Ontmoetingen met BN'ers

Discussie in 'De lounge' gestart door Leenislief, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

tot nu toe wendy van dijk en jan smith gezien

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    echt waar niet :$

Oke sander lantinga snap ik nog. maar emiel ratelband gaat toch al zo lang mee met zijn Tsjaaakaaaaa:p

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me vrij sterk als je Ali b niet kent? Die heeft een box aan de koningin gegeven was nogal happening toen hahaha

Maar ik ben jody bernal tegen gekomen op een feestje, erg chagrijnig en wou absoluut niet op de foto

En met bas muis in het vliegtuig richting Spanje gezeten

En die ene gast van zo'n tuin programma, waar quincy ook in zit volgens mij, die tuinman met wat langer haar, die woont ier ergens in de buurt volgens mij, die zie ik af en toe in de stad

Verder weet ik t ff niet :)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben Guus meeuwis nog wel is tegen en vond hem best een vriendelijke man en denkt die voelt zich niet uit de hoogte. Winkelt gewoon in het centrum zonder bestormt te worden is is geregeld boodschappen doen bij de ahxl. Toch zag ik hem een keer iets kopen bij dixon waar ze zijn id of paspoort vroegen omdat hij met creditcard betaalde. Nou hij was link want die had hij niet bij en we weten toch wie hij is. Nou uiteindelijk kreeg hij de camera niet mee. Stond ik der achter met mijn oplaadbare baterijen. :).

Corry Konings kom ik ook nog wel is tegen. Erg lieve vrouw dit altijd lacht en tijd maakt voor fans :). Mijn schoonmoeder ging compleet uit der dak, riep der gillend en hysterisch maar ze bleef lachen :)

Dan een paar op de kermis maar dat zijn die sukkels van de tv games afgelopen jaren ( zijn nu niet meer op tv) op RTL 4. Weet hun namen niet eens. Zon lange slome :) die oogde heel vriendelijk. Ik Knikke hij lachen. Dan dit andere bolle kop met zwarte krullen liep samen met zijn zoon. Hij keek niet verder dan de vloer. hij wilde denk duidelijk maken, vandaag geen tijd voor fans maar alleen voor mijn kinderen.

5. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Heel wat mensen gezien en gesproken. Zeker van de NL zangers als Jan Smit, Sugar Lee Hooper enz.

Mijn zwager is een artiest (mc'er) en hij reist daarvoor de hele wereld over. Op mijn bruiloft heeft daarom een bekende dj opgetreden.
    Bassie kom ik regelmatig tegen. En ik heb Sylvie, Froukje de Both, Maik de Boer ook wel eens gezien.

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Door m'n werk heb ik vaker bekende mensen ontmoet en zo via kennissen of toevallig.veel oude studiegenoten zijn nu op tv of series etc. Ik kick er niet echt op, heb er niet zoveel mee.vind ze niet interessanter of aardiger of minder aardig dan elk mens.

Ik heb wel van een vriendin die visagiste is en laatst Tatiana in de studio had.die was zoooo onbehoorlijk!het moest zus en zo en m'n vriendin kon wel even koffie zetten...vreselijk over t paard getild!

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Huub Stapel... Heel lang geleden met de Carnaval, hij komt uit de buurt waar ik woon, dus das wel grappig..

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Had al gegereageerd maar schiet me net nog eentje te binnen!
    Afgelopen zomer zat ik te eten bij Bazar in Rdam en toen kwam Cesar Milan aan het tafeltje naast me zitten en hij maakte een praatje met me over mijn zoontje :)

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Bedenk me even dat Theo maasden en Hans reeuwen dus op dezelfde opleiding zaten als waar ik zat...Theo maasden was wel te pruimen maar Hans reeuwen echt n creep.zat altijd de jonge meiden te versieren en ik vind hem zo onaantrekkelijk!!!

Ook die meid van boer zoekt vrouw.ik ben er niet weg van, nooit geweest...

Verder zijn veel acteurs/actrices na een voorstelling heel ok en aanspreekbaar.

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha grappig, niet zo'n groot lijstje.

Def Rhymz woonde een tijd in mijn buurt, zag ik af en toe zn meisjes afzetten op de tram in de vroege ochtend/middag als ik naar school ging bijv haha. Raar mannetje.

1 van the Voice of Holland deelnemers, heb ik mee op school gezeten. Doet wel met meerdere van die programma's mee, ook toen ik nog op zat met hem deed hij mee met Idols. Maar ik kijk niet naar dat soort programma's dus eigenlijk geen idee hoever hij is gekomen?

