@ nelle: stom vrouwenlichaam! Ik hoop dat je snel ongi wordt een griepje zou minder zijn! @kiwie: zijn dat weer cupcakes?
Dankje plukkie, ik hoop het ook. Maar weet ondertussen niet zo goed meer wat ik moet verwachten. Of het uberhaupt nog komt... ik zit op dag 55 na laatste bloeding. Weet dat het meer gebeurt, maar goed...en als ik nou ongesteld wordt..telt dat dan als menstruatie?Want ik heb nog steeds geen onttrekkingsbloeding gehad:S
Vervelend is dat he! Het zal er vast een keer van komen. Ik heb nog wel wat potjes geduld staan hier. Menstruatie is een menstruatie toch! Het kan niet anders betekenen dan dat je lichaam op gang komt. Het enige dat zou kunnen gebeuren is dat je cyclus daarna weer lang(er) is, maar daar gaan we gewoon niet van uit!
Dag girls! Nou Reeses Peanutbutter cups zijn snoepjes/chocolaatjes uit Amerika.. ik ben er gek op! Zijn chocolaatjes met daarin pindakaas <3 maar als je niet van pindakaas houdt kan ik me voorstellen dat het heel ranzig klinkt Yep, cupcakes zijn er weer @Nelle ik hoop dat je ongi er nu eindelijk aan komt en dat je niet de griep krijgt! OF dat je zaterdag een positieve test hebt! Dat zou geweldig zijn! Volgens mij komt mijn ongi eraan! Ik heb ook even geteld en ik zit (pas) op dag 37 na mn laatste ongi, dus dat is eigenlijk heel netjes als die nu komt! Net een beetje last van mn buik, maar of dat daarvan is.. I don't know. Sinds gisteravond heb ik wel een heel licht roze kleur afscheiding.. misschien dat dat het begin is? Ik heb echt de neiging om heel hard met mn lichaam te gaan schudden zodat het op gang komt haha, misschien kunnen we dat allemaal tegelijk doen zodat onze hypofyse wakker wordt haha (ik zie het al voor me hahaha)
Dames!! Eventjes een snelle update voordat ik een paar daagjes naar Tsjechie ga; IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!! Had ik niet gedacht dat dat zo snel zou zijn! Ik vind het heel vervelend dat ik na 37 daagjes (na mn vorige onttrekkingsbloeding) al ongi wordt en hier dames zijn die al heel lang wachten.. Sorry! Ik ga er snel van tussen, want ze zijn aan het wachten op mij doei doei en ik denk tot dinsdag!!
Kiewie, dat geeft toch niks! We zijn blij voor jou hoor Mensen..ik heb sinds eind v.d. ochtend doorzichtig slijm met helder bloed erdoor. Dus roze slijm. Het is telkens een heel klein beetje, maar het blijft wel doorgaan. Wordt niet meer of minder. Iemand enig idee wat dat is? Ik hoop zelf aankomende ongie..maar ik begrijp dat je dan geen slijm hebt?:S
Is het besmettelijk die ongi?! Eerst Kiwie, nu Nelle . Ik denk echt dat je gewoon ongi wordt hoor Nelle, slijm had ik ook altijd met bloed erdoorheen tijdens mijn menstruatie. Mooi nieuws dames! Ben natuurlijk een tikkeltje jaloers haha. Gelukkig wordt ik waarschijnlijk maandag ongi dus dat verzacht te pijn
Ja, dat zou mooi zijn Plukkie. Dan kunnen we allemaal verder. Ik hoop het zo..stom is dat.ben nog nooit zo blij geweest met een ongie mits het natuurlijk doorzet
Ben ook wel een beetje zenuwachtig. Kan me mijn "echte" menstruatie niet meer echt herinneren. Dus ik ben beniewd of het heftig is en lang duurt en pijn doet enz.
ehm..weet iemand hoe het met pluizje is? Die mis ik al een tijd.. of ben je ongesteld geworden Pluis???
Ik zag net in een ander forum een stand van zaken. Wat ik wel grappig vond, aangezien hier ook een hoop dames inmiddels op de loungebank zitten en ik niemand over het hoofd wil zien. Ik ben niet heel zwaar, maar zou toch niet graag bovenop iemand gaan zitten dus bij deze de stand van zaken. Stand van zaken: Milo: Wacht al ruim 5 mnd. Start met provera en clomid na haar welverdiende vakantie. Nelle: Wacht bijna 2 mnd, is waarschijnlijk ongi aan het worden. Kiwie: Wacht ruim een maand, is ONGI! en nu even lekker op vakantie tot dinsdag Gerda: ZWANGER! 2 dec 2e echo Nanda: Wacht bijna 3 mnd...niets. Gizzie: Wacht al 4 mnd. heeft vrijdag 25 nov een afspraak bij de gyna Pluisje: al ruim 9 mnd aan het wachten.. nog steeds niets Lennyt: Wachtende op een regelmatige cyclus; 27-35-35-? Miekje: Wacht nu ruim een maand op 2e ongi......niets. Plukkie: Wacht al ruim 4 mnd. Slikt vandaag laatste provera en dan wachten op ongi. Maandag bloedprikken. Sweetheart: Wacht op eerst echte ongi... start 1 dec wel met klussen! Wat een lijst he?! Updaten mag natuurlijk! Liefs Pluk
Zeker bijzonder hoe graag je ineens ongi wil worden. Eerder nooit last van gehad Ben ook wel nieuwsgierig hoeveel pijn het doet en hoelang het duurt. Hopelijk niet teveel en te lang! (mijne is weer nep dus dat scheelt alweer!)
Ik mis niemand op de lijst geloof ik hoor Pluk, goed gedaan maar ik mis Pluis dus wel, want die wacht al zo lang, dus ik ben zo benieuwd hoe het met haar is...:S ze was opeens weg
Stand van zaken: Milo: Wacht al ruim 5 mnd. Start met provera en clomid na haar welverdiende vakantie. Nelle: Wacht bijna 2 mnd, is officieel ongi geworden(tsunami). Kiwie: Wacht ruim een maand, is ONGI! en nu even lekker op vakantie tot dinsdag Gerda: ZWANGER! 2 dec 2e echo Nanda: Wacht bijna 3 mnd...niets. Gizzie: Wacht al 4 mnd. heeft vrijdag 25 nov een afspraak bij de gyna Pluisje: al ruim 9 mnd aan het wachten.. nog steeds niets Lennyt: Wachtende op een regelmatige cyclus; 27-35-35-? Miekje: Wacht nu ruim een maand op 2e ongi......niets. Plukkie: Wacht al ruim 4 mnd. Slikt vandaag laatste provera en dan wachten op ongi. Maandag bloedprikken. Sweetheart: Wacht op eerst echte ongi... start 1 dec wel met klussen!
Ik ben ongie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
nee hoor plukkie..niet pijnlijk..en ook niet echt een tsunami gelukkig, maar met de pil was het over 5 dagen verspreid en niet zoveel. Nu is het in een half uur tijd van een druppeltje naar echt veel gegaan. Dat schijnt wel normaal te zijn he, dat het heftig begint en dan minder wordt. Maar ik heb nog geen last, behalve dus vanmiddag toen de eerste druppeltjes kwamen. Op zich wel handig, want als dat standaard is kan ik het volgende keer goed herkennen
uhm..en ik vroeg me af he..wat ik nou het beste kan doen..want dat ik ongesteld ben geworden betekent natuurlijk niet dat ik ineens helemaal ontpilt ben. Hoe kan ik het beste gaan klussen komende periode? Vanaf wanneer heeft dat op z'n vroegst nut?