Bedankt lieve meiden! Om 09.45 uur heb ik de echo; zal jullie straks laten weten hoe het is gegaan! Eerlijk gezegd verwacht ik er niet zoveel van... Nou ja, we zullen zien. Pluk, leuk, een weekendje weg. Veel plezier!
Hoi meiden, er is een ei onderweg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfffff, kan het nog niet bevatten eigenlijk. Ik lag daar, en het eerste wat die biometriste zegt na dat ding erin gefloept te hebben: 'ik zie een mooie, schone baarmoeder, en hé, ik zie een ei'! Alles wat ze daarna zei ben ik alweer vergeten , ik probeer het nu weer voor de geest te halen. Volgens mij had ze het over een ei van 2,2 mm? Ik hoop dat ik dit dinsdag nog hoor van de huisartsassistente. Het eitje zou binnen 2 tot 3 dagen moeten springen... Ze zei, 'als je nu een testje zou doen, zou je positief testen hoor'. Dus ik als een gek zojuist naar de Etos gesjeest om Clearblue ovutesten te halen (wat zijn die krengen duuuuuur!), en zojuist meteen een testje gedaan: negatief. Aaaargh. Maar ik heb om 09.15 uur nog thee gedronken en geplast, en op de bijsluiter staat dat je 4 uur van tevoren niet mag plassen... Mijn urine was ook bijna zo helder als water. Ik probeer het om 15.00 uur nog eens. Ze heeft een vrijadvies meegegeven voor dit weekend! Hahahaha. Ik liep echt met een big smile die kamer en het ziekenhuis uit . Zo'n dame mag daar niet over liegen toch? Als ze zegt een ei te zien, dan zal dat ook echt wel zo zijn hè? Kan het echt niet geloven namelijk. Ik voel helemaal niets! Ja, een grote puist op mijn gezicht, that's it. Maar ze zei dat het merendeel van de vrouwen de eisprong helemaal niet voelt. Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat het meteen raak zal zijn, dus ik ben ook al superblij met de gedachte dat ik dan binnen 3 weken ongesteld zou moeten worden! Eindelijk!!!
Hi Girls! Milo is back! Het was echt geweldig in NY. Even geen tijd gehad om aan ongi's eieren en beebjes te denken. Zooooo relaxed! En wat een lading aan berichten heb ik moeten bijlezen zeg! Hoera voor de ongi dames! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Erg fijn om te lezen dat er ook gewoon spontane ongi's mogelijk zijn! Gerda, shit zeg wat zal jij geschrokken zijn. Gelukkig een goede afloop maar wat een schok! Heel veel succes gedurende je zwangerschap en ik duim voor je dat dit beebje gewoon lekker blijft plakken hoor! Welkom nieuwe dames, schuif eens een beetje op want dan plof ik met een mega jetlag op de loungebank! @Pluk, wat fijn dat de provera zijn werk heeft gedaan. Hoe lang heeft het geduurt eer je ongi werd? En heb je je bloedresultaten al terug? Ben zo benieuwd! @ Gizzie, HOERA een EI op komst, dat is geweldig, dus hup aan de klus en over een paar weken een posi test graag! Hier vandaag de 2e provera pil ingenomen en tot nu toe helemaal geen bijwerkingen dus ik hoop dat dat zo blijft... Maar nu gaan we er dus echt mee aan de slag en dat alleen al geeft een goed gevoel Ik zag ook iets over pindakaassnoepjes???? Jakkes die heb ik mooi daar gelaten Liefs Milo
Af en toe kijk ik even op dit topic, maar plukkie, jij hebt er werk van gemaakt met een gehele overzichtslijst! Mooi hoor! @guzzie; van harte met een naderend EI ! ( waar wij vrouwen als niet blij van kunnen worden hé) Dat is goed nieuws. Wat doe je hier nog? Jij moet als de wiedeweer klussen! (geintje hoor!)
