ontpillen aaarghh!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door milolove, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

OOooh Femmie, zoooo herkenbaar! :)
    Ik ben nu weer erg aan het twijfelen om een test te doen. Maar ik heb met mezelf afgesproken geen test te doen tot we naar de gyno gaan ;)

2. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer heb je afspraak dan lady Laura?

3. Embarazada

De 31ste :)

4. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan word je geduld dus nog even op de proef gesteld...

5. Embarazada

Femmi,
    Ja, best wel ja...maar goed..nog 2 weekjes ;) *zucht*

6. liefdesbaby

8 jan 2012
    26
    0
    0
    breda
    Wat vervelend dat jullie ongesteldheid zo lang uitblijft!! Daar heb ik wel geluk mee gehad als ik dat zo lees. Ik werd na het stoppen met de pil de eerst volgende keer gewoon weer ongesteld. Terwijl ik toch 9 jaar de pil heb geslikt.
    Maar ondanks dat had ik enorme pijn in mijn borsten, het waren net 2 grote blauwe plekken. Ook heel emotioneel en last van mijn buik. Gelukkig hield dit allemaal op na de eerste ongesteldheid. Maar dan bedenk je je wel wat voor zooi het eigenlijk is wat je in je lichaam gooit.

Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer ongesteld zullen zijn en jullie lichaam weer in orde is :)

Succes!

7. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Hoi dames...
    Ik lees dit forum nou al een tijdje en omdat ik nu ook gestopt ben metpil dacht ik, ik plaats ff een berichtje.

Op 23 oktober 2011 heb ik mijn laatste pil genomen, na hem 10 jaar geslikt te hebben. Ik ben in 2005 ook wel gestopt voor iets langer dan een half jaar, maar toen liep mijn cyclus heel normaal, dus 28 dagen.
    Nadat ik 23 oktbober ben gestopt ben ik de 28 ongesteld geworden. Daarna duurde het tot 11 december voor het weer kwam. En nu ben ik het het ook nog steeds niet geworden.
    Ook een test gedaan maar die was negatief.

Nu lees ik hier op het forum wel dat het er bij hoort, maar wat raden jullie me aan om te doen? Afwachten?

Groetjes Esmee

8. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ohw wil er ook even bij vertellen dat toen ik in december ongesteld werd, ik die weken ervoor echt hele gevoelige tepels had en nu heb ik ook een aantal weken "menstruatiepijn", alleen dan zonder de menstruatie......

Hoort dit allemaal bij het "ontpillen"????

9. Embarazada

Ja meid, hoort er echt bij...ik heb drie maandjes moeten w88, toen wel ongesteld geworden...nu weer aan het w88, vanaf 15 nov....dus ja ;) HA zegt dat dit nog steeds erg normaal is...er zijn altijd mensen die gelijk een mooie periode hebben, gelukig voor hen. Maar het zegt nog niet erg veel als het niet zo is.

Ik ben naar de HA gegaan op een gegeven moment...eind december...nu mag ik 31 januari naar de gyno. Volgens de HA puur en alleen omdat ik een lange medische geschiedenis heb (die hier niets mee te maken heeft). Maar daarom maak ik me te snel zorgen, dat kan de zaak wel beinvloeden ;) De normale tijd om door te sturen is een half jaar a een jaar na het proberen...je bent al wel een keertje ongesteld geworden, dus dat is goed, toch? :D

10. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ja ben wel blij dat ik het wel een keer ben geworden, maar als het dan steeds maar niet komt ga e je toch wel zorgen maken. Als die verhalen over PCO en dat als je cyclus tussen de 25 en 40 dagen duurt dat je dan helemaal geen eisprong hebt, maken me wel heel zenuwachtig.....:(

11. Embarazada

Snap ik, meid...heb ik ook ;) Maar goed, we moeten ons lichaam wel de tijd geven! ;) Van in de stress zitten is nog nooit iemand beter geworden!

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Hier even een update.

Ben zonet ongi geworden geloof ik... kan het nog niet helemaal geloven. Maar het is toch echt helderrood :$ Flinke menstruatiepijn ook.. Mijn temp was vanochtend nog wel hoog, dus dat vind ik dan weer vreemd.
    Volgende week net een afspraak bij de gyna, zal ik daar nu nog wel heengaan?!

13. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    plukkie: is je ongesteldheid doorgezet?

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Yep, hij zet goed door! Nu al 3 dagen flinke bloeding en buik- en rugpijn (nu weet ik weer waarom ik aan de pil ging :)) Vandaag was mijn temp weer normaal. Toch vreemd dat hij nog 2 dagen hoog is gebleven en dat de menstruatie 4 dagen te vroeg was. Wellicht wel een VMK... ik ga toch maar even naar de gyna dinsdag (voor de zekerheid)

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    @Plukkie, wat fijn dat je ongi bent geworden!!!!! Als ik jou was zou ik idd ook naar de gyn gaan. Die kan je dan meer zeggen en misschien krijg je dan wel een echo of zo?

Hoe gaat het nog met @Milo?

En de rest van de dames hier?

Met mij alles prima, mezelf lekker gek aan het maken hahaha volgende week vrijdag is mijn NOD.. dus ben al weeeeeeken af aan het tellen en lijkt alsof de tijd alleen maar langzamer gaat! haha

16. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Ik wacht nog steeds, sinds gisteren wel flinke buik krampen. Geduld, geduld en nog eens geduld. grr

17. femmi

femmi Actief lid

15 dec 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit op dag 16, hier dus nog even geduld hebben, bah....

18. Embarazada

Wat fijn, meid! Ik weet helemaa hoe het voelt..ik zou ook zeker nasar de gyno gaan...je hebt immers nog geen regelmatige cyclus, dus een visie hierop kan zeker wel wat toevoegen denk ik.

Meiden, een vriendin van mij is gestopt met de pil, omdat ze er vanaf wilde (geen kinderwens). Zij is noga bang voor de ontpillingsverschijnselen en wil graag weten wat haar te w88 staat..willen jullie mij helpen een lijstje te maken met verschijnselen waar jullie last van hebben gehad? Ik begin wel ;)

* Uitblijven menstruatie;
    * Onregelmatige menstruatie;
    * pijnlijke borsten;
    *.....

19. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    hier nog steeds niks, dag 62 inmiddels....

20. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hier nog steeds niks, inmiddels dag 10 met primolut, maar nog steeds geen ongi gezien..... Volgens de bijsluiter moet ik deze pillen 10 dagen gebruiken (de gyn zei een week!), maar zit op de ontrekkingsbloeding te wachten...... Denk toch dat ik maandag t ziekenhuis weer ga bellen, want volgens mij gaat er iets niet goed bij mij......

Sinds maandag begonnen met me dieet en er is al ruim 3 kilo af! Denk ook dat ik me eerst ga richten op het afvallen, er moet namelijk 30 kilo vanaf (moet niet, maar van mezelf :))

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Deel Deze Pagina