@gizzie, thans meis!! Heb het net aan mijn ouders en zusjes verteld. Helemaal super dolblij natuurlijk! Onze kerst kan niet meer stuk! Moet dinsdag naar de ha dus ben benieuwd hoe ver ik precies ben... Ik hoop voor jullie allemaal het allerbeste en dat 2012 ook jullie jaar mag worden! Geef de hoop niet op, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
STAR WHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!! Ik ben zo benieuwd of je echt al 11 weken op weg bent hihi dat zou echt helemaal grappig zijn En wat een geluk dat je helemaal geen kwaaltjes hebt (ruilen?) Nou mijn stem heb je hoor voor de muts van de maand verkiezing!!! Succes bij de HA en hou ons op de hoogte hier! En dames, de kerst weer goed doorgekomen? Nog iemand met zulk leuk nieuws toevallig!?! Hier geen verandering, vandaag om 15.00 naar de gyn dus ben benieuwd.... Liefs Milo
welkom dames! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. En Milo? @ star: Oh wat toevallig dat ik dan op tv een sms langs zag komen van iemand die zei dat ze net getest had en zwanger bleek te zijn. Ik dacht meteen even kijken hoe het met star staat en ja hoor! Ik dacht dat kan geen toeval meer zijn, maar toch wel hihi!
Hi meiden, Nou wat een opluchting! Het zag er heel goed uit! Er zat een vruchtje van een halve centimeter, met een kloppend hartje!!!! Een halve centimeter, hoe klein! Het is toch echt een wonder dat dat (als het allemaal goed blijft gaan) uitgroeit tot een baby van ong 50 centimeter! Ben nu dus ergens tussen de 5,5 en 6 weken zwanger! Over 2 weken weer terug om te kijken hoe ver precies.... ****Milo doet een vreugdedansje!!!**** Bedankt voor jullie opbeurende berichtjes hoor, heeft me echt goed gedaan! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Milo
Zo, de kerst is weer voorbij! Wat leuk dat er weer wat nieuwe meiden bij zijn. @ Naomi; heb je ondertussen nog een test gedaan? Ik heb ook twee weken echte zwangerschapsklachten gehad. Maar helaas was dit dus niets. Lastig he! @ Laura; ik ken het moedeloze gevoel. Het onregelmatige is erg vervelend! Maar wees wel blij dat jij al wel ongesteld bent geweest! @Zeepbel83; wat een positief verhaal heb jij! Ik vond het wel erg leuk om te lezen...want als ik het goed begrijp ben jij dus helemaal niet ongesteld geweest?? Ik snap dat je je dan nu ook minder zorgen maakt, maar dat een bevestiging wel fijn zou zijn! Spannend! En hopelijk heb je dit keer weer het geluk! @Star; hoe was het bij de huisarts vandaag?? weet je al wat meer?? @Milo; wat fijn dat het allemaal goed was!! Moet toch een goed gevoel geven dat je nu een bevestiging hebt dat het allemaal goed is en dat je kindje er echt zit!!!! En dat lijkt me zo mooi! En 2011 eindigt super leuk voor jullie...blijf maar gezellig rondedansjes doen samen met Miloman! Helaas zijn mijn kerstcadeautjes niet bezorgd...geen zwangerschap, maar ook geen ongesteldheid! Ach, ik ga na de vakantie de huisarts bellen, want wil toch eerder onderzoek! Maar verder voel ik me prima! Fijne avond nog allemaal!
Billie, Ja, je hebt gelijk..daar ben ik ook wel erg blij mee! Jij nog niets dus...balen zeg! Hopelijk kan de huisarts meer duidelijkheid geven..ik ben benieuwd..hou ons op de hoogte!
