Hoi hoi Ik denk een envelop waar een brief uit wordt gehaald en die wordt dan opgevouwen. Ik sms er niet meer heen want je komt er gewoon niet door.
Nee dat is een oude. Er is nu een nieuw geluid het nieuwe geluid is niet te horen op internet. Een enveolp ook niet staat op de lijst van dingen die het niet zijn. Op www.q-music.nl
dit is het niet :') Het verscheuren van een vel papier, het openscheuren van een enveloppe, het snijden van papier met een snijmachine, het openen van een enveloppe met een briefopener, het opvouwen van een brief en vervolgens in een envelop doen, het afrollen van plakband, het verscheuren van een papiertje, het openen van een envelope met een briefopener, een rol ducktape die wordt losgetrokken, het dichtplakken van een kartonnen doos met plakband, een schaar die door pakpapier glijdt, dop van een koker afhalen en dan in 2 x een poster eruit halen, het perforeren van een vel papier met een perforator, het verkreukelen van een vel papier, een schep die de grond in gaat, papier uit een oude typemachine halen en een nieuwe erin stoppen, het schrijven op een kladblok en dan het blaadje dat eraf gescheurd wordt, het krabben van ijs op de voorruit van een auto, een wikkel van een blikje afrollen, het knippen van karton, openmaken van een brief met een brievenopener, het ombladeren van enkele vellen papier, het vouwen en daarna afscheuren van een stuk papier, een meetlint dat uit een rolmaat wordt getrokken en daarna weer wordt opgerold, een pak kopieerpapier openmaken en vervolgens met die stapel papier bladeren, het in elkaar zetten van een kartonnen verhuisdoos, het verschuiven van een houten kast, piepschuim dat verscheurd wordt, een rol plakband waarvan een stuk wordt afgescheurd, het scheuren van papier, het stucen van een muur, het openen van een envelope, het openen en sluiten van een heggeschaar, een brief uit een envelope halen en open vouwen, een schaats die over het ijs glijdt, een kartonnen doos waar plakband vanaf getrokken wordt, het uitpakken van een cadeau, het papier van een blikje croissants afhalen, het samenstellen van een sigaret d.m.v. een sigarettenmachine, elastiek van een opgerolde poster afrollen, papier schuiven op de snijmachine en dan de hendel van de machine overhalen en het papier weer weg schuiven, een enveloppesorteermachine bij het postkantoor, het opvouwen van een papiertje en dan met de vingers er een vouw in maken, het behang van de muur scheuren, het dubbelvouwen van een vel papier en daarna nog extra vouwen met een nagel, het snijden in een vel papier met een stanleymes, het openmaken van een bekeuring en het verscheuren daarvan, het openen van een brief met een briefopener, het laden van een geweer, het slijpen van een mes met een messenslijper, het afscheuren van aluminiumfolie, een skateboarder die een trucje doet, kaart in enveloppe stoppen en daarbij ook de flap van de enveloppe in de enveloppe stoppen, afpellen van een banaan, het waxen van skies, nummer afscheuren van wachtrij-automaat, schaatsen die over ijs schrapen, flappen van een doos afsnijden, dichttapen van een doos met een tape afroller, afscheuren van inpakpapier, ijs van een autoruit afkrabben, het toeperen van kaarten, omslaan van een bladzijde in een boek, het afbreken van piepschuim, strijken met een spaan tegen de muur, artikel uit de krant scheuren, het slijpen van messen, openen van een blikje (trekken aan het lipje), plakband afscheuren, openen van een envelop met een briefopener, beschermlaag van sticker halen, aanmaken van cement, breken tablet chocolade en afscheuren folie en papier, verse maiskolf ontdoen van zijn bladeren, het pellen van een banaan, het snijden van een rol behang, met een kruimelveger de kruimels van tafel afvegen, het graven met een schep, het openmaken van een pak koffie, het opentrekken van een vacuum verpakking vleeswaren, het openscheuren van een enveloppe met een duim, het opentrekken van een tas met klittenband, een sixpack bier neerzetten het karton eraf scheuren en een blikje eruit halen. --------------------------------------------------------------------------------
Ìk zit iedere keer gespannen t luisteren. Maar we dachten dat het een banaan was maar toen zag ik vanmorgen ineens dat lijstje dat dat het niet is
wij hebben dat hier in duitsland ook, op een gegeven moment was het een geldbedrag van 40,000 euries!
Ik heb 't nieuwe geluid nog niet gehoord! En als ik het zou weten, zou ik het jullie natuurlijk niet vertellen hè!
en je kan er een beste som geld mee winnen, het laatste bedrag dat ik weet wat iets meer dan 11000 euro. wij kunnen het wel goed gebruiken, net een nieuwe auto gekocht..