Hey Pluk, Fijn dat het kuurtje alsnog binnen is. Hopelijk werkt het al een beetje... Rot dat je deze week weer opnieuw moet prikken maar het zal vast niet ernstig zijn toch Maar goed, je HA denkt iig met je mee, dat is een stuk beter dan die HA van mij! Ik zal voor je duimen en ben benieuwd hoe het afloopt! Liefs Milo
Het werkte direct! na 1 dag was de zwelling weg en nu geen last meer. Toch fijn die kuurtjes. Bloedonderzoek moest nog even wachten omdat ik door het kuurtje wellicht ook verhoogde waardes kon krijgen. Dus dat wordt volgende week. Maar ik voel me verder prima, dus zal allemaal wel meevallen denk ik. Verder nog steeds geen ongi in zicht . @ kar: Helaas niet altijd waar... Ben ruim 10 jaar aan de microgynon 30 geweest, dus dat kan het wellicht zijn. Verder ben ik ook aangekomen. Het stomme is dat toen ik ermee begon ik aan kwam en nu ik ermee ben gestopt ook aan kom! :x Klusze...
geloof me ik heb ook een hekel aan het ontpillen paar keer negatief getest en de ongestelheid komt maar niet heb me er bij neergelegd dat het gewoon kei lang gaat duren we wachten nu tot eind december en dan gaan we het proberen voor de 1e ben erg benieuwd de huisarts zei al van dat kan goed 1.5 jaar duren voor je zwanger raakt nu is die van mij aan het opscheppen kan niet ik heb veel te goed zaad daarvoor wheheh
Haai meiden!! Ik heb vanmorgen mijn mirena eruit laten halen (wat een verschrikkelijk rotding is dat zeg!!! ) maar weten jullie toevallig hoelang het duurt voordat je weer ongesteld bent?? Ik wil niet zwanger raken, maar vind het wel fijn als het na 4 jaar weer snel op gang komt allemaal..
nee, morgen ga ik weer bloed laten prikken en dan vrijdag de uitslag. HA zei dat het niet iets was om me zorgen over te maken, kwam wel vaker voor. Vandaag wel even met hem gesproken mbt de infectie. Blijkt het herpes te zijn geweest , ze weten niet welk type dus of het terug komt is de vraag en hoe ik eraan kom ook. Echt super balen want als het terug komt kan ik niet klussen, tijdens de zwangerschap mag ik geen kuurtje en tijdens de bevalling wordt het sowieso een keizersnee... Al met al Kut met Peren! ik laat het je weten als ik meer weet! Hoe gaat het met milo?
ontpillen valt eigenlijk opzich nog wel mee nu normaal 28 cyclusdagen de laatste keer nu 35 dagen hopend dat er nu gewoon weer 28 dagen komen vind ik het prima :d
@ Lennyt: Een iets langere cyclus is toch ook niet erg?! Je moet alleen goed weten wanneer je ovuleert.
@Lenny, een lange cyclus is geen probleem hoor, daar kan je best zwanger mee worden, alleen heb je misschien net iets minder vaak een eisprong dan gemiddeld... @Pluk, shit zeg! Dat is echt helemaal niet leuk om te horen. Lijkt me wel heel raar dat je nu al weet dat als je straks zwanger bent het een keizersnee wordt... En ook heel vervelend dat ze niet weten welk type het was. Ze weten zo veel tegenwoordig en dan juist dat weten ze niet! Ik hoop toch dat je bloeduitslag beter was dan dit nieuws!!!! Hier is de situatie nogsteeds ongewijzigd helaas:x Ik heb me voorgenomen om volgende week toch maar de HA te bellen en dan maar gewoon ga proberen.... Ik heb er echt vreemde klachtjes bij gekregen de afgelopen weken en begin nu toch echt te vrezen voor pcos... Ik heb echt een hele vette huid en haren, en mega haaruitval!!! Ook heb ik ineens een paar hele lange haren rond mijn navel Ik snap er helemaal niks meer van! Wilde eigenlijk vandaag al bellen maar het was te druk op het werk... (Maar ik verdenk mezelf ervan dat als een smoesje te gebruiken) Wanneer kon jij ook alweer terecht bij de gyn? Groetjes Milo
Morgen bel ik voor de uitslag dus dan laat ik het je weten. Raar al die klachten!! En haaruitval... niet goed lijkt mij! Ik heb ineens veel haartjes op mijn kin en bovenlip, net of ik een snor en baard krijg! Gelukkig ben ik blond en valt het niet erg op, maar wel raar! Ik vermoed dat je ook aan het uitstellen bent . Gewoon bellen, nee heb je... En daarbij voordat je dan waarschijnlijk bij de gyna terecht kan. Ik moet er 8 november heen. Ik hou je op de hoogte. liefs Pluk
Oke nu wordt ik ook gek...Grrr dat het ontpillen zo lang moet duren..Bah bah. Ik heb sinds 2 weken last van misselijkheid in vlagen, moe heid.. en soms wat buikpijn onder in de buik.. Lijkt totaal niet op de ongi.. dus dacht do eeen test.. vorige week neg.. helaas.. Ben benieuwd hoe lang dit duurt want wordt er wel knetter gek van! Bestaan er pilletjes om het op te wekken????
