ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Welkom bij de club Angell85!

@ Pluk, ja het gaat wel erg goed met afvallen, ik hou het goed vol tot nu toe en er is nu ruim 4 kilo af.....
    @ Milo, ik hoop niet dat ik veel bijwerkingen zal hebben van de clomid, we zullen zien!

Sinds gisteren wel echt onwijs ongesteld, lijkt wel alsof ik het aan het inhalen ben van de afgelopen maanden...... Maar ja, nu kunnen we gelukkig verder.....
    6 feb heb ik een afspraak staan voor een OI dus nu maar hopen dat de clomid goed aanslaat......
    Anders misschien in de volgende ronde verhogen (hoop t stiekem natuurlijk niet)

Over 3 weekjes hoop ik er ook weer een nichtje bij te gaan krijgen, kan ik alvast een beetje oefenen hihi....

xxx

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hihi, dat is leuk een nichtje!:D
    Ik heb ook 2 nichtjes, eentje is nu 3 jaar en een echt kwebbel en eentje wordt bijna 1 jaar...heel leuk ;) die meiden zijn van mijn man's kant.
    Ik heb ook een neefje, zoontje van mijn broertje ;) Ik ben dus al uitgebreid tante ;)

Poeeeh meiden...ik sta helemaal onder de puistjes :( vind het zo erg want ik ben dit niet gewend :S...ik heb er drie of vier op mijn kin (ziet er zo vreselijk uit) en ik voel er nu aan elke kant van mijn slapen nog opkomen...poeeeeh :( Meiden...ik ben in juli gestopt met de pil..dit kan er toch nietnog steeds van zijn?!?!?

3. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Voor mij zal dit de 6e keer zijn dat ik tante wordt hihi.... Mijn man heeft 1 broer, een zus en een zusje..... Mijn zwager heeft 2 jongens, mijn schoonzus 1 meid en 2 jongens (tweeling) en dit nichtje zou van me andere schoonzusje zijn.....
    Mijn man en ik zijn dan nog de enige die geen kinderen hebben......

Heb al lekker voor haar geshopt afgelopen week, dus ga me aanstaande nichtje lekker verwennen :)

Vandaag beginnen met de clomid, hoop dat het bij ons ook niet meer al te lang gaat duren nu......

xxx

4. Embarazada

Ik duim voo je, meid! :D

5. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @ ladylaura: zou ook op een ovulatie kunnen duiden.. die pukkels.

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Sorry dat ik al een tijdje niet ben geweest. Heb jullie wel gevolgd, maar verder niet gereageerd.

Ik wilde jullie in elk geval wel laten weten dat ik afgelopen vrijdag positief heb getest! Op cyclusdag 51, dus meiden, ook met langere cyclussen kan het lukken!!!

Toi toi toi meiden! Ik hoop dat jullie ook snel in verwachting mogen raken!

7. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Wat een super nieuws meis! Gefeliciteerd!
    Ik zit nu op dag 3 met de clomid, ben best wel opvliegerig richting mijn man, maar ja dat heb je.......
    Volgende week de OI, kijken of er bij mij ook een eitje aan zit te komen.....

xxx

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt! Spannend voor jou meis, ik hoop dat er een heel mooi eitje aan het groeien is!!! Ik duim voor je!

9. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik zit inmiddels op dag 74, en nog geen rooie duivels. wel heb ik toch zeker al 5 dagen last van buikpijn, beetje het gevoel wat ik normaal heb als ik ongi ben. ik hoop echt dat ik toch wel een keer ongesteld ga worden in deze dagen.

10. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    WHAAAAAA Gizzie, gefeliciteerd meid! Dat is nog eens goed nieuws! Ik duim voor een blakbeeb!

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt Milo! Ik voel me wel onzeker, want ik voel zo weinig. Ik hoop maar dat alles goed zit van binnen.

Hoe gaat het met jou?! Voel je je goed?

12. Embarazada

Gizzie!
    Gefeliciteerd!!!! Wat fijn! Geniet ervan meid!!! :D

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dank je wel! Ik zie dat jij ook lange cyclussen hebt. Komt goed meis!! Veel succes.

14. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Hey meid, dat je niks voelt zegt helemaal niets over de verloop van je zwangerschap, dus niet te druk over maken.
    Lekker toch, dat je je goed voelt! En ook dat kan nog veranderen hoor;)

En die onzekerheid, ik denk dat je dat wel een beetje blijft houden. Ik zou ook willen dat ik een luikje in mijn buik had zodat ik af en toe kon kijken of alles goed is:D

Hier gaat het best goed. De misselijkheid is bijna weg, dus dat is fijn, maar dat maakt dan ook weer onzeker... (het is ook nooit goed he:)) Vanavond weer naar de vlos, dus ik hoop dat het goed is!

En heb jij al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Meestal is de eerste rond de 8-9 weken, dus dat duurt niet meer zo heel lang. Dan heb je iets om naar uit te kijken;)

Succes meid, en hou ons op de hoogte!!

Liefs Milo

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt voor je geruststellende woorden Milo!

Heb toevallig gisteren een afspraak gemaakt voor de intake bij de VK. Staat gepland op 15 februari. Over twee weken dus al!

En ik mag dadelijk bellen met het echobureau om voor volgende week een echo te maken. Fijn dat ze dat hier zo vroeg doen (rond de 7-8 weken). Misschien dat ik wat zekerder wordt als ik een mooi hartje heb zien kloppen... Hoop het zo.

Fijn dat bij jou de misselijkheid bijna weg is. Maar ook bij jou neemt de onzekerheid dan dus toe ;). Gelukkig vanavond weer naar de VK!

Jij ook veel succes en we 'spreken' elkaar :)!

16. gon82

gon82 Lid

Jan 5, 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    Meiden... even een update... gister heb ik de 28 dagen grens van een evt cyclus gepasseerd en géén NOD helaas!!
    Wel eergister een klein beetje roodbruin bloed (meer een frummeltje op het wc papier) dus ik dacht... nu komt het!! maar helaas nog even geduld!!

Spannend weer voor iedereen!!

Gizzie, van harte gefeliciteerd!!!

17. Embarazada

Hoi meiden,
    Ik ben vandaag naar de gyno geweest. Een hele aardige vrouw. Ik ben doorgestuurd met allerlei documenten om bloed te laten prikken en manlief mag ook zijn bijdrage inleveren. De gyno denkt in mijn geval aan PCOS, ookal kon zij geen cystes vinden?!!? En voldoe ik dus niet aan de criteria...ik vind het nogal appart. Ik ben benieuwd...daar wordt ik dus op getest en op chlamydia, dat kan ook invloed hebben (ik weet zelf zeker dat ik dat niet heb gehad...;))

Ik ben erg benieuwd...28 februari mogen we weer langskomen om de uitslagen te bespreken...

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @ Gizzie: GEFELICITEERD!! mooi nieuws, geniet ervan en stress niet teveel!

@ Ladylaura: fijn dat er verder naar gekeken wordt. PCO's heb ik waarschijnlijk ook.. (zonder cystes) maar bij mij houd het in dat ik super veel kleine eicellen heb, die allemaal een beetje groeien ipv dat er 1 helemaal volgroeid.

@ gon: wel typisch dat je een beetje bloed had.. nou ja even afwachten maar.

19. Embarazada

Plukkie25,
    Toevallig..want de gyno vermelde wel at ze erg veel eicellen zag. Maar dat kan dus ook een teken zijn van...hmmzz..ben benieuwd. Hoe ga jij hiermee om? Of heb je de diagnose nog niet? Ik zou het er wel graag met iemand een beetje over hebben die er ook iets mee te maken heeft ;)

20. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Nou ja heel definitief vind ik de diagnose nog niet. Ik vind de gyna het elke keer zo twijfelend uitspreken. Maar goed dat kan ook stille hoop van mijn kant zijn.. hihi.
    Ik moet zeggen dat ik er inmiddels rustig onder ben. Ik ben nu ruim een half jaar onderweg en heb de hoop op een snelle zwangerschap inmiddels opgegeven. Nu ik geaccepteerd heb dat het langer gaat duren dan geplant heb ik rust. Het helpt nu ook dat ik elke week onder controle ben bij de gyna natuurlijk :D.
    Als je behoefte hebt te kletsen kun je me ook altijd PB'en.

Share This Page