Ontpil symptomen

Discussion in 'Anticonceptie' started by Sweetpee, Jun 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi even een vraagje...

Ik ben sinds 2 juni van de pil af, 5 juni pilongi gehad.
    Maar nou heb ik al sind ongeveer de laatse week van mei dat ik vaak moet plassen. Echt plassen, ophouden is ook een stuk moeilijker geworden, voorheen ging ik lang niet zo vaak plassen als nu.
    Bovendien heb ik ook sinds die tijd het gevoel dat mijn buik behoorlijk is gegroeid, onderbuik vooral. en hij is wat harder dan ik gewend ben, en het trekt ook nogeens onderin mijn buik aan de zijkanten...EN ik ben in deze periode ook nogeens een broekmaat omhooggegaan, zit allemaal niet echt lekker meer :x
    Maar drie tests gedaan, waarvan de eerste een extreem lichtroze streep gaf, de andere waren negatief :cry:

Mijn vraag is of dat vele plassen ook een ontpilverschijsel is???
    of zou het toch zo zijn...

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, kan er bij horen. En de opgezette buik ook. Dat heeft er mee te maken dat je ineens weer een ei-sprong hebt. Maar wie weet, het kan toch zo zijn. Ik zie dat je op dag 24 zit, dus ik zou gewoon nog minimaal 4 dagen afwachten.

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Thanx voor je snelle reactie :D,

Ik had niet verwacht dat het vele plassen er ook nog eens bij zou horen...
    weet je ook toevallig of het zo is, dat als je al eens eerder zonder verschijselen gestopt bent met de pil, dat je een andere keer wel ontpillingsverschijselen krijgt?
    Afgelopen jaar ook een aantal maanden gestopt, maar nergens last van en regelmatige cyclus 8)

Grtz Sweetpee

4. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Iedere keer is het anders. Je kan nu alle zwangerschapssymptomen krijgen terwijl je de vorige keer niks had.

Share This Page