ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @plukkie
    yes erelid en muts van de maand! woohooo!:D
    Bij deze staat jou nominatie voor de muts van oktober vast!
    Wat erg zeg, jij helemaal in spanning op vakantie blijkt het net zo te zijn grrrrrr:x
    Dus jij volgende week naar de HA alvast succes!!!!(maar ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is). En natuurlijk overdrijven maakt de zaak duidelijk;)

Ik zou zelf ook best weer naar de beste man willen toestappen, maar ik weet eigelijk al dat ik daar niks mee op ga schieten.
    Ik hoor het hem al zeggen, je hebt toch al een kindje??? Toen was je hier ook aan het klagen en dat was toch ook voor niks???
    En het is vast weer heel normaal dat die stomme ongi weer niet komt!
    Maar ik ben nu eigenlijk nog ongeruster omdat ik na mijn bevalling helemaal niet meer ongi werd en toch met die zooi ben begonnen...

Maar goed, positief denken...misschien is dat wel een teken van je eisprong dat slijm???? Zou het zo fijn voor je vinden want ik weet echt hoe mega irri deze siuatie is!!!
    Misschien toch een ovu testje doen? Ik weet het niet want ik heb er nog nooit een gedaan.

Soms zou het zo makkelijk zijn als we een ei-indicator hadden, zo van als m'n navel groen wordt dan ben ik vruchtbaar of zo...:D

Maar ja dat is natuurlijk weer zo'n gek idee. Tja ben niet voor niks muts van de maand:p!

Liefs Milo

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik ben half juni met de pil gestopt en hier komt het redelijk op gang alleen hele lange cyclus nog daar wordt ik ook echt helemaal gek van !

3. Vlinder14

Vlinder14 Actief lid

Aug 3, 2011
    109
    0
    0
    bezig bijtje
    omgeving Rotterdam
    hier nog een gezegend met lange cyclussen.. ik word er gek van.. ben begin mei gestopt met de pil, na 43 dagen eerste menstruatie.. tweede keer was na 60 dagen :S en zit nu op de 34 maar nog geen teken van iets..

Ik word er helemaal gek van.. want wanneer is mijn eisprong? Wanneer kan ik testen? Ik voel van alles in mijn lichaam, maar kan het niet plaatsen. Vandaag getest, maar niks..
    Volgens de site van clear blue moet je eigenlijk testen als je onregelmatig bent na je langste cyclus.. IK GA TOCH NIET WEER 60 DAGEN WACHTEN.. grrrrrr

sorrie maar moet ff gallen
    stom lijf

4. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @ vlinder: Gal maar lekker! Dat is in ieder geval iets wat je kunt doen. Want het irritante is dat je verder niet veel kunt doen dan wachten! grr..
    Wellicht kun je ovu testen doen of temp meten?

@ marilouse: dat is ook irri, maar wel gelijkmatig?

@ milove: Haha, ja triest he. Maar ben nu gelukkig genomineerd :D

Als je je zorgen maakt gewoon gaan! Al is het maar om je gerust te laten stellen (of om je nog meer te laten frustreren;))

Als mijn navel groen wordt ga ik hele andere dingen denken! haha, maar zou mooi zijn. tot die tijd... doe ik toch maar een ovu testje vandaag. Ben benieuwd.

Je doet je benoeming zeker eer aan:D

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Gatverdakkie i spoke to soon...

Nou ja ik had dus woensdag ongi moeten worden maar je raad het al.....niets noppes nada........aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    Denk je het te worden maar nee weer niets.
    Potver rot dingen zijn het die pillen maar oh zo handig he als je geen wens heb.

Girlpower heb ik wel een beetje ja :d

6. Lientjuh87

May 17, 2011
    22
    0
    0
    Ik ben al bijna een jaar aan het ontpillen.:( In totaal 3 keer een menstruatie gehad, dus over een maand maar naar de huisarts als het nog steeds niet op gang komt.

7. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @ Plukkie, en hoe is het met het ovu testje?????? Al iets waargenomen???? Hier nog steeds helemaal niks....
    Aan ovu testjes doe ik niet, veel te dure hobby!
    En naar mijn o zo leuke (ahum) HA gaan vind ik ook zonde van m'n tijd. Ik wacht geduldig (not GRRRRR) af tot mijn 5.5 maanden grens is berijkt. Als het dan nog niet rood is dan ga ik echt klagen!!!!

Maar vandaag ben ik positief ingesteld. Het grote voordeel is dat ik die ongi ongemakken al meer dan 3 maanden niet heb gehad! Jippie...

@Lientje, gatver, wat rot zeg! Al een jaar ontpillen wat een ramp! Als je nou geen kinderwens had dan was het natuurlijk wel heerlijk dat er geen ongi komt!
    Misschien een beetje troost... van de eerste ben ik ook maar 3 keer ongi geweest in 9 maanden, daarna was ik zwanger!
    Maar ik zou zeker naar de HA gaan en daar dan even flink overdrijven;)

Succes dames!

