Hallo allemaal, Ik heb een vraag, ik zat in de eerste week met me pil te slikken. Ik ben hem per ongeluk 5 dagen vergeten, ik heb op de 5de dag sex gehad. Daarna kwam ik erachter dat ik hem al een aantal dagen vergeten was. Hoe weet ik nu of ik zwanger ben, en kan ik me al laten testen. Ik hoop snel van jullie te horen Brenda
5x in 1 week van 7 dagen?? Nee je kan pas testen tegen het einde van je strip, je kunt misschien wel nog een morning after pil halen.
Maar als ik de pil nu door slik, en ik blijk zwanger te zijn is dit dan niet schadelijk? En kan ik nu niet gewoon stoppen en wachten totdat ik ongesteld wordt? Ja ik slik de pil nu al geruime tijd, maar ben het gewoon dom weg 5 dagen vergeten.
als jij wel zwanger wilt worden kun je beter gewoon de pil laten staan en ipv de pil foliumzuur gaan slikken, wil je niet zwanger worden zou ik doorgaan met de pil, en comdooms gaan gebruiken want de pil is nu nog niet 100% betrouwbaar meer. als je nu toevallig gelijk al zwanger blijkt te zijn en je slikt de pil door, is dat niet schadelijk voor het kindje, maar ik zou zodra je bemerkt dat je zwanger bent wel direct overgaan op foliumzuur want deze is ontzettend belangrijk in de beginfase van de zwangerschap (1e 3 maanden) de morningafterpil heeft uiteraard nu geen zin meer succes