@gizzy jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD! (Hoor ik nu ook op de radio bij 3FM hahaha) Dat is echt super goed nieuws! En nu weet je ook dat je aan de klus 'MOET' hahaha @Milo welkom terug! Heb je het mooi/leuk/geweldig gehad?? Ik was degene die het over de pindakaassnoepjes had.. hmmm heerlijk Hopelijk blijft het zo dat je geen bijwerkingen krijgt. Hoe lang moet je die pillen slikken? En wanneer zou je ongi moeten worden? Dit is toch om je ongi op te wekken of niet? Liefs
@Plukkie die lijst is echt geweldig! Heb af en toe echt moeten lachen wat je erachter geschreven hebt hhehe Hopelijk dat de rest van de dames nu ook snel de 'stortvloed' ondergaan
wowww gizzie fantastisch nieuws voor jou!!! super hoor! fijn te weten dat het dan ook na zo lang wachten nog kan.. plukkie wt een lijst zeg! fijn te zien dat het met de meeste meiden allemaal goed gaat nu! en milo welkom terug fijn dat je even helemaal hebt kunnen genieten zonder teveel na te denken over deze problemen! ik hoop dat de medicatie voor jou ook snel goed zal doen. @pris fijn weekend!
Hi meiden, hier nog ff een updateje van mij..... Heb sinds vanochtend weer erg last van krampjes in me onderbuik en ook mijn bekken beginnen wat verschijnselen te vertonen...... Zal ik nu eindelijk eens ongesteld gaan worden? En oh, wat zal ik blij zijn als ik ongesteld wordt! @Pluk, wat leuk dat je zo'n lijst hebt gemaakt! @Gizzie, flink aan de klus! Gefeli met je EI, nu nog hopen dat er ook wat moois uit mag komen......
@Claudia en en en??? Is je ongi al gekomen? Hoop het voor je meid!! @Gizzie goed aan het klussen?? Hier gaat alles goed Wij zijn ook aan de klus, maar ben wel erg benieuwd hoe lang deze cyclus gaat duren!
@kiewie nog steeds niks helaas baal als een stekker.... Wil nu zo graag ongi worden, normaal nooit maar nu toch echt wel..... Nu maar gaan focussen op de echo dan maar! Hoop zo dat ik geen pco heb.....
Meiden, Vanochtend dokter gebeld, moet nu echo laten maken.... En guess what, kan a.s. donderdag om 14.10 al terecht in het ziekenhuis!!!! Ben zo blij!
Claudia, wat fijn dat je zo snel al terecht kunt! Ik hoop op goed nieuws voor je! Ik had zaterdag dus voor het eerst een positieve ovulatietest in handen! Helaas is het klussen er niet echt van gekomen dit weekend... Alleen gisterochtend. Maar dat kan genoeg zijn natuurlijk. Ik wacht rustig af tot mijn NOD op 12 december! Pluk, Milo, hoe gaat het met jullie?
@claudia oh wat fijn dat je een echo krijgt! Hoop voor je dat er een eitje op springen staat! Of nog beter; dat je voor die tijd ongi wordt! @Gizzie spannend! Gisterochtend is toch goed? En als je vandaag ook nog eens gaat klussen? Ik zie in je banner dat je ei vandaag komt? Hopen op een posi test!!! Hier gaat nog alles hetzelfde Op mn werk en moe aan het zijn Weekenden en de werkweek moesten omgeruild zijn.. 2 dagen werken en 5 dagen weekend
Dag dames! Ik ben weer terug van een (super vermoeiend) weekendje. Lekker uitrusten zit er niet in met een kleine van een jaar die alles mag van paps en mams en om 6 uur schreeuwend naast zijn bedje staat . Maar wanneer hij dan weer schattig naar je lacht is alles weer goed Morgen middag krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek dus ben benieuwd. Ik verlies nog steeds beetjes bloed dus dat wil ik ook even bespreken. @Milo: Ja dat is even bijlezen of niet! Fijn dat je vakantie goed is geweest en dat je geen bijwerkingen hebt. Ik slikte do avond de laatste provera en werd zaterdag morgen ongesteld (en ben het na 1,5 week nog ) @claudia: mooi dat je zo snel terecht kan!! Snel meer duidelijkheid. @Gizzie: een EI!! Joehoe. Al een positieve ovutest gehad? @kiwie: een positieve test, nice! Nu hopen dat hij bevrucht is, duimen!
