Ik heb dus de 31ste 1ste afspraak bij de gyno..of had ik dat al verteld? Ik ben nu dus ook overal mee gestopt, zwangerschapstesten en ovutesten. Ik houd nog wel mijn temp bij...maar eerlijk gezegd snap ik daar niet zoveel van Gon en Mariahh, welkom! Gon, ik heb ongeveer hetzelfde gehad als jij, na 32 dgn netjes tweede bloeding en toen 93 dagen moeten w88...ik ben nu doorgestuurd omdat ik een erg uitgebreide medische gescheidenis heb, het hoeft er niets mee te maken tehebben..maar toch Star, Oh 8 weken is toch ook al heerlijk! Fijn hoor dat alle goed is! Ben blij voorje!
Tnx meiden voor dit warme welkom... LadyLaura, wat vervelend dat je hetzelfde door moet maken... maar goed dat je nu bij een gyn bent om alles te laten onderzoeken, hopelijk krijg je alleen maar geruststellende berichten.. @ Star.. gefeliciteerd met jullie wondertje, 8 weken is toch prachtig en het hartje de eerste keer horen.. Wauw! Geniet ervan
Gon82,dat hoop ik ook..ik moet erp letten dat ik neit ga doemdenken Die pil is ook eigenlijk gewoon echt rotzooi..ik ga er niet meer aan beginnen iig.
Rotzooi is het zeker.... Het is goed voor het doel waarvoor ik het ooit ben gaan gebruiken, maar stoppen is één grote ellende. En ik slikte zolang de pil dat ik niet eens meer weet of ik vroeger regelmatig was en hoe lang mijn cyclus duurde, dus nu afwachten maar...
Ja idd! Ik zou het ook echt niet meer weten. Ik weet wel dat ik ooit regelmatig was, maar wat de cyclus was? Geen idd... Maar goed, we houden er de moed in, het schijnt nog steeds vrij normaal te zijn allemaal
Hoi Dames! Welkom gon en mariahh! Jammer dat jullie ook ontpilverschijnselen hebben maar wel gezellig dat jullie hier mee komen kletsen! Star! Gelukkig is alles goed zeg! en 8 weken is al een heel mooi begin hoor meid en het hartje klopte dus ik ben super blij voor je! Dan ben je ongeveer een week verder dan ik. Maandag heb ik weer een echo dan hoor ik hoe ver ik precies ben. Heb je nog steeds geen kwaaltjes?!? Hier gaat het gelukkig al een beetje beter. De misselijkheid is nu nog maar met vlagen gelukkig. Heb wel veel krampjes en pijnlijke (.)(.) Maar goed ik durf nog steeds geen zwanger banner aan te maken... Pluk, weet je zeker dat je niet een klein testje gaat wagen? Ik vind het een beetje verdacht die klachten en het duurt nog zo lang voor je naar de gyn kan! Jij hebt vast nog een potje geduld ergens verstopt! Knap hoor Lennyt, die puistjes heb ik ook last van, normaal niet zo, maar nu zit mijn rug ook onder en ja ook meer afscheiding, dus wie weet zijn dit positieve tekenen Claudia, succes bij de gyn volgende week en ook heel veel succes met je dieet! Laura, fijn dat je ook bij de gyn terecht kan. Ik werd ook alleen maar meer gestresst van al die ovu en zw testen. Het gaf mij echt wat meer rust toen ik daar mee stopte, dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is! Liefs Milo
Hier een update. Werd woensdag ongesteld, geen voortekenen behalve hoofdpijn de avond ervoor. Geen krampen, helemaal niks Erg vaag....Nieuwe ronde dus. Nu maar hopen op een kortere cyclus.
gister en eergister een druppeltje boed gehad bij afvegen verder niks steken links onder in me buik meen dat me boops iets donderker zijn maar dan ook verder helemaal niks
Dank jullie wel allemaal! Ik voel me nog steeds goed, en daardoor is het soms ook wel een beetje onwerkelijk dat ik echt zwanger ben. Maar over 2,5 week weer een echo Milo, fijn dat het al ietsje beter gaat. Ben benieuwd naar je echo maandag! Veel plezier alvast! Pluk, ik zou toch ook een testje wagen denk ik....ik zal vast voor je duimen voor als je het gaat doen! Claudia, goed dat je gaat dieten! Zal niet makkelijk zijn, maar het is voor een goed doel toch! En succes bij de gyn, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft...
Ik ook even een update dan: ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik houd mijn temp bij vanaf 28 december...dus niet vanaf mijn eerste ongesteldheids dag en ik snap er zelf niet zoveel van eerlijk gezegd Misschien kunnen jullie me iets vertellen erover?
hallo! ik ben vanaf oktober prikpilvrij. Nu heb ik elke maand rond zelfde tijd bruinbloedverlies. ook heb ik verschrikkelijke last van mijn 2 gezelschappen en heel veel pijn in mijn onderbuik en rug en volgens mij is mijn buik heel hard Ik neem aan dat dit ontpillen is?