Hi ladies, hier ben ik weer! Nieuwe dames welkom! Milo, wat ben ik blij voor je meid, zal echt een opluchting zijn om te weten dat er iets in je buik groeit wat inmiddels ook 'klopt' Star, meid wat een geweldig nieuws voor je! Ben echt heel bij voor je, wie weet ben je gewoon al 11 wk zwanger zonder je het wist....... Hier echt een zenuwenpees, stik van de zenuwen voor morgen in het ziekenhuis, weet natuurlijk niet wat ik kan verwachten en ik lees overal dat het zo pijnlijk is en ben zo bang voor pijn...... Tis voor een goed doel natuurlijk, maar ja hoop zo dat het goed is, lees overal als je eileiders doorgespoten zijn dat je dan ook best snel zwanger kan worden dus ik hoop zo dat die cyclussen normaal gaan worden...... Neem me schoonzus morgen mee, die weet wat ik kan verwachten, heeft het hsg onderzoek jaren geleden ook al eens gehad...... Manlief gaat van de week ook ff zijn 'kwakkie' inleveren om te kijken of het allemaal wel levend genoeg is hihi..... Ben ook zo bang dat ik vorige week helemaal niet ongi geweest ben, want las overal dat als je gestopt bent met de pil je baarmoederslijmvlies wat dunner is en als je dan aan het 'klussen' bent het soms geraakt kan worden zodat het gaat bloeden...... Heb namelijk maar 1 dag bloedverlies gehad....... Sorry moest ff van me afschrijven, t komt nu allemaal steeds dichterbij...... xxxx
Claudia, Ja logisch joh..snap dat je zenuwachtig bent...erg veel succes voor morgen! Poeh meiden...ik heb net weer een zw en ovu test gedaan..om het toch even in de gatent e houden omdat ik dus door die pil zn onregelmatige cyclus heb. Zwangerschapstest was helemaal wit, niets te bekennen, maar ovu test gaf weer een lichte maar super duidelijke streep...hoe kan dit?!?!
@Claudia, wat spannend joh! Snap ik dat je super zenuwachtig bent! Slim dat er iemand meegaat met ervaring, die weet waarschijnlijk het beste hoe jij je voelt! Laat even weten hoe het gegaan is...ik denk aan je! @ Milo. oohh wat fijn een kloppend hartje!!! SUPER! Hoop echt voor je dat het allemaal goed blijft gaan! @ Billie, goed dat je na je vakantie gewoon weer naar de ha gaat. Ik zou dat ook doen in jouw situatie. En ja, ik ben dus gister bij de ha geweest (vervanger) en die deed....niets! Ik had vrijdagavond na de test meteen gebeld en toen zei de ass kom maar langs dinsdag. Maar tijdens de afspraak heb ik niks meer verteld dan die vrijdag aan de telefoon. En ze heeft ook niks gedaan. Dus zat daar echt voor niks. Ben naar huis gegaan en heb een verloskundige gebeld, daar heb ik me nu ingeschreven en ik mag 2 jan een echo laten maken!! Zooo benieuwd! Normaal gesproken doen ze eerst een intake maar ik mag eerst een echo omdat ik waarschijnlijk al 12 weken ben zoals ze het had uitgerekend... Mn moeder zei dat ze het ook al kon voelen omdat mn baarmoeder boven het schaambeen kwam (?) maar goed. Verder voel ik me prima, op wat steken/krampen en pijn in mn borsten na dan. Maar als dat zo blijft ben ik meer dan tevreden!!
Zo het onderzoek is achter de rug, 11 jan krijg ik verdere info van de gyn..... Was best wel ff pijnlijk, heb nu ook sinds vanavond buikpijn en ben ook wel een beetje misselijk.... Ga vanaf morgen ook beginnen met de etos zwanger worden pillen, hoorde daar zulke goede verhalen over...... Hoop nu zo dat het een beetje op gang komt..... xxx
Hallo allemaal, zo te lezen zitten hier wel wat ervaringsdeskundigen over ontpillen. Ik ben zeg maar een groentje. Ik hoop dat jullie misschien wat meer weten over mijn 'situatie'. Mijn vriend en ik willen graag zwanger raken van ons eerste kindje. Ik heb op 29 oktober mijn laatste pil geslikt, daarna wel mijn onttrekkingsbloeding gehad maar die duurde maar 1,5 dag ipv 6. Nu moest ik in die periode afrijden en ben ik gevoelig voor stress enzo dus daar zocht ik weinig achter. Zeker omdat je dus weet dat het je laatste pilstrip was en ik was gewoon nerveus voor wat komen gaat. Daarna heb ik een periode erge krampen gehad en ik ben op 27 November netjes 6 dagen ongesteld geworden, zonder pil dus. Kan het zijn dat het ontpillen daarna pas is begonnen? Dus na ruim een maand? Sinds begin December heb ik last van allerlei kwaaltjes die ik heel graag aan een eventuele zwangerschap wil wijten, maar ik durf niet te hopen.. Ik geloof eigenlijk niet dat ik zwanger kan zijn zo kort na het stoppen van de pil... Volgens de menstruatiekalender-App op mijn telefoon had ik 1e Kerstdag ongesteld moeten worden, maar mijn cyclus kan dus helemaal op zijn kop liggen. Ik wil zaterdag gaan testen als ik nog niet ongesteld geworden ben. Is dit overdreven? Ben ik gewoon ongeduldig? Hopelijk kunnen jullie me helpen?! Alvast bedankt meiden!
