ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    ontpil verschijnsel:
    - elke keer het idee hebben ongesteld te worden terwijl er dus niks gebeurd.
    - verandering van huid type, opeens een vette huid krijgen.

(zal later nog even verder voor je meedenken Lady Laura)

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Femmi,
    Thanx! Die was ik vergeten! :D Hihi..

3. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ claudia, wat balen dat er nog steeds niks gebeurd na het beginnen met die medicijnen... ik zou idd ook gewoon even bellen! En wat goed dat je al 3 kilo kwijt bent!! Nu blijven volhouden meid!!

@ plukkie, fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! (als het tenminste geen vmk is...) groot gelijk als je wel naar de gyn gaat. Die kan toch wat beter vertellen wat het was. Maar er gebeurd in ieder geval eindelijk iets in je lijf!! Ik hoop echt voor je dat je heel snel zwanger bent!

En hoe is het met Milo? Nog last van kwaaltjes? En hoe is het met je onzekerheid?

Hier nog steeds alles goed. Nog wat moe en pijnlijke borsten, maar that's it! Aan het aftellen naar woensdag, weer een echo!!! :d

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ontpillen, PRAAT me er niet van! Ik ben in september 2011 gestopt, ik had zoveel klachten(slikte 'm ruim 10 jaar), dat ik er echt helemaal klaar mee was; hoofdpijn, buikkramp, depressief voor/na ongi, geen zin meer in seks, en als ik het deed deed het soms pijn(droog), vreetbuien, heeel erg moe voor ongi worden, etc.
    Ik moest wel echt afkicken van dat ding, heb hele maand hoofdpijn gehad, leek wel migraine, was niet lekker, alsof ik ziek werd, enz.
    1e 2 "natuurlijke"ongi's kwamen op zelfde datum(joepie), helaas begint het nu onregelmatig te worden, althans, ik word het steeds later, was het de 1e 2x rond de 17e vd maand, nu al eind vd maand! Nou ja, we zien wel. Lichaam eerst maar eens tot rust laten komen. Heb nu wel veel minder hoofdpijn, en vaker zin, ook geen uitgedroogde woestijn meer daar beneden, haha! helaas zijn de eetbuien niet verdwenen...

5. Embarazada

Nora,
    Ja idd,...ontpillen is echt vreselijk...ik heb er spijt van oooit aan de pil te zijn gegaan eerlijk gezegd...mijn cyclus is verre van regelmatig...maar goed ;) beter iets dan niets denk ik dan ook maar, want dat zie je ook vaak genoeg..

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Is onregelmatigheid zoals bij mij ook van het ontpillen? Ben anders altijd zo regelmatig? Hoe lang duurt et eigenlijk voordat het weer normaal word?

7. gon82

gon82 Lid

Jan 5, 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    Ik wacht nu geduldig op mijn ongi weer.... als ik uit ga van 28 dagen zou ik het aanstaande maandag moeten worden en zou ik dus vorig weekend mijn eisprong gehad moeten hebben, alleen heb ik geen veranderingen in slijm waargenomen dus ik heb het idee dat het weer zo lang gaat duren... maar we houden hoop en hopen snel op een regelmatige cyclus én natuurlijk een zwangerschap

Iedereen weer veel succes deze ronde.... want nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

8. Embarazada

Naar mijn idee kan het daar zeker door komen...ze zeggen dat het iets langer duurt dan een half jaar voordat de pil uit je systeem is...

9. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Hi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Pluk, hoera ongi! super dat het deze keer gewoon natuurlijk is gekomen. Ik denk niet dat het een vmk was, je lf kan wisselen per cyclus. Succes bij de gyn vandaag. Ben benieuwd wat die te vertellen heeft...

@ Star, fijn dat het zo goed gaat meid, houden zo!

@Claudia, primolut werkt een beetje zoals de pil. Meestal word je pas ongi een aantal dagen na het slikken van de laatste pil. Bij mij duurde het 8 dagen na pil 10 dus het kan toch wel zo lang duren helaas...

@Kiewie, en nog steeds lekker aan het nod-stressen;) Succes met wachten....

