Hey Aster, het lijkt mij ook erg leuk alleen nu ik werkloos ben ff geen geld om naar Utrecht te komen. En you know my story.....keertje afspreken moeten we zeker doen!
Ja, dat kan zeker! Al reageren de meeste mensen beter op spuiten dan op Clomid. Ik heb de laagste dosis Puregon gehad en ik had steeds op dag 14/15 de inseminatie. En geloof me, je voelt er niets van! Ik was zo verschrikkelijk bang en ben echt lachend bij de prikinstructie wegggegaan. Komt echt helemaal goed, meis! Maar ik hoop vooral dat de 150mg werkt en je daar direct zwanger van raakt!
Ja, en je bent een lieverd! Onze tijd komt echt wel een keertje! Gaan we gewoon samen met onze zwangere buiken pronken! Want dat gaat echt een keer gebeuren! Kus!
Hai Lijkt me erg prettig 8 december alleen ga ik voor een klein groepje daar je wel in een openbare ruimte bent, mag ook bij mij thuis hoor woon in het midden van het land geen probleem. Vorig jaar miskraam na spontane zwangerschap 8 weken, Sinds mei 2013 7 de IUI pogingen met laatste 3 keer Gonal F 50 eh en puralgon daar UMC utrecht een fout heeft gemaakt in planning 7 de keer van hun. Bij mijn man en ik niks mis. x
Beginnen ze meestal met puregon denk je? En is dat een kant en klare spuit? Net als insulinepennen? Dat ik het niet eens hoef te zien dat de naald erin gaat?
Hai Was ook als de dood voor dat prikken werk zelf in het ziekenhuis maar prik liever een ander maar valt me reuze mee.Dagelijks prikken Gonal f is met een insuline spuit dus mini naaldjes en Puralgon is zelf opzuigen en blauw naaldje maar ging ook goed. Hoop dat het ook bij jou mee valt. grtjes
Woon in Almere.. alles is goed te doen! Miss nieuwe date prikken in januari? Komt mij in ieder geval beter uit.. Kreeg t weekend van 7/8 dec hotelletje cadeau
Ook goed! Ik ben er sowieso voor, anders had ik het topic niet aangemaakt! Mijn weekenden zijn altijd vrij rustig, dus roep maar! Laten we dan ook meteen de titel veranderen..