Netje89, Ieder lichaam is anders, dus ik denk niet dat je er veel ana hebt maar mijn ontpillingsverschijnselen zijn er nog steeds naar mijn idee en ik ben gestpt in juli. Ik heb eerst netjes een ongesteldheid gehad een maand erna en daarna heb ik 92 dgn moeten w88...toen 15de nov ongesteld geworden...dus ja Geduld meid!
Hoi LadyLaura, ik ben toch echt wel heel ongeduldig aangelegd, dus ik heb vanochtend een testje gedaan. Maar ik heb hem gekanteld omdat de urine niet goed doorliep over de teststrip. De test was positief maar ik dacht dus dat het foutief was omdat ik de test niet goed heb gebruikt. Ik kom net van de ha af en daar opnieuw getest. Ik ben niet aan het ontpillen; ik ben zwanger! Ik wens jullie heel erg veel succes met zwanger worden, hopelijk is het feit dat je de 15e ongesteld bent geworden een indicatie dat je cyclus op gang is gekomen? Liefs!
Hoi meiden, ben pas nieuw op dit forum, maar heb de zelfde wens als de meesten hier, zwanger worden Voor meiden die zwanger zijn, van harte! veel geluk gewenst! Alle andere meiden veel sterkte de komende tijd, en hopen dat de hobbels in de weg vlug voorbij zijn! Ik heb 11 november mijn laatste pil geslikt, 14 november kreeg ik 'onttrekkinsbloeding', net als altijd 6 dagen lang. 24 december dacht ik ongesteld te worden, begon met bruinig slijm en verder heel licht bloedverlies, maar is net of het oud bloed is(sorry voor details), maar hier blijft het bij, is nu de 6e dag, maar nog niet echt ongesteldheid doorgezet zoals voor ik de pil slikte, is op te vangen met een inlegkruisje. Nu heb ik dus geen idee of ik dit als eerste ongesteldheid kan rekenen of dat dit ontpillingsverschijnselen zijn. Iemand iedeeen? vanaf ongeveer 20 november heb ik wel flink last gehd van ontpillen, megamisselijk, zware hoofdpijn, buikpijn, moe, veel plassen, maar dat is gelukkig minder sinds ongeveer 20 december. Ben niet zwanger, heb 2 testen gedaan en waren helaas negatief.. Vanaf 1e dag onttrekkinsbloeding geteld zat ik op 47 dagen, maar weet dus niet of dit als ronde is te tellen. Wil deze maand graag starten met ovutesten, maar heb dus geen enkel idee wanneer ik hiermee kan starten. Voor ik stopte met de pil was mijn cyclus 28 of 31 dagen..
Fijn dat het meeviel Claudia. Nu hopen dat de buikpijn en misselijkheid snel voorbij is. Moet je nu eerst menstrueren of moet je gewoon wachten op een ovulatie? Milo nog even (een rare) vraag. Maar tijdens welke echo zijn ze erachter gekomen bij de gyna.. een inwendige? Welkom pinkelientje! Ik zou het gewoon tellen als menstruatie, waarschijnlijk had je niet veel bmslijmvlies om af te breken. Mooi dat je zo snel al terecht kunt Star! dus maandag weet je meer, ben benieuwd. Grappig ook dat je zo weinig symptomen hebt. Hier geen verandering, bel morgen de gyna weer voor een afspraak. Hopen dat ik snel terecht kan. Hoe is het met de andere dames?