Ook woonde een acteur (van een oude Nlse soap, weet zijn naam niet eens meer!) haha zijn ouders in de straat achter de onze. Was als kind heel spannend haha en zat ook letterlijk samen met mijn vriendinnetje op de grote vuilnisbak te wachten om een glimp van hem op te vangen (zo triest hahaha, en af en toe kwam hij dan het vuil weggooien, zeker door zn moeder gestuurd wij helemaal in shock natuurlijk hehe)

En in mijn tijden van cassiere zijn af en toe een 'bekend' iemand aan de kassa.

2 jaar terug nog een oud bekende Amerikaanse rapper voorbij zien komen haha (niet in Nederland), hij was echt wereldberoemd, en nu helemaal van die levensstijl af, dus dat is voor de mensen die hem zien wel interessant.

En heb onze grote vriendin Beatrix gezien hahaha, ik reed in de tram voorbij, en zat weer eens dromerig naar buiten te kijken, tot ik ineens wel heel veel auto's ergens zag staan, super interessant natuurlijk, zie ik daar ineens Beatrix tussen staan met der haar netjes haha. Toen heb ik wel even omgekeken, was toen een jaar of 16.

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Oja oud klasgenootje/vriendinnetje die met name voor Rotterdamse televisie speelt in soaps. Haar vader die wel erg bekend is.

Renate Verbaan zat bij ons op school idem, maar net niet in de tijd dat ik daar zat.

En nog 1 maar die kan ik ook niet voor me halen. Was toen op school ook zo veel besproken, want onze directeur was een supervent met iedereen leuk contact en zette zich onwijs in voor zijn school, en ze kwamen hem dus ook nog wel eens opzoeken, wij helemaal in shock.

En Jody Bernal heeft eens een clip op onze school opgenomen, ik blij dat ik toen net ziek was hahha. Zou dat nu echt niet nog terug willen kunnen zien op youtube ofzo.

12. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Maar zijn niet echt ontmoetingen meer gewoon zien op straat, niet mee gesproken ofzo op sommige na.

13. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Toen ik nog bij ikea werkte had ik er geregeld aan de kassa en dan savonds in bed dacht ik o dat was die of die. Ook heb ik daar beatrix maxima en alexander gezien ( jaja bij.ikea) maar rekende bij andere kassa af

14. Dinand, en hij is heel spontaan en aardig..!

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik was ooit eens met een vriendin mee naar het nieuwjaarsfeest van de Free Record shop.
    Toen stond ik bij de toiletten en kwam Xander de Buisonje langslopen.
    Hij sprak me aan en kwam letterlijk tegen me aan staan. Wilde weten hoe oud ik was en vond mn neusknopje, die ik destijds had, erg interessant.
    Vervolgens vroeg hij waar mn vrienden waren,pakte mn hand en zei: Kom, dan laten we ze schrikken!
    Heb hem aan de hand meegenomen naar ze, met een knalrooie kop hahahaha!!
    Niet veel later kwam de breuk met Wendy van Dijk, doordat hij vreemd ging met fans etc.
    Verbaaste me helemaal niks, hij stond me echt te versieren, maar ik was er veel te verlegen voor haha..

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Joep v't Hek in een restaurant waar ik met vrienden zat te eten.
    Hij zat een tafeltje naast ons. Wat heeft hij ongelooflijk zitten klagen tegen ons (over het eten) en wat is die arrogant. we zijn gelijk allemaal op hem afgeknapt.

17. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Toen ik nog in een kleding winkel werkte kwam Jan Smit een replay pet bij ons kopen. Geen idee of hij aardig was, hij zei vrij weinig :p Was jaren terug toen hij iets met zijn stembanden had dacht ik en weinig mocht praten/zingen.
    Wel grappig want hij stond een paar dagen later in de krant met de pet op die ik hem verkocht had.

18. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    oja, konigin beatrix en prins willem alexsander ook gezien en met een van twee ook gesproken. was toen ze met koniginnendag bij ons stad kwamen. mocht ik als appel verkleed haha. naar vele cabaret voorstellingen geweest, telt dat ook mee? jochem meijer is nog bij mij op schoot gesprongen (onderdeel van de show) haha

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Vergeet dat ik bij Winston (RTL boulevard toch?) op school zat vroeger.wij vonden hem altijd n schattig mannetje haha!en Barbara Barend die kon toen al onwijs goed voetballen!aardige meid vond ik.we zaten in t schoolvoetbalteam haha!ook met zoon van Peter Faber in de klas gezeten.toffe gozer.en z'n vader ook!verder was mijn muziekleraar toen ook al bekend...en zijn vrouw, in de musicalwereld.ook erg leuke mensen.

Waar ik woon met uitgaan of op straat of als je naar Zandvoort strand gaat zie je (teveel) bekenden haha!niemand kijkt op of om volgens mij!

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    En 2 keer Pascal, zanger van Bløf, in Rotterdam tegen gekomen. 1 x tijdens het uitgaan.Aardige vent.

Deel Deze Pagina