Greetz Milo, muts van de maand september!

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @milove: Mijn ovu testje was dubieus, maar voor de zekerheid toch maar flink geklust van het weekend! :D Je weet maar nooit.
    Verder nog niets vernomen wat enigzins lijkt op een ongi. Ik heb besloten nog 2 weken 'geduldig' te wachten en dan een test te doen. Als er dan niets te zien is ga ik naar de HA.

Ik had er al een paar ovu testjes gekocht, dus dan kan ik ze maar net zo goed gebruiken dacht ik.. haha.

Ik prijs je geduld! Zelf had ik al ruim een maand geleden naar de HA willen stappen! Mede dankzij alle verhalen die ik hier op het forum lees kan ik het nog uitstellen. En soms denk ik (op mijn positieve dagen) het komt vanzelf wel. Ik lees ook vaak dat het uiteindelijk lukt, ookal duurt het laaaang!

@Lientje:
    Heel vervelend! Hoe bewaar je je geduld?! Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben te horen dat het nog erger kan...maar daar heb jij niet zoveel aan:)

Liefs Plukkie
    genomineerd voor muts v/d maand oktober

9. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @Plukkie,
    Ik zit hier alvast te duimen voor je want ja als ook de ovutesten dubieus gaan zitten doen dan moet jij maar meteen voor een posi zwtest gaan! Bij deze is het je van harte gegund, dus duim, duim, duim.....
    (zou toch leuk zijn als het klusweekend wat opgeleverd heeft ;))

Ik ga maar weer een google aanspreken voor wat ideetjes om de boel op gang te brengen, heb ik weer ff wat afleiding!

Liefs Milo

10. helma85

helma85 Niet meer actief

hallo,

Ook ik ben behoorlijk aan het ontpillen. Sinds 2 juni gestopt met de pil. Tot nu toe nog maar 1 keer ongi geweest. Vandaag zit ik op dag 77 van cyclus. Al een paar dagen behoolijk veel last van rommelende darmen en krampjes die lijken op ongi.
    Word er gek van!!! Heb zelf heel lang Femodeen geslikt.
    Maar aan de andere kant, meer zin in klussen steeds:p

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @ Helma: Haha, onze mannen zijn blij met ons! maar echt balen het dat het zo lang duurt allemaal! :x Ik wens je sterkte.

@ Milove: Ik duim met je mee, maar verschijnselen die enigzins op zwangerschap duiden heb ik niet. Nu weet ik ook niet wanneer en hoe die zouden moeten verschijnen:(.

Al wat gevonden op google?! ik ben wel nieuwsgierig.

liefs plukkie

12. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Hi meiden, nou hier heeft Miloman toch echt pech hoor! Ik doe het hele klussen op een rustig tepmo. Ik ben van plan te gaan konijnen als die stomme ongi eindelijk op gang is dus Miloman baalt voorlopig nog als een stekker!!!!;)

Op google kun je echt de gekste dingen vinden!
    Van accupunctuur tot vitamine/kruidenpillen en zelfs maanstenen????

Ik wil natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, maar ik geloof gewoon niet in die dingen! Ik zag hier ook een topic over de maansteen en dat zijn allemaal positieve verhalen maar ik vrees dat wanneer je er zelf niet in geloofd het ook geen effect heeft.

Etos heeft zwanger worden pillen, maar die zijn echt GROOT!!! En ik ben ook al geen pillenslikker (behalve die rotpil dan). Ik weet gewoon van mezelf dat ik dat dan een paar dagen slik en dan denk ik LAAT MAAR!

En daarbij ben ik dan ook nog eens bang dat ik de boel nog meer in de war help. Ik ben nu al zo lang aan het wachten, het zal nu binnenkort toch wel gaan gebeuren??? (hoop ik....)

Dus ik vrees dat het voor mij echt gewoon afwachten is...

@Plukkie, maar als jij het wilt proberen en er een succesverhaal op na houd, dan hoor ik het graag!!!

Liefs Milo

13. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    PS: zouden ze ergens potjes met geduld verkopen????

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Heb je daar nog niet naar gezocht op google?!
    potjes 'geduld' waren hier uitverkocht, maar potje 'het kan me niet snel genoeg gaan' waren er nog voldoende!

Arme miloman! haha

Ik heb ook het topic over maanstenen gezien vandaag. Sceptisch ben ik zeker, maar het zijn mooie hangers of armbanden! En een mooi sieraad is nooit weg;) Baad het niet dan schaad het niet. Als er weer een aardbeving is dan ben ik van mijn stoel gevallen als ik ongi wordt direct nadat ik zo'n ding heb omgehangen! :D

Afwachten..... #@*!

Liefs Plukkie

15. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd wanner de aarde weer gaat beven hoor!
    Maar idd het kan geen kwaad om het te proberen, dus alvast succes;)

Ik vind de weken echt lang duren... Zat net te rekenen en als het net zo lang duurt als de vorige keer dan is het november eer ik ongi word. En dan bestaat er natuurlijk de kans dat het zelfs langer duurt dan de vorige keer... HELP!!!