@Ladylaura, nog een voor het verschijnsel lijstje, mega vette haren!

Nog even een Milo update...
    Het gaat een stuk beter, veel minder last van de kwaaltjes. Helaas blijf ik een vreselijke zenuwpees, maar daar zal ik dan maar aan moeten wennen vrees ik:)
    Volgende week dinsdagavond weer een echo bij de verloskundige deze keer, dus met een beetje geluk stress ik daarna weer een beetje minder:p

Liefs Milo

10. Embarazada

Milolove,
    Wat leuk een update! Ben erg blij dat het zo goed met je gaat. Hopelijk kun je er wel van genieten!:D

11. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Hay Milo! lang niet gezien hier op het forum.
    Je had gelijk, geen vmk, maar waarschijnlijk ook geen eitje :(. Ik moet nu elke week langs komen om mijn eitjes in mijn eierstokken te laten meten. Als ik over 3 weken nog geen ovulatie heb gehad krijg ik clomid.
    Dus ben erg opgelucht. Nu maar kijken hoe het gaat lopen.

12. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi meiden, hier weer ff een update, ik ben vandaag ongi geworden!! Morgen gelijk bellen voor de OI en over 2 dagen beginnen met de clomid, hopelijk slaat het aan en zijn we misschien wel volgende maand rond deze tijd zwanger..... :)
    Ik ga er maar niet vanuit natuurlijk, maar het zou mooi zijn......
    Ben benieuwd hoe de clomid bij mij aanslaat, hoor er verschillende verhalen over......
    Nu maar hopen op een goed rijpend eitje over 2 weekjes met de echo.....

Hoe is het met de andere dames?

xxx

13. Embarazada

Claudia,
    Wat fijn dat je ongi bent geworden! :D

14. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Goed nieuws Claudia, nu inderdaad hopen dat het aanslaat!
    Hoe gaat het met afvallen?

15. angell85

angell85 Actief lid

Jan 24, 2012
    136
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en een beetje overal aan het rondneuzen.
    Ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil dus nog aan het afwachten wanneer alles weer op gang gaat komen.
    Ik merk alleen heel erg dat mijn gemoedstoestand aan het veranderen is.
    Zo gek eigenlijk dat zo'n klein pilletje zoveel invloed heeft!
    Ik ben onwijs onzeker ineens en best chagrijnig.
    Heb het idee dat ik echt met mijn ziel onder mijn arm loop!
    hoop dat ik me snel weer wat normaler ga voelen!! Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Greetz Angel

16. Embarazada

Angel,
    Mijn gemoedstoestand veranderderde eigenlijk meer in positieve zin. Ik voelde meer en had opeens meer levenslust enzo..
    Ontpillen is een hele gebeurtennis...je kunt hier wel veel antwoorden vinden.

17. angell85

angell85 Actief lid

Jan 24, 2012
    136
    0
    0
    Ladylaura,

Ja ik kom steeds meer te weten hier! erg interessant al die verschillende verhalen en ervaringen.
    Ik hoop dat het bij mij straks ook wat positiever wordt! ben nu niet bepaald de gezelligste ! ;)

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Mijn stemming wisselt ook sterk Angel, maar ook dat stabilliseerd zich wel op den duur.

19. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @Pluk, maar goed dat je toch naar de gyn bent gegaan! Geen ei dat schiet natuurlijk niet op:( Fijn dat ze je nu in de gaten gaan houden, al zijn al die inwendige echo's ook geen pretje... Maar dan weet je straks tenminste wel waar je aan toe bent! Succes meid!

@Claudia, succes met de clomid. Hopenlijk heb je niet te veel bijwerkingen!

@Angel, welkom! Ik heb geen last gehad van moodswings dus daar kan ik je niet over adviseren... Maar alle andere denkbare kwalen wel, dus vraag maar raak!

@de rest, hoe gaat het met jullie meiden, nog nod's op komst???

20. angell85

angell85 Actief lid

Jan 24, 2012
    136
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties en mocht ik nog meer vragen hebben dan weet ik jullie te vinden!

Share This Page