberde ik wat jongens af Zoende rustig met 3 verschillende jongens op 1 avond inclusief de barman... zoooo fout! Maar sexuele handelingen deed ik niet aan, daar was ik dan weer te preuts voor.
13. Totaal 6 bedpartners. Waarvan ik met 4 een relatie heb gehad voor op z'n minst 1 jaar. En 2 waren er eenmalig. Nergens spijt van gehad. Alhoewel...de relaties voor mijn man... Achteraf denk ik wel eens hoe heb ik zolang samen kunnen zijn met iemand.
Op mn 15e door mn toenmalige vriendje, geen spijt van. Met een vrouw was ik 21, door mn toenmalige vriendinnetje, hier had ik toen 3 maanden een relatie mee. Aantal bedpartners zou ik niet meer weten (geen zin om te tellen) . Denk dat ik rond de 10 mannen zit en 1 vrouw. Het zoenen met zowel mannen als vrouwen is wel véél geweest. Maar heb er absoluut geen spijt van. Doordat ik ook wat wildere jaren heb gehad en diverse ervaringen heb opgedaan, wist ik op het moment dat ik met mijn relatie met mn man begon precies wat ik wel en niet wilde (En was ik met die losbandigheid ook wel helemaal klaar). Mijn man heeft ongeveer een hetzelfde verleden op dit gebied, behalve dan sex met hetzelfde geslacht .
Ik was denk ik 17. Met een jongen waar ik een relatie mee kreeg toen ik net 16 werd. En daa en ik nog steeds mee samen dus geen andere partners gehad.
Op mijn 14e door mijn allereerste echte vriendje. Was voor hem ook de eerste keer (hij was 16). Uiteindelijk is het uit gegaan omdat hij moest verhuizen. Allebei een eigen leven geleid. Ik ben getrouwd geweest en heb een dochter gekregen. En nu... zijn we weer samen
Ik stel me toch vragen bij al die enquêtes over de eerste keer waarbij de gemiddelde leeftijd meestal 16 is... dat blijkt aan de hand van de antwoorden hier toch niet helemaal te kloppen? Sociaal wenselijke antwoorden?
Hoezo? De één zegt toch jonger te zijn dan 16 en de ander iets ouder? Extreme verschillen zijn er op een enkelig na niet. Daarnaast denk ik ook dat je ZP als betrouwbare meetlat niet naast het "officiële" gemiddelde kunt leggen. Toen ik jonger was had ik verschillende vriendinnen die rond hun 13e/14e ontmaagd werden. Ik voelde mij bijna laat met mijn 17e.
Ik stel me die vraag ook soms. In welke mate ben je in zo'n enquêtes daar eerlijk over? Ik was er volgens de statistieken ook "laat" bij (pas op de universiteit), en ik had toen verschillende vriendinnen die toen ook pas voor het eerst een vriendje hadden waarmee ze wat verder gingen dan zoenen. Dan spreek je toch ook over 17/18/19 jaar...
Ik was 15 of 16 en het was met mijn partner. We zijn later nog een tijdje uit elkaar geweest en hebben ook een open relatie gehad, dus hij is zeker niet de enige geweest. Wel de eerste en dat vind ik nog steeds heel mooi.
Veel vriendinnen van mij waren 14-15-16, mijn zusjes vriendinnen zaten meer rond de 20. Dus ik denk dat de steekproef hier op het forum gewoon niet groot en willekeurig genoeg is.
Met toestemming van je ouders mag het inderdaad. Ik vind het veel te jong, je bent op je 16e nog een kind, maar dat is mijn mening. @hier, Ik was 18 met mijn tweede vriendje. In totaal 4 bedpartners gehad.