Wat fijn dat je zo'n positieve test had Milolove! Enne, bedankt voor je opbeurende opmerking..ik weet dat het bij de meeste meiden gewoon wel uit zichzelf weer komt..maar dat wachten!!! Fijn dat je waardes goed waren Claudia! En dat doorspuiten lijkt me inderdaad geen pretje, maar als het helpt...duurt zoiets dan erg lang of valt dat wel mee? Hopelijk valt het inleveren van de uren inderdaad mee Pluk! En spannend dat je vanavond weer gaat testen!! En een fijne vakantie Gizzie!! Is inderdaad ook wel eens lekker om misschien wat minder op het forum te zijn..maar dan heb je straks wel veel te lezen als je weer terug komt! Enne, wat is die muts van de maand?? Klinkt goed?! haha.. Ik heb zelf sinds gisteren trouwens iets heel geks..een soort metaal/ijzer smaak. Ik was bij een vriendin en dronk daar Roosvicee..en sindsdien heb ik die smaak. Is gisteravond iets minder geworden, vanmorgen was het weg maar sinds een paar uur heb ik het weer! Wat kan dat nou zijn??? Misschien door de Teunisbloemolie?? Maar ja, dat slik ik nu ruim 2 weken...of gewoon door dat drinken?? Zo gek! En ook een soort 'kramp in mijn wangen' gevoel! haha..klinkt ook gek misschien.. Pfff..nou, misschien ga ik morgen testen, maar weet ik nog niet zeker!! Nou, fijne vakantie voor degene die lekker vrij zijn nu!! En voor de anderen; fijne dag!
@ Pluk, ik vind het een verdachte situatie! Zeker een ovu testje wagen hoor! Zou toch super zijn een kerstei!?! Geniet van je vakantie1 (schijnt te helpen...) @Claudia, dat lijkt me idd geen pretje maar ik heb ook gelezen dat je daarna vaak snel zwanger bent, dus ik hoop het heel erg voor je! @ Gizzie, jij ook lekker genieten van je vakantie meid! @ Billie, ik zeg testen! Al is het maar om uitsluitsel te hebben. Ijzersmaak? Volgens mij staat die op de lijst van zw kwaaltjes... @All, hier weer mega in de stress helaas... Gister avond wat bloed verloren, deze keer helder rood. 10 druppels of zo Nu weer niks... Ik vrees echt voor het ergste, dus dat worden lekker stressvolle kerstdagen:x Liefs Milo
Nou ik heb toch getest, maar negatief......super wit, niets te ontdekken..dus geen leuk kerstcadeautje voor ons! Ik had inderdaad ook gezien dat die smaak een teken kon zijn. Heb het trouwens nog steeds! Maar geen positieve test...weer niet...Nou, dan wil ik maar dat de andere wens in vervulling gaat; ongesteld worden! Vandaag is mijn man ook lekker vrij, dus genieten van elkaar en leuke dingen doen!! Ik snap dat je in de stress zit Milo...maar je zal zien dat je je voor niets druk maakt en dat dit beetje bloedverlies er ook bij hoort! En dat je niet meteen van het ergste uit hoeft te gaan. Maar ja, dat is van mij makkelijk gezegd! En probeer je kerst er niet door te laten bederven!! Sterkte ermee!!
