Hallo allemaal, De afgelopen maand ben ik 4 dagen te laat begonnen met de pil en rond de 15e dag van mn cyclus ook nog eens 3 keer de pil vergeten. Ik heb wel seks gehad en toevallig ook nog rond de 15e dag. Ik moet aankomende zaterdag ongi worden. Ik heb sinds gisteren steken in mn buik, mn buik is ook wat harder en mn borsten zijn best gevoelig. Ik weet dat dit te maken kan hebben met een menstruatie, maar sinds vanochtend ben ik ook misselijk. Ik weet dat de kans bestaat dat ik zwanger ben. Nou wil ik eigenlijk graag weten of iemand anders ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt. Mocht ik zwanger zijn is het wel eerder dan gepland, maar zeer zeker welkom. Groetjes, Duveldraakje22
dan zit de kans er in dat je zwanger kan zijn, zeker als je de pil bent vergeten rond je eisprong om zekerheid te krijgen zou ik je NOD afwachten en als die uitblijft een zwangerschapstest doen sucses
Helaas ik ben toch ongi geworden. Ergens ook wel goed, maar toch zat de hoop er een beetje in aangezien ik te laat was met mn regels. Groetjes, Duveldraakje22
Je kan ook te laat zijn geweest omdat je later was begonnen met het slikken van de pil he. En die misselijkheid kan ook te maken hebben gehad met de spanningen. Je hebt nu in ieder geval wel duidelijkheid gekregen. Groetjes,
hallo allemaal, Afgelopen zondag ben ik ongi geworden, dit was al een dag te laat. Nu ben ik na 3 dagen niet meer ongesteld, terwijl ik voorheen altijd 5 a 6 dagen ongesteld was. Kan dit aan de pil liggen? Ik ben nu aan de 3e strip van de Yasmin pil begonnen. Ik slik al vanaf mn 15e de pil, altijd microgynon, en altijd was ik bijna een hele week ongesteld. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefs, Duveldraakje22