M'n ouders hebben een kiosk gehad in hartje Gooi. Ik hielp ze wel eens met achter de kassa staan.. Groot deel van radio en tv wereld kwamen langs (ook voor de buitenlandse kranten die door hen besteld werden tbv hun programma's). Dus ja, veel BN'ers geholpen aan de kassa..
Geen noemenswaardige personen wat me dusdanig bij gebleven is Ik hoop nog altijd op een ontmoeting in mijn huis met Winston Gerstanovic of Gaston Starreveld, maar helaas ben nog niet 1 van de gelukkigen geweest in de postcodeloterij
Leuk topic! Ik heb bij Afrojack in de klas gezeten. Hij draaide toen al op schoolfeesten, maar dat werd niet echt gewaardeerd. Was toen nog best een sukkeltje! Wel leuk voor 'm dat hij het zo gemaakt heeft. Het is absoluut geen onaardige jongen. Ohja en mn zusje heeft vroeger verkering gehad met Abeltje hahaha!
In mijn vroegere woonplaats wonen er nogal wat, kwam dus vaak wel bekende Nederlanders tegen in de stad e.d. Verder uuhh... Marco Borsato in de bioscoop Clouseau Op de foto met Samson en Gertje... Vet cool hahaha Aantal Dj's En wat mensen in centrum van A'dam... Gesproken heb ik ze niet allemaal, ben nogal een verlegen chickie hahaha
Ik woon in een klein dorp, en ik heb daar bastiaan ragas bij mij aan de kassa gehad, en man wat was het gezellig dikke pret samen met de rij klanten. zo nu en dan komt hij in die winkel als hij naar zijn buitenhuis gaat, tooske is ook wel in de winkel gespot, maar die heb ik zelf nooit aan de kassa gehad. ze zijn wel erg aardig in iedergeval,
Ik heb zangles gehad van junior uit goudkust, geen id hoe hij in het echt heet. Heeft zijn hand nog op mijn buik gehad voor de ademhaling. Al die anderemeiden helemaal enthousiast maar kan me niet zo veel doen eigenlijk. Verder sterretje gezien in disney en maxime verhagen in den haag, hij liep te strompelen met krukken.
Ik kan je vertellen dat Adriaan een hele aardige man is en dat Bassie juist wat minder is. Ik kom uit Vlaardingen waar Bassie en Adriaan wonen. Adriaan had zijn huis via ons te koop wat vorige maand verkocht is en kan je vertellen dat dat een hele aardige man is. Altijd correct en vriendelijk. Bassie hebben wij ook weleens een pandje van verkocht en is ook niks mis mee hoor alleen wat stugger.
Ik heb vlakbij de studio's gewoond in Aalsmeer dus wij gingen regelmatig in pauze of tussenuur van school naar de studio's toe om BN'ers te spotten. Heb er zoveel gezien en handtekening gevraagd. Volgens mij heb ik ze zelfs nog ergens liggen. In het dorp tegen robbert van gtst aangelopen. Hij zei niet eens ff sorry Ook Isa hoes met Antonie Kamerling met toen nog 1 kindje gezien. Sander ? Van onderweg naar morgen in de bruna gezien. En ik heb ooit een trainer van Vitesse geholpen in de winkel waar ik werkte. Oja en Gerard Joling geholpen in het restaurant waar ik voeger gewerkt heb. Niet veel boeiends dus..
Ik heb jaren geleden toen ik bij NS Travel werkte (volgens mij bestaat dat niet eens meer ) Tatum Dagelet aan de telefoon gehad. Zij was toen nog getrouwd met Ruud de Wild. En ook een keer Margeet Spijker (van het RTL nieuws) en Hans van der Togt. Tatum en Hans waren heel aardig, maar die Margreet niet hoor. En een jongen bij mij in de klas op de basisschool was een neefje van Annemieke Ruyten en die is toen een keer bij ons in de klas geweest om een soort acteerworkshop te geven. Niks bijzonders dus.
Leuk topic! Hier in t hoge noorden ontmoet je niet zoveel BN'ers. Alleen plaatselijke bekendheden.. Maar Sipke Jan die van die kinderprogrammas op zapp heeft vroeger toen ik n baby was op mij gepast met zn moeder haha. Ze woonden tegenover ons.. Mijn clienten en collegas hebben Ferry Doedens (Lucas gtst) ontmoet, omdat hij familie is vn mn baas, dus wie weet ontmoet ik hem nog een keertje. Voor de rest alleen bekenden gezien met concerten etc.