Eens! Makkelijk gezegd, maar het gebeurt Milo. Zelfs rode afscheiding. Doe voor de zekerheid wel een beetje rustig aan.. en laat de kerst je maar mooi wat afleiding brengen. Balen Billie dat ie negatief was! Laat je niet gek maken en geniet van je vrije dag en kerstdagen. Mijn ovu-test was ook negatief, maar heb al wel 3 dagen een lage temp. Dus ik wordt of ongi of er zit toch een eisprong aan te komen lijkt mij.. ik hoop het maar. Liever een kerstei dan een Paasei hihi Verder valt het inleveren van de uren 100% mee! Ze hebben mijn contract dit jaar (zonder dat ik het wist) vast gemaakt. Dit betekend dat er geen tijdelijke uren meer zijn om weg te bezuinigen!!! JOEHOE!!! Zekerheid... Een beter kerstcadeau kan ik mij niet wensen
@ Billie, balen dat je test negatief was. Misschien te vroeg getest? @ Pluk, ben benieuwd voor je! Hopelijk een eisprong! @ Milo, snap dat je daardoor in de stress schiet! Maar probeer te relaxen en te genieten van de feestdagen! Ik heb sinds een paar dagen pijn aan mn borsten en sinds gisteren ook krampen in mn buik, net alsof ik ongi moet worden...ben dus super benieuwd! Heb heel erg het gevoel dat het eraan komt, maar ik moet misschien niet teveel hopen... Zou wel erg toevallig zijn anders, want op mijn menstruatiekalender staat bij vandaag ook menstruatie? Terwijl ik al 79 dagen ofzo niet ongi ben geweest! En mn temp is ook nog steeds hetzelfde (heb steeds 36.9 en 37.1) En die zou dan toch omlaag moeten gaan? Oftewel, ik heb geen idee. Misschien houdt mn lichaam me wel voor de gek.... Jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen!! Geniet ervan!
Ik vind je temp wel hoog star. Heb je die al 79 dagen zo hoog? Anders zou ik zeggen.. waag eens een testje
@ Pluk Ja ik ben nu 2 weken aan het tempen en die is steeds zo geweest. Dus misschien heb ik gewoon een hoge temp? Niet eens over gedacht dat het hoog was...wat is normaal dan? Hahaha door jouw reactie wil ik het liefst nu een test gaan halen!!
normaal is tussen 36.3 en 36.7, na een ovulatie stijgt hij 0,2 tot 0,5 graad. Wanneer meet je trouwens, want dit is wel gebaseerd op het meten voordat je 's morgens uit bed komt.
Oh mijn god! Ik heb net een test gedaan....meteen 2 knalroze strepen!!! Zwanger!?!?! Ja dus! Ik voel me helemaal niet anders....(op pijn in mijn borsten na dan...) Voelt echt raar en heel onwerkelijk nog! Maar ook super!! Heb meteen de ha gebeld en kan dinsdagochtend terecht. Dus ben benieuwd! Duurt me eigenlijk te lang...hahaha
Whaaa...gefeliciteerd Star!!! Wat ontzettend leuk!! En zo op de valreep voor kerst..wat super zeg! En toch ook fijn dat je je niet anders voelt! Je weet dus nog niet hoe ver je bent?? Nou, geniet ervan!! En pluk, het wordt vast een kersteitje! pasen is nog zover weg! Ik ben nu wel weer over de negatieve test heen...maar vond het toch echt niet zo leuk. Ik wist dat de kans ontzettend klein was, maar ja..een kans blijft een kans! En ik heb niet te vroeg getest hoor Star! Ben nog helemaal niet ongesteld geweest sinds 4 aug. dus heb nog helemaal geen cyclus! Dus ik maak elke week kans... maar ja, dan zou het in 1 keer raak zijn en dat lijkt me stug! En ik ga inderdaad genieten van mijn vakantie en alle gezellige afspraken die ik heb! En dan gaan we in 2012 weer verder kijken.
@ Billie, ja dank je wel!! Als ik uitga van mijn laatste menstruatie ben ik al 11 weken zwanger... Ik dacht dat ik ook geen cyclus had, maar schijnbaar toch wel Nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! Idd balen dat je nog steeds geen cyclus hebt...En negatieve testen zijn nooit fijn natuurlijk! Succes ermee meis en geniet van je vakantie!!
Whahaha... alweer een winnaar!!! Ik ga je wel nomineren voor muts van de maand December hoor Star (als je het niet erg vind). Al minstens 2 weken een hoge temp en niet testen.. hihi. Ga je nog een ClearBlue doen om te weten hoever je al bent? Of kun je wachten tot de afspraak met de vk? Heb je trouwens gesmst naar serious request toevallig? Nou billie je weet maar nooit.. kijk maar naar star!
