@nelle, ik had (en heb) altijd last van mn borsten als ik ongi moet worden! Een week van te voren voelen ze heel pijnlijk aan, inderdaad als een blauwe plek. En vlak voor de ongi worden ze nog pijnlijker, vooral met traplopen haha Nog steeds geen ongi voor jou? Hier ook nog niet :S @bontekoe goh das een goeie.. je schrijft dat je altijd doorslikt zonder een stopweek, dan zou ik zeggen dat dit je onttrekkingsbloeding nog is geweest en nu je aan het wachten bent op je 1e echte menstruatie. Je cyclus wordt door de pil helemaal platgelegd en kan weken tot maanden duren voordat je weer voor het eerst een eisprong krijgt en daarna gaat menstrueren.. ik hoop dat ik je hiermee wat verder heb geholpen..? @plukkie hoe werkt dat temperaturen eigenlijk? heb er alleen iets over gelezen, maar hoe het precies moet..? Iedere ochtend zelfde tijdstip in bed tem opnemen? Kan dat met zo'n oorthermometer? Hoe gaat het met de rest van de dames hier op de lounge-wacht-bank? Ik heb cupcakes voor jullie gemaakt eet smakelijk
Kiewie dankjewel! Ik hoop echt dat ik deze week ongesteld mag worden Over die cupcakes: erg lief, maar ik ben op dieet
@nelle ik hoop het ook heel erg voor je! maaruhh het zijn speciale cupcakes die je zelfs met een dieet mag eten!
@anoniemmeisje welkom en join the club We hebben een hele fijne loungehoek hier ingericht om het wachten iets comfortabeler te maken
Ooh..anoniemmeisje: je bent hier nieuw. sorry, welkom. Ik kende je van het andere topic waarin ik meepraat dus het viel niet direct op haha. Alsnog welkom dus
CUPCAKES!!!!! YUM!!!! Welkom nieuwe loungers! Toen ik een tijdje geleden dit topic startte dacht ik nog dat ik de enige was, maar het wordt al gezellig druk hier! Jammer van de nega testen meiden. Het zou toch leuk zijn geweest als er een stiekeme zwangere op onze loungebank zat, maar helaas... Over pijnlijke borsten... heb ik sinds mijn bevalling ook voor mijn ongi (die van de pil dan). Daarvoor nooit gehad, dus het kan ook een naderende ongi betekenen hoor! Maar ook een zwangerschap of eisprong, of helemaal niets... Nogmaals, STOM VROUWENLIJF! Afwachten dus... Over tempraturen, dat is idd het beste te doen voor je 's morgens opstaat. Dan is je temp nog niet verhoogd door beweging. Dat kan vast met een oorthermometer, maar helaas is rectaal nauwkeuriger. Als je eisprong geweest is zie je een temp verschil van een halve graad of meer. Als je ongi word daalt je temp weer, als je zwanger bent blijft hij hoog. (Ik heb het bij mijn vorige zwschap moeten doen om te zien of er met mijn lange cyclus een ei was) Bij mij klopte dit precies! Het is een goede methode hoor alleen als je nog geen eerste ongi hebt gehad heeft het weinig zin denk ik want dan heb je geen flauw idee waar je in de cyclus zit. Om een goede basis temp te krijgen begin je op dag 1 van je menstruatie. Succes meiden! ***Milo neemt nog een cupcake***
Thnx Milo! En eet, eet eet! Daar staan ze voor Dan ga ik wachten tot ik ongi ben en misschien dan beginnen met tempen.. lijkt me wel handig om te weten wanneer je ei er is! Lijkt me idd wel leuk om te zien hoe zo'n topic 'groeit' haha en bijna iedereen krijgt ermee te maken ik ga weer door met werken.. tot straks (misschien )
Hoi meiden, Even een kleine update. Ben gisteren bij de huisarts geweest, en mag nu een echo laten maken in het ziekenhuis. Op de aanvraag staat: postpil amenorroe? Andere oorzaak? PCO? Echo staat gepland voor volgende week vrijdag. Ben benieuwd! Mmm lekker, cupcakes!
ooh Gizzie, wat spannend! Ik hoop dat het niks ergs is. Wel fijn op zich dat ze nu echt gaan kijken toch?
wel goed hoor Gizzie, alleen een beetje ongeduldig, begin het wachten zat te worden Ik ben blij voor je dat ze gaan kijken!
Fijn Gizzie dat ze verder gaan kijken! en al op zo'n korte termijn! Het zal in ieder geval meer duidelijkheid geven. Thnx Milo voor de zeer mooie uitleg over het temperaturen, had het zelf niet beter kunnen omschrijven Je topic dijt zeker uit, heel gezellig maar hopelijk zijn wij hem snel ontgroeid allemaal! Ik wil je in ieder geval een fijne ongiloze vakantie toewensen! Dat je maar mooi kunt genieten van het bijzondere New York! Zijn er nog cupcakes? heb best trek!
Hi Meiden, Nog even snel hier spieken voordat ik jullie een hele week moet missen! Gizzie, wat fijn dat je HA je doorstuurt. Dat is toch best snel hoor! Veel succes bij de gyn! Pluk, super bedankt! Ik heb er zo veel zin in! En dan na de vakantie met frisse moed aan de provera/clomid. Dan kan het hele circus losbarsten! Ik hoop dat ik volgende week hier lees dat jij eindelijk ongi bent geworden! Meiden, tot volgende week! Liefs Milo
Ik hoop niet dat ik te laat ben, maar Milo een super fijne vakantie!! Geniet ervan!! Enne.. we willen wel reeses peanutbutter cups als je terug bent
Ik voel me dus echt niet lekker vandaag...vanochtend was alles nog prima. Begin van de middag kreeg ik hoofdpijn en nu ook al misselijk. Kreeg net opeens ook nog kleine krampjes in onderbuik erbij. Misschien griep, maar ik hoop natuurlijk ongie Normaal als ik griep krijg voel ik me ook anders hoor:S voel me beetje gek...