ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    wittig slijm waar je draden van kunt trekken, gevoelige borsten of een verhoogd libido?

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,524
    1,025
    113
    Amsterdam
    Zo wat een lange tijd zeg! Ik ben nu 3 weken gestopt met de pil en ik moet 17 december ongesteld worden. Ik heb echt al week last van krampen, rugpijn, misselijkheid, moeheid etc.. en het wordt steeds erger. Herken je dat?

Ik word er een beetje bang van dat ik straks niet ongesteld word of dat het maanden duurt voordat ik zwanger wordt..:(

3. moontje135

Nov 22, 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    nonaches het is niet te hopen voor je meid.
    maar zoals je denk ik al gelezen heb zitten we allemaal met dat probleem:)

4. pris87

pris87 Actief lid

Apr 20, 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Nou ik mag de rode vlag uithangen, ben sinds gister ochtend ongesteld. Wilde het even afwachten. Maar het is echt een heftige ongi. Ben benieuwd hoelang nu de volgende keer duurt. Hopelijk gewoon netjes op tijd of gelijk raak dat is helemaal mooi haha.

Al die ovu testen heb ik echt geen flauw benul van, heb me er ook nooit in verdiept. Tempe lijkt me al helemaal niks. Eerst maar is een paar maanden gewoon zo proberen.

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    wittig slijm niet op gelet
    heb nu wel veel last van steken in mijn borst afwisselend
    heb de laatste dagen steken in mijn lies
    vanmorgen was ik mega misselijk maar niet overgeven

6. pris87

pris87 Actief lid

Apr 20, 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    wit slijm en steken in de lies kunnen tekenen van de eisprong zijn.

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    Na het stoppen met de pil ben ik na 39 dagen ongesteld geworden, best netjes dacht ik zelf.
    Toen ik net met de pil gestopt was had ik ook zere borsten, moe, buikkrampen..
    Vandaag sinds 9 jaar weer echt ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook, pff zere rug, buikkrampen.. Lig zelfs al in mn bedje! Maar het is voor het goede doel! :)

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    snap wat je bedoeld maar heb 22 november echt duidelijk mijn eisprong gevoeld en positief getest met de ovu test en twee keer vind ik wel een beetje vaag

9. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Gizzy, wat goed zeg, eindelijk een ongi! Ik hoop echt voor je dat je cyclus nu een stuk korter zal worden! En idd, 35 dagen is prima hoor! Daar zou ik ook voor tekeken...

Ovu testen heb ook ik geen ervaring mee. Ik lees er zo veel verschillende dingen over dat ik ze knap verwarrend vindt!
    Tempen is idd de meest betrouwbare methode, (en je mag ook best uitslapen dan hoor;) als je maar tempt voordat je opstaat want dan ben je actief en is je temp dus iets hoger...) Maar het klopt ook dat je dan alleen maar achteraf kunt zien of er een eisprong was.
    Mij gaf dat al heel veel rust de vorige keer... En idd de dag voor ik ongi werd ging mijn temp omlaag dus wist ik al dat ik niet zwanger was...
    Bij de zwangerschap bleef de temp echt hoog!

Even een update, ik ben een beetje ongi! Omdat het maar lichtjes is vraag ik me af of het echt als ongi mag tellen. Ik stik van de buikpijn, maar er komt al 3 dagen een beetje en het wordt niet heviger... Ik heb zelfs het idee dat het alweer mider aan het worden is.
    Ben ik eindelijk ongi, twijfel ik dus nog!
    Ik wacht morgen nog even af maar ik denk dat het gewoon niet meer dan dit gaat zijn...

Wat denken jullie? telt deze ongi wel of niet mee?

Liefs Milo

10. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Milolove, beetje moeilijk in te schatten, maar als het al 3 dagen op een rij is denk ik dat je het wel als ongi mag tellen...

Hier nog steeds geen verandering, al had ik van de week wel ineens allemaal kleine puistjes die ik normaal nooit heb. Dus mn hormonen zullen toch wel aan het rommelen zijn denk ik!

11. chila

chila Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik wil eens even wat vragen aan jullie.
    Ik ben begin september gestopt met de pil. Daarna heb ik na 34 dagen mijn menstruatie gehad. Daarna weer netjes mijn menstruatie gehad maar nu zit ik al op dag 49. Ik voel me echt verschrikkelijk.
    Ben hartstikke moe, als ik sochtends om 10 uur op sta kan ik om 3 uur al weer naar bed. Ik werk in de ochtend een paar uurtjes, als ik daarmee klaar ben ben ik bekaf. Ik ben verdeeld over de dag met vlagen misselijk en heb steeds wat steekjes in de buik. Elke keer denk ik, ja hoor nou word ik ongesteld want zo voelt het dus maar nee hoor! Ik heb een testje gedaan maar die was negatief. De dokter gebeld en 2 weken afgewacht, weer getest en weer negatief. Dus weer de dokter gebeld en die zegt me weer 2 weken af te wachten...

Denken jullie dat dit ook bij het ontpillen hoort? Ook die moeheid?

Groetjes Chila

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Ik denk zeker dat je het moet tellen als ongi Milo. We zijn allebei een beetje vreemd natuurlijk, dus dat jou ongi minimaal is en de mijne mega viel te verwachten :p Nee hoor alle gekheid op een stokje! Je heb waarschijnlijk zo weinig bm slijmvlies om af te breken dat het bijna het menstrueren niet waard is. En als je twijfelt gewoon de gyna bellen, zou ik zeggen... die kan je vast geruststellen.

