Dames het is een echt aanrader, wij hebben met de maart mama's van 2007 al 2x wat afgesproken en het was een groot succes!
Ja we moeten het wel voor juli doen...of in september anders kan ik er niet meer bij zijn hahahaha! Ik ga denk ik ook maar even een blogje op mijn hyves plaatsen! http://paps-mams.hyves.nl/ Als ik weet wie er meer willen kan ik daadwerkelijk wat gaan afspreken Maar dat picknicken vond ik zelf wel een strak plan
Voor de regio Zaanstad wil ik eventueel wel iets leuks organiseren (mits er voldoende animo is). Aanmelden voor een meeting in Zaanstad (maar ook Alkmaar en Amsterdam, ligt toch in de buurt...) kan via PB.
Wij van de febr. 2008 mama's hebben elkaar ook al 2x ontmoet. Errug leuk en heel gezellig. Zeker omdat we elkaar al maanden 'spreken'. We weten enorm veel van elkaar. Van relatie perikelen tot de meest ranzige details... Haha ook leuke dingen natuurlijk. 1x met dikke buik gedaan en de 2e keer een paar weken geleden met onze kindjes Wij zijn 1x wezen wokken en 1x wezen high tea-en.
misschien in julli een idee? dat isniet meteen naast de deur dan ken er nog iets gepland worden! word het nou met of zonder kids?
Juli vind ik prima zat ik ook aan te denken! En van mij mogen de kids mee Is toch wel zo gezellig denk ik? Misschien het weekend van 12 juli?....moet ik wel waggelen
Ik wil ook mee.........voor regio rotterdam.woon ook in den haag. Kan lekkere antilliaanse hapjes meenemen. Als het maar niet is op 12 jul. want dan wordt jaydienne gedoopt. Ben erg nieuwsgierig geworden.
Ja ik kan aardig koken,al moet ik het zelf zeggen. Ben benieuwd om alle dames te ontmoeten vooral van den haag.
Haha vraag me wel af waar het is. Ben niet zo bekend in rotterdam. Kunnen we niet ergens een een ruimte huren wat van de gemeente is wat heel goedkoop is.Stel je voor dat het slecht weer wordt?
Een ruimte huren? Daar heb ik geen geld voor En als het slecht weer is dan kunnen we het toch een weekje verzetten? Of als we niet met teveel zijn dan kunnen we in een cafe afspreken?
Word dit weer een topic zonder ontknoping? We hebben al eerder topics (oftewel 1 voor midden nederland) gehad over ontmoetingsdagen met hele waslijsten voor ontmoetingsdata e.d., maar het is er niet van gekomen?
Ik heb geen idee, maar ik ga binnenkort de knoop doorhakken aangezien ik de ts was En wie niet kan die kan niet...helaas Maar te laat in juli kan ik niet ivm bevallen