@vlammetjuh, Er zijn wel medicijnen die de ongi opwekken maar die zijn natuurlijk niet vrij verkrijgbaar! Verder lees ik hier op het forum over theunisbloemolie en monnikspeper, maar ik heb echt geen idee of dat echt werkt. Rot he dat ontpillen:x @pluk, Ik vind het wel vreemd, bij mij vallen de haren er uit, en jij krijgt er juist bij! Nee grapje, dat is natuurlijk helemaal niet leuk maar idd geluk dat je blond bent hoor! Mijn navelharen (hihi wat klint dat raar zeg) zijn echt donker! Ik begin te denken dat we in het zelfde schuitje zitten want als ik onze klachte google dan kom ik toch echt uit bij pcos helaas:x Ik heb net gebeld naar de ha voor een afspraak. Vertelt de assistente me dat hij deze week geen tijd heeft, maar een nieuwe VROUWELIJKE arts wel! Ik heb spontaan een vreugdedansje gedaan. Nu heb ik tenminste een beetje kans om wel serieus genomen te worden. Tenzij dat dit natuurlijk ook zo'n geitewollensokken type is Maar ik heb goede hoop en ben alvast beonnen met het voorbereiden van mijn zeer zorgvuldig overdreven toespraak! Morgen ochtend is het dus zo ver...... Ik hou je op de hoogte! Liefs Milo
@ Vlammetje: Welkom bij de club! @ Milo: Mooi Mooi! En ga voor die oscar he! Trouwens, met die zwarte navelharen van je moet het geen probleem zijn lijkt me . Ookal heeft ze nog zulke dikke geitenwollensokken aan! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik liever teveel haar heb dan te weinig haha, grapje hoor.. das flauw. Ik heb hetzelfde vermoeden, toen je het over Pco had heb ik dat ook maar even gegoogled en ja hoor! Fijn dat je morgen al terecht kunt. Ik ben benieuwd Ik ga morgen ook bellen. Zou het eigenlijk vandaag al doen, maar het is erbij ingeschoten. Liefs
nog steeds last van misselijkheid hier en voor sochtends en van mijn buik vanmorgen gebeld voor een bloedtest voor te kijken of mijn hcg ook wel op orde is ofzo dacht dat kan ik dan mooi afhandelen met de assistente moet ik morgen toch naar mijn huisarts toe ze zegt dan kunnen we kijken of we meerdere bloedonderzoeken tegelijk kunnen doen pfff ik denken dak mijn huisartsbezoek kan besparen maar helaas
nee,ik herken t niet, ik was daarna gelijk zwanger, (na 1 keer ongi te zijn geweest) maar ieder lichaam is anders, dus neem de tijd, hoe moeilijk t ook is.
Hai, Ben nu voor het eerst sinds jaren gestopt met de pil sinds 10 Augustus, zondag 15 aug werd ik voor het eerst ongesteld maar die maandag was het eigenlijk al niets meer en dinsdag al over... En nu 2 maanden later nog steeds niet ongesteld geweest. Stom eigenlijk dat ik al die jaren nooit zat te wachten op mijn ongesteldheid want iedere keer in de stopweek, had ik een week last van migraine aanvallen, en nu....... Nu kan ik niet wachten tot ik eindelijk weer ongesteld wordt. Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten. Nu lees ik in jouw reactie dat je contact met de dokter opneemt vanwege het opwekken van je menstruatie, wist niet dat dat bestond. Morgen ook maar eens de dokter bellen om na te vragen hierover. wellicht dat ik het daar een zetje mee kan geven. Bizar eigenlijk hoe je soms over je eigen lichaam denkt, dat ie het niet meer doet na al die jaren pilgebruik. pppffff Kan niet wachten tot mijn lichaam het weer doet en die stomme doperwt genaamd hypofyse zijn functie weer aanneemt en het weer over gaat nemen, doe je ding! Begin te werken...ik wil een eisprong ;0) en gauw!
****Milo doet een vreugdedansje!!!!****** @ Alle nieuwe lezeressen, welkom bij het clubje! Als geen ander weet ik hoe vervelend het is als je lichaam er geen zin in heeft! Dan duurt wachten helemaal super lang! Ik hoop voor jullie allemaal snel een mooie cyclus met springende eitjes!! @ Pluk, Hoera! De verwijsbrief is in the pocket! Het zal vandaag mijn geluksdag wel zijn want de nieuwe HA was super begripvol. Was een jonge vrouw en ze zei direct dat ze aan pcos dacht en dat ze me door wilde sturen naar de gyn. Ze vond het zelf onzin om me nog langer te laten wachten!!! En dat terwijl ik er slechts een maandje bij heb gelogen Dus net naar de gyn gebeld en ik kan 3 november al terecht!!! Dat is helemaal super dus! Dan hoop ik eindelijk een beetje duidelijkheid te krijgen.... Liefs Milo
Inderdaad welkom bij de club allemaal! Ons lichaam is maar een raar instrument soms! Hypofyse; afschaffen! Doe mij maar de automatische piloot. @ snoopy: Als je belt zou ik je adviseren een beetje te overdrijven in de maanden. 4 mnd klink al wat urgenter dan 2. Succes, hou ons op de hoogte! @ Milo: Goed nieuws meid! Helemaal top dat je nu serieus genomen wordt en dat je al zo snel terecht kan! Ik heb vandaag contact gehad met mijn HA ivm mijn verhoogde leverfunctie. Deze was al een stuk verbeterd, maar nog steeds iets verhoogd. Niets om me zorgen over te maken! Over 3 mnd moet ik weer komen voor controle.