@ pluk, dank je! whahaha ja je mag me wel nomineren hoor! Ik had gewoon echt geen idee dat ik zwanger was. Dacht dat ik gewoon altijd een hoge temp had ofzo... heb net nog een keer een test gedaan, omdat ik het nog steeds niet kan geloven Ik wilde die van cb idd halen gisteren maar die geeft alleen aan 1-2 weken 2-3 weken of 3+. Dus ik denk dat ik maar wacht tot de vk want zoals ik het nu uitreken ben ik dus al 11 weken.... En ik heb niet gesmst naar SR nee, dus dat is iemand anders
Zohee, misschien al 11 weken! Hoe tof is dat zeg!! En ja, ergens geeft het me dus wel een beetje hoop dat je in een lange cyclus dus zwanger kan raken!!! Alleen is mijn cyclus nu een beetje te lang daarvoor denk ik! Nou Star, genieten deze kerst voor jullie!!! En ik ga nu inderdaad lekker genieten van de feestdagen en hopelijk lees ik na die dagen nog meer goed/leuk nieuws van de andere meiden. Fijne kerst!
ik vrees dat ik me geheel bij dit topic kan aansluiten. ben halverwege november gestopt met de pil. uitgaande van mijn cyclus met pil zou deze 27/28 dagen zijn. maar tot op de dag van vandaag is er nog steeds niks! heb zondag de 18e begonnen met testen. op de eerste test was een heeeeellll vaag streepje te zien. dus nieuwe testen gehaald,van kruidvat en deze waren negatief. omdat ik het streepje zo vaag vond na een paar dagen weer getest, maar nog steeds niks. afgelopen maandag weer een test gedaan, dezelfde als de eerste en weer een vaag streepje. maar kruidvat en clearblue geven negatief aan. vorige week heb ik me echt zwaar beroerd gevoel. buikpijn,rugpijn, pijnlijke borsten, duizelig, hoofpijn, misselijk. ben dus nog steeds in afwachtig van: ben ik nu zwanger of ben ik ontzettend aan het ontpillen...
Hallo lieve dames! Mag ik me aansluiten? Ik ben mezelf helemaal gek ana het piekeren en voel me erg fijn nu ik jullie (positieve) verhalen ook lees... Ik ben 4 juli gestopt met de pil, toen 10 aug zelf ongesteld geworden..daarna 92 dagen moeten wachten op de volgende..die kwam dus 15 november...was erg donker maar wel een volledige ongesteldheid van 5 dagen...nu weer aan het wachten..... Ik word er moedeloos van en heb het idee dat we zo nooit zwanger kunnen raken... Iemand tips of verhalen van herkenning? Liefs! Laura
Ik ben na de ''pil ongesteldheid'' van midden november nog aan het wachten op de eerste natuurlijke bloeding, dag 37 inmiddels. (en nee ik kan absoluut niet zwanger zijn op dit moment) Bij mijn eerste zwangerschap heb ik in juni 2008 Implanon staafje laten verwijderen en werd ik ook maar niet ongesteld, toen in november doorverwezen naar gyn en inwendig onderzoek gehad en bloed laten prikken, alles leek toen ok. Ik zou toen in mei 2009 weer mogen komen als ik dan nog niet ongesteld was geworden. Maar ik bleek in maart 2009 zwanger te zijn!(was op zoek naar een eisprong, en ovulatietesten bleven ineens knalpositief) Dus zonder enige menstruatie vooraf! Je kan dus zeker zwanger raken zonder enige cyclus Deze keer maak ik me dus wat minder zorgen,maar een bloeding zou toch wel prettiger zijn zodat je toch nog een beetje cyclus hebt.
Wow, STAR!!! Dat meen je niet! Gewoon al ruim 11 weken in verwachting??? Dat is pas een verrassing! Maar wel een supergave verrassing! Van harte gefeliciteerd meissie! Dat wordt een extra bijzondere kerst dit jaar... Waanzinnig zeg. Voor de rest van de meiden: hele fijne kerstdagen lieverds!