Gamma? Weet de Praxis daarvan?? Najib Amhali zat ooit eens een tafeltje naast ons te eten in Den Bosch. Veldhuis en Kemper ooit gesproken na een voorstelling\ Tom Coronel, die sponsorde we met ons werk. Verder nog wel diverse bn'ers eens zien lopen.
koert jan de bruin op me werk aan me kassa schok me te pletter rooie boei en al erg leuke man heel normaal dian alberts (gtst) aan me kassa kwam een mobieltje kopen zag er lekker normaal uit zonder make up haar in een rommel knot ook aardig en leuk en normaal carlo boszhart arogante zak! tanja jess ook een leuke vrouw die ouwe man die vroeger de vader speelde van peter kelder in gtst haha hij is zo grappig jan smit bijna een keer aangereden met de auto mot tie maar oversteken over een zebra pad in volendam hahaha... en zullen er nog een paar zijn maar kom er zo 1 2 3 niet op
Mental Theo kwamen wij tegen op ski-vakantie..jaren geleden. Wat een eikel zeg! Wij zaten in de auto te wachten en hij zag dus dat wij Nederlanders waren en keek ons echt zo aan van.. hallo? Kennen jullie mij niet? Verder jaren geleden vaak hele gesprekken gehad met Kevin en Roger van Intwine en ook met de jongens van Di-rect. Tegenwoordig als ik naar een optreden ga van Tim Akkerman hebben we na afloop altijd even een gezellig praatje. Is en blijft een lieve jongen! Ook altijd even geinterresseerd in anderen. Heb ook nog wel andere mensen gezien maar niet echt gesproken.
Alle gtst acteurs uit de tijd van Hennie de vriendin van meneer Harmsen. Ze hadden haar afscheidsfeest op dezelfde locatie als wij toen van ons werk. Ze kwamen op ons feest kijken wat ze veel gezelliger vonden. Danny Rook pakte me eens bij mijn middel toen hij er langs wilde. Hans klok in de kroeg. Wat een kwal. Tijd van goudkust veel mannelijke acteurs gezien samen. Et de hunks uit gtst toen. Jimmy Geduld in zijn billen geknepen. Caroline Tensen, Sara Kroos, Martijn Krabbe, Jaap Jongbloed, opkomende zangeres ken ik persoonlijk zo ook een voetballer.
K heb jan kooiman en rik uit gtst gezien en everon haha jan was erg arro vond k zelf everon heb k alleen zien lopen en rik jaaa spontaan
Mijn lijstje is nogal sip... Maar om eerlijk te zijn geef ik er ook totaal niet om. Ik hoef ook geen praatje of handtekening ofzo. Als we eens iemand tegenkomen zie ik het vaak niet eens, dan moet man me aanstoten en aanwijzen wie we net voorbij liepen Anyway... Ik ben gemasseerd door Ruud Effe Knuffelen. Op een personeelsfeest. Nee, zeg maar niks inderdaad En ik heb Jannes eens aan de telefoon gehad. Mijn moeder organiseerde een benefietconcert en had daarvoor zijn management benaderd. Ze gaf daarbij mijn telefoonnummer door zonder dat te zeggen tegen mij. Toen werd ik een dag of wat later gebeld door een nummer dat ik niet herkende: "Met NooNoo?" "Dag NooNoo, je spreekt met Jannes." Ik kan je zeggen dat je dan wel even raar staat te kijken
Tijdens een personeelsfeest kwam als verrassing "Ome Willem" als gastspreker. Ik keek als kind altijd naar zijn show. Mar mijn broer was helemaal dol op hem. Dus ik tijdens de lezing stiekem een SMS-je gestuurd: ik zit lekker bij Ome Willem! Na de lezing was er gelegenheid om handtekeningen te jagen. Ik ben er dus één gaan halen voor mijn broer. Dus ik zeg tegen Edwin Rutte dat het voor mijn broer is, omdat die zielig op zijn werk zit en ik hem net een berichtje heb gestuurd dat ik bij Ome Willem zit. Zegt ie: "Joh, dan bel je hem toch even." Dus ik bel mijn broer, geef de telefoon aan Edwin Rutte en die roept alleen maar "JOEPIE DEEEE ...." zit mijn broer daar op kantoor POEPIE te roepen, haha. Dat vond ik wel heel leuk hoor, dat hij dat deed. En mijn broer heeft uiteraard later ook nog die handtekening gekregen.
Heel herkenbaar.!! Ik had een vriendin die in Den Bosch ineens begon te roepen: Ik zag Pieter Storms.!! Eehh, wie..?? Pieter Storms, ik weet het zeker het was hem..! En weg was ze... Achter Pieter Storms aan, de halve binnenstad door... Nou no way dat ik daar achteraan loop (wist niet eens wie die man was) Later nog eens zoiets gehad met een stel collega's in Amsterdam, die dachten dat we Chris Zegers voorbij waren gelopen en gingen al gillend terug om te kijken... Dat vind ik echt genant.. Het zijn toch ook maar gewoon mensen.? En ik geloof echt niet dat zo'n Chris Zegers daar nou blij van wordt, achtervolgt door 6 gillende vrouwen terwijl ie zelf ff lekker aan het shoppen is ofzo... Verder heb ik een tijdje in een theater gewerkt en daar dus veel artiesten ontvangen, die waren over het algemeen allemaal echt heel aardig. (Behalve Sara Kroos... Dat vind ik echt een vréselijk mens.!!)
Toen ik werd geboren heeft Karel van de Graaf trouwens op mijn broer gepast. Toen kreeg mijn vader een handvol kwartjes van hem mee: wel bellen hoor! En we gingen ooit belletje rinkelen bij ons in de buurt, bleek Viola Holt daar te wonen. Wij wisten dat niet eens. Sterker nog, wisten niet eens wie het mens was, haha. Die was boos zeg. Maar dat was in de good old days toen we nog zo'n beetje in 't Gooi woonden.