ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Plukkie,
    Thanx dat is lief van je! Een half jaartje is natuurlijk nog nietsom je voor te schamen ;) gemiddelde duur is toch tussen de 6 maanden en 1,5 jaar. Dat zei mijn gyno laatst nog...nu heb ik mijn leeftijd wel mee (24 jaar), dat was volgens haar heel positief. Hoe oud/jong ben jij?

2. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @Pluk en Laura, een groot aantal kleine eicellen die niet verder groeien? Dat klinkt me erg bekend in de oren. Mijn gyn zei echter dat dit geen pcos was en noemde het dus een cyclus die plat ligt... De oorzaak kon zijn dat je natuurlijke cyclus traag is, (slome eierstokken zeg maar;), zoals in mijn geval) of het kon een probleem zijn in de hypofese.
    Dit zou pas verder onderzocht worden als de clomid niks zou doen.

Maar goed, dit zei mijn gyn dus...

Nou is de behandeling het zelfde, maar ik vond dat toch minder erg klinken dan de diagnose pcos;)

3. Embarazada

Milolove,
    Thanx...ja ik zit ook meer te denken dat het iets anders is (stille hoop miss) maar ook wel relativeren van de aanwijzingen die mijn gyno zag als aanwijzingen voor PCO. Ik w8 de bloedresultaten gewoon af natuurlijk...maar toch heb ik het idee dat het ook iets anders ozu kunnen zijn. Begrijp ik het dan goed dat jij 'tussendoor' gewoon zwanger bent geraakt Milo? Of ging daar nog wat 'gedoe' aan vooraf? ;)

4. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi dames, hier ook weer even een updateje, vandaag stiekem al een ovu test gewaagd en zag al een licht streepje!
    Dit is eigenlijk een dag te vroeg, maar kon het niet laten hihi..... Maandag staat de OI gepland dus dan hopen dat het eitje goed gegroeid is.....

xxx

5. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Ja dat klopt, ik had net de eerste clomid kuur gedaan, ging voor een follikelmeting en toen zagen ze een zwangerschap. Ik heb dus na een half jaar helemaal niks, spontaan een eisprong gehad en ben daar dan ook nog zwanger mee geworden. Al met al een wonder dus!

6. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Spannend Claudia, ik hoop dat de clomid aanslaat!

7. Embarazada

Milolove,
    Daar ga ik ook voor! :D Hihi...Geweldig.
    Hoe gaat het met je beebje?

8. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    @ ladylaura: ik ben 25 dus dat is ook positief... op zich. Een half jaar is op zich niet heel vreemd, maar een half jaar helemaal geen cyclus is wel bijzonder. Maar goed, er wordt nu meegekeken dus dat is geruststellend. maar de behandeling is hoe dan ook hetzelfde dus eigenlijk maakt het niet veel uit. Hopelijk gaat onze hypofyse snel weer normaal zijn werk doen.

@ Milo: je klinkt ontspannen meid.. alles goed met je?

@ claudia: hopen dat je ovuleerd, zou mooi zijn!

9. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Dat hoop ik ook Pluk, vanochtend weer een ovu test gedaan en hij was alweer een stuk beter zichtbaar......

Xxx

10. gon82

gon82 Lid

Jan 5, 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    Die ovu testen geloof ik niet in..... soms klein licht streepje, en dan duidelijke streep, ik denk... Eisprong!!! Maar na 3,4,5 weken nog geen bloeding én geen zwangerschap...
    Merk dat ik het wel wat meer loslaat nu, net als Plukkie....
    We wachten af lieve meiden...

11. Embarazada

Gon82,
    Dat heb ik nou ook! Ik doe het niet meer...!

12. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    ik ook niet meer en gelukkig maar, vandaag weer een echo gehad en wederom geen ei te bekennen. :S Vandaag starten met provera en daarna clomid. Ik ben benieuwd wat het word.

13. Embarazada

Meiden, heb even jullie mening nodig. Ik heb dus een onregelmatige cyclus...ben 21 jan ongesteld geworden, nette ongesteldheid gehad. Nu heb ik sinds 2 dagen gigantische pijn aan mijn borsten. Wat zou er nu aan de hand moeten zijn in een ideale situatie? Zou ik nu mijn eisprong hebben, een innestelling, een zwangerschap? Waarop wijzen zere borsten?

14. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hi meiden, vandaag me echo gehad en er is een ei op komst!!! Ei was nu ongeveer 2 cm, dus gelijk injectie pregnyl gehad..... Nu hopen dat t goed gaat en er een mooi kindje uit voort gaat komen..... De clomid heeft dus super geholpen.

@Laura, t zou best kunnen dat je een eisprong hebt gehad, ik duim voor je!

Xxx

15. Embarazada

Claudia,
    Wow, dat klinkt goed! :D Wat fijn! En wat gebeurt er nu dan, na die injectie dus?

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes claudia!

17. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Nou t is de bedoeling dat het eitje gaat springen door de injectie dus dat word gezellig vanavond met manlief :p
    Ben echt superblij ermee, was wel grappig op de echo was een grote zwarte vlek te zien hihi.....

18. gon82

gon82 Lid

Jan 5, 2012
    36
    0
    0
    IC verpleegkundige
    Den Haag
    @ Claudia, wat ontzettend fijn voor jullie, hoop zo dat het lukt hiermee!!

19. Embarazada

Claudia,
    Ok! En...was het gezellig ;)

20. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

Aug 16, 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Haha ja het was heel gezellig :)
    Sinds een paar dagen nu ook buikkramp en misselijk, maar dat kan ook van die hormonen zijn.....

Share This Page