ontpillen aaarghh!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door milolove, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    @Pluk, ja dat kan natuurlijk ook. Ik ben ook een hele goeie kop in het zand steker ;) maar ik vind het echt rot voor je dat er geen schot in zit!

2. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @ hier vandaag vage steekjes links onder in me buik komt met vlagen
    ga natuurlijk niks hopen maar zou er blij mee zijn
    volgens de huisarts hoefde ik me niet druk te maken over de lange lf
    hij zo zou zeggen doe je best dit jaar flauwerik dat ie is :cool:

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Milo,
    Jup, elke dag voor ik mijn nedje uit kom, rond dezelfde tijd ;) Dus dat zou goed moeten zijn ;)

Over afscheiding, geen flauw idee eigenlijk. Ik merk niets van afscheiding..dus sowieso heb ik geen gekleurde afscheiding. ;)

Poeeeh...

4. Embarazada

Ok, ik zie het...hetzelfde verhaal als ik dus ;) Ik ben nu weer aan het w88...15 november ongesteld geweest en een goede normale ongesteldheid gehad van 4 a 5 dagen.

Milolove,
    Wat geweldig dat het hartje zo mooi klopt! En ik denk idd dat het je gevoel verklaard...tijd om te genieten meid!:D

5. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi Milolove,

Dan had je hetzelfde als ik.
    Ook 2 vruchtzakjes
    Ik heb dan wel 2x een bloeding gehad.
    Alles is bij mij nu weg.

En bij jou?

Groetjes,
    Gerda

6. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hmm dan kan het daar niet aan liggen dat je temp zo schommelt. Dan heb ik er echt geen verklaring voor meid:(
    Over die afscheiding, het schijnt dat deze draderig wordt rond je eisprong. Ik heb het zelf nog nooit ontdekt hoor;)
    Blijft rot he dat ontpillen! Ik las net dat je alweer wacht sinds half november.... Ik begrijp je poeeeh;)

7. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Ja ik moest nog aan jou verhaal denken!
    Het lege vruchtzakje zit er nog en dat kan nog afkomen maar het zou ook gewoon kunnen verdwijnen. Dan wordt het door het lichaam opgenomen. Volgens de gyn is de kans groot dat het gewoon verdwijnt zonder dat ik daar iets van merk, dus dat hoop ik dan maar!

Liefs Milo

8. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ja bij mij is de rest ook opgenomen door m'n lichaam, dat is nu 3 wkn terug, is wel fijn hoor als het weg is, want dan kun je tenminste genieten van de zwangerschap en hoef je niet meteen in de stress te schieten bij een pijntje :D

Groetjes,
    Gerda

9. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hallo mensen,

Hier nog steeds geen ongesteldheid. Ik zou 4 nov ongeveer mijn periode moeten hebben. Ben in oktober gestopt met de pil en daarna nog helemaal geen periode gehad. Wanneer zou ik naar de huisarts moeten gaan denken jullie. Moet ik nog een test doen voor de zekerheid? Ik heb half december voor het laatst getest maar ik heb nergens last van dus daarna nooit het gevoel gehad dat het wel raak zou kunnen zijn. Nu best af en toe wat buikpijn.

Groeten

10. Embarazada

He meid, ik ben wel na een maand ongesteld geworden, daarna lang moeten w88 en nu weer aan het w88...er is geen pijl op te trekken. Ik ben naar de HA geweest, omdat ik best een medische gesch heb en me daardoor wat gek liet maken (heeft niets met elkaar te maken;)) maar goed. Ik wordt nu wel doorgestuurd, maar dat is niet de normale procedure. Het duurt sowieso een half jaar voor je ontpilt bent, zeg maar...dus ik denk dat als ik jou was even zou bellen naar de HA, door de tel je verhaal vertellen, wellicht zegt de doktersassistente dan wat zij ervan vind?

Succes meid!

X

11. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Hier weer ff een updateje van mij.... Vandaag bij de gyn geweest, heb toch PCO helaas, onderzoek van me man was gelukkig wel helemaal goed, volgens de gyn had hij zelf 'superzaad' hihi..... Heb nu primolut en clomid voorgeschreven gekregen.....
    Morgen gelijk beginnen met de primolut om de ongesteldheid op te wekken, zodra ik dan ongi ben moet ik bellen voor het maken van een echo en op de 3e dag met de clomid 50 mg beginnen.....

Is wel een opluchting voor ons hoor nu we weten waarom ik niet ongi werd..... We hebben toch een 'duwtje' in de rug nodig met de pilletjes..... En wie weet zijn we dus op korte termijn al zwanger!

Hoe is het met de andere dames??? Nog nieuws?

xxx

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    @ milo: Great minds think alike! Nu sinds 3 dagen een verhoogde temp dus denk dat dat een goed teken is :S. Hopen dat ik een eisprong heb gehad. Ik hou hoop dat ik bij de gyna kom en dat ie zegt.. he kijk nou een vruchtzakje! ;)

@ claudia: Vervelend dat je PCO's hebt, maar wel fijn dat het nu duidelijk is en je een zetje in de rug krijgt. Dat je maar snel zwanger mag zijn meid!

@ laura: Je kunt ook nog voelen of je bmmond hoog of laag ligt en hard of zacht aanvoelt. Wat betreft je afscheiding checken is er nog wel een addertje onder het gras. Wanneer je namelijk geregeld klust is je afscheiding daardoor vanzelf al slijmerig en kun je er draden mee trekken.

13. Embarazada

Vervelend meid, maar toch fijn dat je het weet! Wat zijn de aanwijzingen eigenlijk voor PCO? Hier nog geen nieuws, ik moet de 31ste naar de gyno.

14. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Ze hebben bij bij dat hsg onderzoek gedaan en zijn ze erachter gekomen. Ik ging er gister dus heen voor de uitslag daarvan...

Ben ook blij dat ik nu weet wat t is....

15. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @claudia kan me voorstellen dat je blij bent dat je het weet maar blijft toch vervelend om zoiets te horen

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Weet je wie ik al een tijdje niet gezien heb op het forum.. Nelle..
    Hoe gaat het met Nelle?!

17. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    @Lenny tuurlijk is t balen, maar ja tegenwoordig bestaan er gelukkig medicijnen om een handje te helpen en met de clomid en primolut kan t ook snel gaan gelukkig......

18. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ claudia, inderdaad balen voor je meis....hopelijk dat de medicijnen werken en je snel zwanger bent!

@ pluk, oeh een hoge temp! Hoop ook echt voor je dat je een eisprong hebt gehad en dat de gyn straks inderdaad een vruchtzakje ziet :D ik duim voor je!

Hier geen veranderingen...voel me nog steeds super en kan niet wachten tot de volgende echo (25 jan)

Liefs voor jullie allemaal!!!

19. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb weer een nieuw symptoom van het ontpillen hoor! mijn huid voelt aan of ik mijn gezicht heb ingesmeerd met frituurvet! overval duiken pukkels,puistjes en bultjes op! mijn hoofd lijkt wel een maan landschap:D

20. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 10 van de 2de ronde. Pff, sinds ik met de pil gestopt ben ljkt wel of ik niet meer reken in maanden, maar in rondes en dat ik moet uitkijken dat niet alles in het teken staat van wanneer ik weer een zwangerschapstest kan doen....

Claudia: vervelend dat je PCO hebt, maar ik denk dat het wel fijn is om duidelijkheid te hebben en dat je nu verder geholpen wordt.
    Star: Lijkt me ontzettend spannend een echo! Hopelijk voel je snel beter!
    Miloman: Nogmaals gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina