Ontmoeting 8 december

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Aster14, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey Aster, het lijkt mij ook erg leuk alleen nu ik werkloos ben ff geen geld om naar Utrecht te komen. En you know my story.....keertje afspreken moeten we zeker doen!

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, dat kan zeker! Al reageren de meeste mensen beter op spuiten dan op Clomid. Ik heb de laagste dosis Puregon gehad en ik had steeds op dag 14/15 de inseminatie.
    En geloof me, je voelt er niets van! Ik was zo verschrikkelijk bang en ben echt lachend bij de prikinstructie wegggegaan. Komt echt helemaal goed, meis! Maar ik hoop vooral dat de 150mg werkt en je daar direct zwanger van raakt!

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, en je bent een lieverd! Onze tijd komt echt wel een keertje! Gaan we gewoon samen met onze zwangere buiken pronken! Want dat gaat echt een keer gebeuren! Kus!

4. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Hai Lijkt me erg prettig 8 december alleen ga ik voor een klein groepje daar je wel in een openbare ruimte bent, mag ook bij mij thuis hoor woon in het midden van het land geen probleem.
    Vorig jaar miskraam na spontane zwangerschap 8 weken,
    Sinds mei 2013 7 de IUI pogingen met laatste 3 keer Gonal F 50 eh en puralgon daar UMC utrecht een fout heeft gemaakt in planning 7 de keer van hun.
    Bij mijn man en ik niks mis.

x

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

Beginnen ze meestal met puregon denk je? En is dat een kant en klare spuit? Net als insulinepennen? Dat ik het niet eens hoef te zien dat de naald erin gaat?

6. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Hai

Was ook als de dood voor dat prikken werk zelf in het ziekenhuis maar prik liever een ander maar valt me reuze mee.Dagelijks prikken
    Gonal f is met een insuline spuit dus mini naaldjes en Puralgon is zelf opzuigen en blauw naaldje maar ging ook goed. Hoop dat het ook bij jou mee valt. grtjes

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Afgesproken!
    En jij bent ook een schat!
    Knuffel!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Woon in Almere.. alles is goed te doen! Miss nieuwe date prikken in januari? Komt mij in ieder geval beter uit.. Kreeg t weekend van 7/8 dec hotelletje cadeau ;)

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ook goed! Ik ben er sowieso voor, anders had ik het topic niet aangemaakt! Mijn weekenden zijn altijd vrij rustig, dus roep maar!
    Laten we dan ook meteen de titel veranderen..

10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zaterdag 11 of zondag 12 januari? Miss nieuw onderwerp openen??

Deel Deze Pagina