Jup! Dat is het! Ik vond het erg lijken op de kwaaltjes die altijd beschreven worden als je zwanger bent...maar het is toch echt ontpillen
Hier snap ik ook niks van..... Als ik 'ongesteld' werd in mijn stopweek dan duurde die ruim een week!!! Nu werd ik eindelijk na een laaaaaaaaaaaange cyclus ongesteld afgelopen dinsdag en vrijdag was het alweer helemaal klaar!! Is dat bij jullie ook het geval??? Hopelijk word ik nu eind jan weer ongesteld want dat zou tenminste 1x regelmaat zijn, en stiekem hoop ik gewoon dat ik het dan niet word en op een positieve test.... Ben erg blij dit met jullie te kunnen delen, manlief snapt totaal niet waar ik me druk om maak... relax... komt allemaal wel.... we krijgen ons kindje wel... en ik maar druk druk druk vooral in mijn hoofd met alles...
Hoe lang was je vorige cyclus dan, Gon82? De 2 keer dat ik het afgelopen half jaar ongesteld ben geweest duurde het vier dagen, net als altijd
Hi dames, Vandaag een echo gehad en alles is goed! 8 weken 2 dagen en een heel mooi kloppend hartje! Er zit wel een leeg vruchtzakje naast dus het waren er bijna 2 geweest! Miloman helemaal geschokt, die wil er echt geen 2 tegelijk hihi! Dat verklaart volgens de gyn misschien de bloeding bij 5 weken... Dat verklaart misschien ook wel mijn onbestemde gevoel dat er iets mis zou zijn Ik hoop dus dat dat gevoel nu ook verdwijnt... Zo dat is er uit, nu even reageren... @ Ladylaura, ik heb even gekeken naar je tempkaartje maar daar kan ik ook helemaal niks uithalen meid! Doe je het wel elke dag voor je opstaat? @Gon, ik had dat ook voor de kleine meid. Mijn eerste ciclus na 5,5 maanden was 3 dagen bruinverlies. Daarna duurde het gelukkig een stuk minder lang, wel nog 8 weken en toen was het wel een volwaardige ongi. @Star, wat fijn dat je je zo goed voelt meid, houden zo! @Femmi, feli met je ongi en ik hoop dat het vanaf nu lekker regelmatig mag zijn! @Lennyt, spannend meid ben benieuwd! @Pluk, al stiekem toch getest????? Liefs Milo
Hoi Dames!! ik ben er ook weer eens Ik heb nu even geen tijd om op iedereen te reageren, dus sorry! Milo en Star wat geweldig om jullie updates te lezen! Geeft mij echt wel hoop en ik mag nog helemaaaaal niet klagen met mijn cyclus van 37 en 36 dagen! Ik ben sinds vrijdag begonnen met ovu testen, wist niet zeker wanneer dus ben gewoon begonnen (dankzij eerst wat eiwitachtig slijm) en die eerste test was gelijk al licht positief! De dagen daarna werk hij alleen maar donkerder! Dus ik ben precies optijd begonnen met de ovu testen. Ik weet alleen niet of gister mijn ei is geweest. Had wat rare kramp rechts die door trok naar mn onderrug, maar geen felle steek gehad zoals vorige cyclus. Vandaag nog maar eens testen, ben benieuwd of die donkerder is, dat mn ei vandaag komt of gister dus is geweest. Gisteravond wel netjes met mn lieverd geklust.. hopelijk is dat optijd als gister ook mn ei is gesprongen! Sorry voor dit verhaal Dames die nog niet ongi zijn geworden, hopelijk worden jullie snel ongi of snel een positieve test! Kijk maar naar Milo en Star, ook zonder ongi en met heeeeele lange cylussen kun je evengoed zwanger raken!!
@ Milolove... 2 vruchtzakjes, dat zou pas echt een verrassing zijn geweest, gelukkig dat het hartje sterk klopt en dat alles er goed uitzag!! Hopelijk kun je nu, zonder raar voorgevoel, genieten van alles wat er komen gaat!! Trouwens, ik had gewoon een volwaardige ongi met helderrood bloedverlies, dus zal wel gewoon zo kort duren bij mij... @ Ladylaura, heb de dagen van mijn cyclus in handtekening gezet...
ha die Kiwie! Goed te horen dat je cyclus redelijk regelmatig is en je je ei hebt gevonden Nu maar hopen dat de zwemmers van je vriend dit ook doen @ milo: Ik heb nog geen testje durven wagen. Zeker niet aangezien mijn temp nog niet hoog is geweest. Ik zou het een te grote teleurstelling vinden, dus vermijd ik het maar (geen kwestie van geduld dus ) @ Gizmobo: Heb je al wel een test gedaan.. dan weet je tenminste zeker dat het ontpillen is. @ lady Laura: ik kan er ook nog niet echt wijs uit. Wanneer je 3 dagen na een lage temp een hoge temp hebt kan het een teken zijn van ovulatie. Let je ook op je afscheiding?
Kiewie, wat leuk je weer eens te lezen! Fijn dat je cyclus regelmatig is meid, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! En natuurlijk nog beter dat je zeker bent van een eisprong! Veel succes met zwanger worden! Liefs Milo