Enige voordeel is dat de nep ongi kwaaltjes sterk afgenomen zijn.

Liefs Milo

Hoe lang ben jij ook al weer aan het wachten?

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Ja het is echt balen! Je zou toch denken dat het, omdat je minder lang aan de pil bent geweest deze keer, sneller zou gaan. En hoelang duurt het dan voordat je zwanger bent?! had je nog een bepaald leeftijdsverschil in je hoofd met de eerste of maakt dat je niet veel uit?

Ik ben nu 3 maanden aan het wachten. Heb gelukkig ook geen rare ongi verschijnselen meer, maar als het volgende week nog niet op gang is ga ik naar de ha.

Hoe vordert het bij de andere dames eigenlijk???

Liefs Plukkie

17. Kar

Kar Lid

Nov 21, 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig geen last, maar ik geloof dat Microgynon 30 ook weinig ontpillingsverschijnselen geeft.

Wat ik wel heel erg vind... ben al 2,5 kilo aangekomen in 2 mnd, zonder anders te eten. :x

Verder ook meer zin in sex vooral rond de eisprong :p

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Hier even een update:
    Maandag ben ik naar de ha gegaan. Deels omdat ik niet meer het geduld had te wachten en deels omdat ik een wondje op mijn schaamlip heb die flink ontstoken is:x! Dus klussen zit er voorlopig ook niet in! :(

Ha heeft een bloedonderzoek laten doen om te kijken of alles in orde is. Uitslag: Niet zwanger, hormonen goed, alleen verhoogde leverfuncte :(:(. Ben wel doorverwezen naar de gyneacoloog, maar daar kan ik pas over 1 mnd terecht. Balen! nog langer wachten!

Daarnaast krijg ik ook geen kuur tegen de ontsteking van de ha omdat ik een zwangerschapswens heb?! die snap ik nog niet helemaal... kan toch niet klussen, ben ook niet zwanger en over een maand wordt er pas verder gekeken waarom ik nog niet ongi ben. Morgen nog maar eens bellen om te vragen of ik niet alsnog een kuurtje kan krijgen.

Al met al een heel verhaal en flink balen! Hopelijk gaat het bij jullie beter?!

@ milo: Al wat beving gevoeld?! volgens mij heeft die steen alleen een averechts effect :)

Liefs Plukkie

19. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @Plukkie,
    Hier een paar dagen veel gewerkt en geen internet:x, maar vandaag werkt het gelukkig weer! Ik zie een nieuwe post van jou en denk, ja die is ongi, maar helaas...

Ok dat klinkt eigenlijk wel goed, dat er geen hele rare dingen in je bloed te zien waren bedoel ik dan natuurlijk!
    Een ontstekeing!?! AUW! Tja dan is Miloman niet de enige man die baalt;) Sorry flauw grapje, moest even;).
    Stom dat je geen kuurtje krijgt, het zou wel heel toevallig zijn als je nou net een eisprong zou krijgen en dan ondanks de pijn toch zou klussen en dan ook nog bevrucht wordt!!!! Minimale kans lijkt me, stomme HA. Loop je nog langer met onnodige pijn op de meest vervelende plek om pijn te hebben:(

En een verhoogde leverfuctie??? wat betekend dat? Toch niks raars hoop ik??? Ik ben echt helemaal niet bekend met medische dingen...

Jammer dat je een maand moet wachten, maar je werd iig wel serieus genomen door de HA en doorgestuurd en dat na (pas) 3 maanden. Ben jaloers hoor:D
    Tja en dan kan die maand er vast ook nog wel bij. Dan weet je tenmiste iets!

Ik heb het trouwens helemaal niet voelen beven hoor dus ik weet niet wat die steen allemaal uitvoert, maar weinig positiefs geloof ik...

Hier situatie ongewijzigd, helaas....
    Misschien moet ik toch eens op zoek naar een andere HA...

Liefs Milo

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Haha! Ik hou wel van flauwe grapjes :D. Miloman is zeker niet de enige! Klussen is wel het laatste waar ik aan denk op het moment.

Heb vandaag nog maar eens de Ha gebeld om te vragen waarom ik geen kuurtje krijg als ik toch niet zwanger ben. Dat snapte hij eigenlijk ook niet dus heb hem nu binnen. Eigenlijk moet ik morgen beginnen, maar doe het stiekem vanavond al. Hoe sneller hoe beter dacht ik zo!

Wat m'n lever betreft weet ik het ook niet, maar wat ik op internet lees is verontrustend. Ha zegt dat het een moment opname kan zijn dus moet deze week nogmaals laten testen.

Verder heb ik natuurlijk een klein beetje overdreven :) (4 mnd ipv 3) Maar toch.. doorsturen vind ik wel netjes en hij was ook echt heel bezorgt. Wel schattig en prettig.

Verder geen verandering ook hier...

Liefs Pluk

Share This Page