Hi girls! Femmi welkom hier! Wij snappen het wel hoor, gooi het er maar uit! Miloman begrijpt mij ook niet altijd hoor. Hij is meer van "niet nadenken alles komt goed" en ik ben meer van het doemdenken helaas Danssie, dat heeft idd wel lang geduurd 2 jaar! We fijn dat het alsnog regelmatig is geworden! Pluk, ik heb werkelijk geen idee! Bij mijn vorige zwangerschap was ik meteen dolgelukkig en wist ik zeker dat het goed zat. En nu zenuwen alom! Ik ben nu wel zo ver dat ik niet meer ieder uur ga kijken of ik bloed verlies (zo erg was het dus) Dus dat is al een beetje vooruitgang Misschien heeft er iemand een potje vertrouwen te koop??? Lees ik dat nou goed, zit jij nu op 175 dagen? Of heb je de provera-ongi niet als echte ongi geteld? Star, je houd ons wel in spanning meid...
raar lichaam mijn schouders zitten gewoon helemaal onder de puistjes en ik had vanmiddag toch een pijnsteek
Bedankt Milolove! Haha, vooral als hij zegt: alles komt goed, maakt mij soms aardig boos. Kan er zo weinig mee... Hij zal dan wel denken: vrouwen en hun hormonen....... Ik heb nu ook weer last van puistjes, pffff voel me ook niet echt aantrekkelijk zo. Mijn hals en rug, bah!! Zo, mijn frustraties zijn er weer ff lekker uit
@ milo: nu kijk je elke 2 uur Nee ik heb de provera ongi niet meegeteld, helemaal omdat die geen bal geholpen heeft @ Femmi & Lennyt: pukkels zijn wel een teken van hormonen in je lichaam, maar waarvoor (ovulatie, zwangerschap of iets anders) is de vraag
Ik had ze vroeger ook, maar in mindere mate als nu. Vandaar dat ik met de diane pil ben gaan gebruiken i.p.v Microgynon. In mijn geval denk ik ook niet dat het door een zwangerschap komt (helaas).
Hihi..het is het is wat jij niet weet en het is.... Poeh... Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden, he
Heee dames! Nee ben niet van mn stoel gevallen hoor maar internet lag eruit en op mn telefoon kreeg ik het niet voor elkaar... Maar ik heb een echo gehad en het hartje klopte!!! Wow wat een gaaf moment! Ik ben alleen pa 8 weken, dus minder ver dan ze uiterekend hadden... Kreeg eerst een gewone echo maar toen zag ze al meteen dat het geen 12 weken was. Ik schrok wel ff, want dacht dat het misschien niet goed zou zijn. Maar tijdens een inwendige echo zag ze gelukkig meteen een hartje kloppen!! Nu over 3 weken weer een echo. Milo, wanneer heb jij weer een echo? En hoe voel je je nu?
Hoi meiden, Ik heb vorig jaar al een poging gedaan om zwanger te raken.. na de 4e ronde een pauze ingelast vanwege omstandigheden .. had toen heel veel last van ''ontpillen'' veel afscheiding, misselijkheid, opgezette buik, rare cyclussen,pijnlijke borsten noem maar op.. Nu weer gestopt met de pil en al een aantal rondes verder, veel minder klachten nu alleen die cyclus die zo raar is.. deze maand voor het eerst ovu testjes gebruikt en mn eitje gevonden! Ook aan de etos zwanger worden capsulles ( heb hier veel berichten over gelezen, schijnen goede vitamines in te zitten die ooknogeens je cyclus een handje helpt..) Ben benieuwd dus !!
Hi ladies, Mariahh welkom meid! Star gefeliciteerd! Tis misschien korter dan je verwacht had maar fijn dat je een hartje hebt zien kloppen... Hier volgende week woensdag weer een afspraak bij de gyn, ga deze keer samen met mijn man en wordt ook zijn spermaonderzoek besproken. Ben benieuwd wat de vervolgstappen zullen zijn..... Ga volgende week ook met het Cambridge dieet beginnen, wil heel graag wat kilo's kwijt, want heb de vorige keer te horen gekregen dat mijn BMI te hoog is en dan de opwekkers (clomid bijvoorbeeld) niet goed werken als je BMI te hoog is..... Ben sinds afgelopen week begonnen met de etos zwanger worden pillen en sinds het onderzoek heb ik erg veel last van krampjes in me onderbuik, vandaag en gister best hevig, zal dit mij aankomende ei zijn? Ga vanavond gelijk een ovu test doen..,,, Xxxx
Lieve meiden.... Wat fijn dat ik dit forum tegenkom en lees dat ik (helaas) niet de enige ben met het probleem van het ontpillen... Frustrerend niet?? Ik ben midden juli afgelopen jaar gestopt met de pil, netjes 1 onttrekkingsbloeding gehad en daarna de eerste ongi na 40 dagen, en daarna weer 4 maanden moeten wachten op mijn ongi die tot mijn verrassing afgelopen dinsdag op kwam zetten... Het is erg lastig en moeilijk om geduldig te zijn, de eerste weken ben ik bijna obsessief met ovulatietesten in de weer geweest maar op een gegeven moment was ik mezelf gek aan het maken en besloot ik het maar gewoon af te wachten... Tis ook niet zo gek na 15 jaar pilgebruik dat je lichaam er weer aan moet wennen alles zelf te regelen...
Welkom Gon en Mariahh, maar wat vervelend dat ook jullie cyclus onbegrijpelijk is. Gelukkig heb je in ieder geval een eitje gevonden Mariahh en jij een ongi Gon. Hopelijk is alles snel weer zoals het hoort. Mooi dat het allemaal zo strak onder controle is bij de gyna Claudia. Hopen dat het snel zijn vruchten afwerpt. Wat is een Cambrige dieet trouwens? Dat zal wel even schrikken geweest zijn dan Star, maar gelukkig ben je desondanks niet van je stoel gevallen 8 weken is ook al mooi toch.. alles was in ieder geval in orde. Jazeker Laura! Hoe staat het er bij jou voor? Vreemd Lennyt; Afscheiding kan ook van het vele klussen komen. Hier verder alles goed, wel veel last van krampjes in mijn onderbuik.. alsof ik ongesteld moet worden en pijnlijke (.)(.) Maar testen durf ik nog niet. Met de ovu-testen ben ik gestopt omdat ik er gestresst van werd en mijn temp slingert van laag naar normaal. Al met al geen touw aan vast te knopen, maar ik wacht gewoon rustig af totdat ik weer bij de gyna terecht kan. liefs pluk