Tot op heden nog geen aanmeldingen ontvangen voor een leuke meeting in Noord-Holland voor omgeving Zaanstad, Amsterdam, Alkmaar.... Wie oh wie heeft er zin in een gezellige dag met allemaal andere meiden (met kinderen, zonder kinderen, iedereen is welkom !)
Ik wil ook mee, ik ga je een mail sturen. Ik zal proberen veel lekkers mee te nemen want de dag voor onze meeting is jaydienne's doopsel er zal vast wel voedsel en hapjes overblijven.
k moet helaas af zeggen meiden mijn vriend en ik hebben dan 3 jaar en hij heeft iets leuks in gedachten sorry
Wat leuk! Ik woon in brabant maar heb helaas geen rijbewijs dus om alleen met Lieve te komen is voor mij lastig en aangezien mn mannetje een man is zal hij er weinig aan hebben haha En ik zie mezelf niet echt met vanalles de trein in en uit sjouwen. Of gaan er meer mannen mee van de meiden hier? Want als dat is dan kan ik ook komen!
@mvamberenkeenan, ik kom uit heerhugowaard en heb best zin in een meeting, het moet wel goed met het openbaarvervoer te doen zijn want daarvan ben ik afhankelijk tenzij het in een weekend is