Lieve Plukkie, kan merken dat je nog een beetje vermoeid bent... Volgens mij haal je Kiwie en mijzelf door elkaar, hihi. Heb een posi ovutest gehad! En hopelijk Kiwie ook zeer binnenkort . Spannend morgenmiddag! Vervelend dat je nog steeds vloeit zeg, hopelijk zijn het echt de laatste beetjes.
hihi.. oeps! verkeerd gelezen! je hebt dus al een positieve test gehad nice. Jammer dat je niet kon klussen dit weekend... na ja. Je cyclus is in ieder geval op gang!
Hey Girls! Alles goed met iedereen??? Hier geen verandering. Moet t/m zaterdag provera slikken en dan is het wachten op die lang verwachte ongi. Ben wel benieuwd hoe het zal zijn want dan is het dus een half jaar geleden! @Gizzie, het kan zeker genoeg zijn hoor dat klussen! Trouwens, elke dag is ook niet goed hoor, dus met een beetje geluk ben jij straks zwangere nummer 2 hier! @Pluk, ook even weg geweest zie ik? Nou het lijkt mij ook voor die ouders erg vermoeiend als je kind zo vroeg op is elke ochtend! Daar heb ik gelukkig geen last van... Kleine meid heeft afgelopen vrijdag voor het eerst een een groot bed geslapen en is maar 1 keer wakker geworden, dus dat ging veel beter dan verwacht! En gisteren heeft ze zelfs tot 9 uur geslapen! Maar goed daar staat wel tegenover dat de peuterpubertijd aangebroken is... Ze kan alles zelluf en alleen en zegt meer nee dan wat anders. Maar soms lig je echt in een deuk met zo'n peuter! Zeg ik "kom we gaan aan de tafel zitten en eten" zegt zij "nou ik dacht toch van niet mama!" Zo grappig... Maar wat betreft de provera, het viel dus wel mee? Je was best snel ongi na de laatste pil toch? Alleen balen dat het nu al 1,5 week duurt, maar ja dat kan natuurlijk ook aan die megacyclus liggen.... Nou ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat dan kan het echte werk beginnen! @Kiewie, zijn chocolate covered pretzels ook goed???? Liefs Milo
@ milo: ja voor hun zeker ook, gelukkig konden ze de kleine even bij ons kwijt. Was ie weer even rustig. Heb je er ook nooit last van gehad met de kleine meid? Ze klinkt wel schattig moet ik zeggen en gelukkig kun je erom lachen (regelmatig) Megacyclus dat zal het wel zijn.. Het viel inderdaad mee, maar de menstruatie valt dan weer wat tegen. Ik zal morgen meteen even vragen of het wel normaal is; kan er op internet niets over vinden. Ik heb net mijn nieuwe ovutesten binnen, dus hopelijk kan ik die snel gaan gebruiken! Ik hoop dat je ook snel op gang bent
Hallo, Ook ik wil me aanmelden voor dit forum. Ik ben 24 aug gestopt met de pil, omdat wij een kinderwens hebben. Ik ben toen gewoon ongesteld geworden zoals in iedere stopweek. En ook meteen gestart met foliumzuur. Na 5,5 week werd ik voor het eerst zelf ongesteld en ik was super blij omdat ik het niet had verwacht. Maar sindsdien niks meer, en ook niks wat er op lijkt dat het snel gaat gebeuren... erg frustrerend!!! Slik ondertussen ook teunisbloemolie omdat ik gelezen had dat het kon helpen, maar tot nu toe nog niet dus! In september zijn we getrouwd en schijnbaar verwacht iedereen dat je dan de maand erna zwanger bent ofzo, dus krijg ik ook nog eens meerdere keren per week (!!!) de vraag of ik nog niet zwanger ben of dat we al bezig zijn...verschrikkelijk irritant! Zeker omdat ik nu denk dat het nog wel eens heeeel lang kan gaan duren. Wanneer kan ik ermee naar de huisarts gaan?