Goed nieuws pris! Hopen dat je de 2 roze strepen ook snel in handen hebt :D

Chila ik herken de steekjes wel maar de rest niet, maar dat wil niet zeggen dat het er niet bij hoort. :)

Lennyt je bent al 6 dagen overtijd zie ik?! Wellicht even testen, dan weet je het zeker.

Mooi dat het rommelt Star, nu hopen dat de bom barst ;)

13. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    wacht het toch heel even af
    had naemlijk gisternaaf een veeg roze bloed bij afvegen en daarna was het weg dus hmmppffff

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ben even wat minder aanwezig op ZP. Wil zo min mogelijk denken aan baby's, in de hoop dat het eerder raak is ;).

Succes allemaal en tot gauw weer.

XX

15. pris87

pris87 Actief lid

Apr 20, 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    Succes Gizzie ik zelf heb een beetje het zelfde idee!
    Nu ik ongesteld ben geweest is er zo'n last van me schouders gevallen. Tuurlijk zou het leuk zijn als ik nu in de eerste echte ronde zwanger zou worden. Maar dat het gewoon op gang is gekomen, ben ik al blij mee. Hierdoor merk ik ook dat ik minder ermee bezig ben.

En de rest uiteraard ook heel veel succes.

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Succes meiden. Ik blijf nog wel even meekletsen. Vind het wel gezellig. Veel tijd voor frustraties heb ik niet, druk he rondom de feestdagen! ;) Dus met mij gaat het eigenlijk wel prima.. heb het laatste potje geduld gevonden :D

Hoe gaat het met de andere dames?

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    2,844
    0
    0
    budel dorplein
    fikse buikpijn en helder rood bloed bij afvegen
    dus denk dat ie eindelijk is begonnen blij toe
    mijn cyclus is nu 28-35-35-32 welke kan ik nu het beste gaan aanhouden

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    @lennyt ik zou 35 aanhouden, dat is het langste, als het korter is, is het mooi meegenomen ;) (zo denk ik erover ;))

@Gizzy heel begrijpelijk meid! Hoop je hier snel terug te zien met heeeeeeel goed nieuws!!

@milo hoe is het met je ongi?? Is het echt doorgebroken?

@plukkie.. heb je nog een potje geduld voor mij..?? Over 9 dagen zou ik kunnen testen.. maar door het hemelse ontpillen kan het ook zijn dat deze cyclus 10000000000 dagen duurt.. *zucht* ;)

Verder gaat hier alles wel goed. Normaal gesproken heb ik pijnlijke borsten (ongeveer een week voor ik ongi moet worden) en dit heb ik nu ook al een paar dagen.. ze lijken zelfs ook wat groter (heb ik normaal niet).. ach ja.. wachten wachten wachten... wat is er vanavond hier in de lounge hoek op tv? :cool:

19. Mamasab

Mamasab Actief lid

Jul 17, 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    Begrijp je helemaal, ik heb wel een keer een paar dagen achter elkaar wat druppels bloed verloren maar niet iets wat ik ongi kon noemen.

Nu denkt me man dat ik zwanger ben, zelf denk ik van niet en denk dat ik me voel zoals ik me voel omdat ik aan het ontpillen ben nu zo'n 3mnd

20. Billie85

Billie85 Niet meer actief

Hallo allemaal,

hier ook een berichtje van mij. Ik heb hier best wel wat zitten lezen (niet allemaal, dat is echt te veel! :D) maar herken ontzettend veel. Ik ben op 4 aug. gestopt met de pil. 'Ongesteld' geworden op 8 aug. en sindsdien niets meer...zou het (met een cyclus van 28 dagen) begin september hadden moeten worden..maar het is nu half december en niets, nada, noppes!
    Ben twee weken geleden naar de huisarts geweest, ze heeft goed geluisterd maar ook aangegeven dat 4 maanden nog niet eens heel lang is. Maar ze begreep wel dat het voor mij erg lang is! Wanneer er na 6 maanden nog niet is mag ik weer langskomen, maar ik hoorde nog niet echt concrete acties dan alleen lichamelijk onderzoek.
    Ben sinds een week nu maar Teunisbloemolie gaan slikken..zijn wisselende verhalen over..maar ik heb toch geen menstruatie zonder, dus ik probeer het gewoon. Dan heb ik in ieder geval het idee dat ik nog iets doe!
    Verder ben ik er wisselend mee bezig..soms wat minder dan de andere keer..maar ik ben met vlagen echt ontzettend bang. Ik weet dat zwanger worden een tijd kan duren, maar dat mijn ongesteldheid zo lang op zich laat wachten had ik echt niet ingeschat! En daar baal ik enorm van. Ondertussen elke dag wel wat steken, soms echt vreselijk! Hoofdpijn, puistjes, trek in gekke dingen met eten..haha...Test om de 3 weken ongeveer, zodat ik geen valse hoop heb. Maar ja...de kans is zo klein dat ik meteen zwanger raak! Maar toch steeds dat witte vlak zien doet me elke keer toch wel weer iets.

Maar goed, ik vind het toch wel fijn om te lezen dat meer meiden zich druk maken om hun cyclus enzo...Dus ik join graag dit clubje om anderen te helpen en ook zelf af en toe ook even wat kwijt te kunnen!
    Fijne avond nog!

Share This Page