Ontmaagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 3 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Jezus wat heftig! Is die jongen daar nooit voor aangepakt dan? Achteraf je niet verteld dat het niet bepaald normaal is zoiets?

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Op mijn 15e. Met mijn toenmalige vriend van 19. Nog een tijdje een relatie mee gehad. Geen spijt van. Was prima. Daarna een heleboel losse contacten gehad tot ongeveer mijn 23e. Kan ze niet op 2 handen tellen maar ook daar geen spijt van. Was een hele leuke tijd. Nu al 13 jaar samen met mijn man.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Weten jullie mannen trouwens met hoeveel andere jullie het bed hebben gedeeld?
    Die van mij denk dat ik er minder heb gehad Iets met ego:p

leutjj vindt dit leuk.
  4. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Die van mij weet het ongeveer. Hij heeft er nooit echt naar gevraagd, maar weet wel van bepaalde verhalen en mannen af. Denk dat het aantal zijn ego verder niet zoveel doet, hij is vrij open.

5. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Volgens mij was ik ook zijn 1e.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja dat weet hij. Hij zelf houdt hij vol maar 10 vrouwen te hebben gehad, maar dat geloof ik niet. Hij heeft jaren op de kermis gewerkt en het gezegde is.. "in elk stadje een ander schatje". Hij is best een sloerie geweest:D

7. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik was 19 en met mijn ex. Toen we nog samen waren was ik er niet klaar voor, toen we 1,5 jaar later weer eens afspraken wel maar werkte de relatie na een tijdje toch niet. Wel blij dat het met hem was ipv de "scharrels" die ik in dat 1.5 jaar heb gehad. In totaal 10 bedpartners gehad, inclusief mijn man. Hij weet precies hoeveel (als hij het heeft onthouden) en als ie heeft opgelet zou hij ook alle namen en verhalen weten (relatie, scharrel, one night stand).
    In eerste instantie had ik wel spijt dat ik zo lang had gewacht maar nu eigenlijk niet, dan waren het waarschijnlijk heel wat meer bedpartners geweest want heb voor mijn 19e wel veel gezoend en samen geslapen (en dan dus ook echt slapen), hoewel dat ook nog wel zo was nadat ik ontmaagt was..

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ongeveer wel. Maar het precieze aantal weet ik zelf ook niet :p. Hij weet wel dat het er redelijk wat zijn geweest, maar dat vindt 'ie (voor zover hij laat merken) niet erg. Hij is zelf ook met best veel vrouwen naar bed geweest.

9. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik was 17,ontzettend naief en deed het met een vriendje waar ik niet eens gek op was. Heb 3 dagen gebloed van de pijn want hij deed het met condoom zonder me op te warmen en ook niet bepaald zachtzinnig. Nog altijd spijt dat ik zo dom was. Pas op mijn 23 toen ik met iemand naar bed ging waar ik gek op was,was het pas leuk. Ik heb met 5 verschillende jongens/mannen seks gehad.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    haha nee. ik ben de tel zelf ook kwijt:p en het is niet zo dat ik elk weekend met een jongen het bed in dook, maar ik heb heel veel korte "relaties" gehad en gescharreld. de leeftijd dat ik ontmaagd ben is echt veel en veel te jong. ik wou het ook niet maar durfde geen nee te zeggen. heb er nu nog steeds spijt van.

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    17.. was mn eerste echte vriendje.. twee jaar wat mee gehad nog.. totaal 4 bedpartners, waarvan eentje niet nodig en ook uitermate teleurstellend :p
    Geen spijt dat dan weer niet :)

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

ik was 16, was met mijn toenmalige vriendje, we waren toen al wel bijna een jaar samen en hebben langzaam opgebouwd vanaf mijn 1e zoen. Was erg fijn, pijnloos en heb er dus ook zeker geen spijt van.

Toen die relatie uitging kwam al snel mijn huidige man in beeld, dus hij was nummer 2. Daar is het ook bij gebleven haha.

Als ik iets anders mocht doen zou ik in de tussentijd wat meer los gegaan zijn.. Niet eens zozeer qua bedpartners maar gewoon even single zijn en lekker stappen enzo.. Dat stukje heb ik ergens wel gemist. Maar ach, spijt heb ik niet :)

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Op mijn 18e. Door mijn ex. 4 jaar samen geweest.
    Hierna 1 scharrel gehad en een hele korte relatie.
    Hierna mijn huidige vriend en bijna 9 jaar samen en 4 kindjes rijker

14. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Oef dat was een pijnlijke...

Ik was 17 (bijna 18), toen ik 'besloot' dat het tijd was om het te doen.
    De jongen in kwestie was knap (heel knap), maar het was niet mijn vriendje en ik moet eerlijk zeggen dat ik het dus met hem deed, omdat iedereen het inmiddels al deed.
    Daarnaast deed hij alsof hij mij heel erg leuk vond, maar lag vervolgens de dag daarna met mijn buurmeisje (destijds beste vriendin) in bed toen ze mijn portemonnee kwam halen...

Heul fijn!

15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ongeveer. Ik heb ooit een poging tot vertellen gedaan maar ik merkte aan alles dat hij het echt niet wilde weten. Ik ben toen bij een benadering uitgekomen. Hij weet dat ik "geleefd" heb wat dat betreft zeg maar haha. Ik weet zijn aantal wel overigens.

16. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    17 en ik vond het geen bal aan. Vriend was toen 24 en soms hen ik er wel spijt van. Dat komt vooral omdat ik het gevoel had dat het moest omdat hij dat vast verwachte. Ik ben 3 jaar met hen samen geweest.
    Na hem met 1 andere geweest en hiermee getrouwd en nog samen. Alweer 8 jaar. Nu vind ik er ook veel meer aan :D (wat een verschil een persoon kan maken. )

17. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Haha. Ja hij weet dat ik voor hem maar 1 andere partner heb gehad. Andersom is dat wel een ander verhaal :rolleyes: hij heeft vrij veel partners gehad een dat weet ik ook. Soms wel raar.

18. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nee en andersom ook niet.
    Ik zie de meerwaarde van dat gesprek sowieso niet, en hij wil het absoluut niet weten. :|

Deel Deze Pagina