ontpillen aaarghh!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door milolove, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Gefeliciteerd met je nichtje, Claudia! Wat leuk!

Gon,
    Ik geef je helemaal gelijk, het is zoooo waar maar zooo irritant ;) Sinds ik naar de gyno 'mag' heb ik het los gelaten en sinds die tijd al 2 keer ongesteld geweest...wow!

2. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    spannend hoor Claudia en gefeliciteerd met je nichtje.

Echt bijzonder dat het zo werkt he! Ik verbaas me er nog steeds over dat ons lichaam zoo gevoelig is voor stress. Maar goed ontspannen dus met zijn allen :D

@ zwangerschapswens: het kan ook zijn dat je zo weinig bmslijmvlies hebt opgebouwd dat je lichaam niet meer hoeft af te scheiden dan een paar druppels. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval.

3. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Bedankt meiden!

Nou ik ben dus ongi geworden vandaag, ik hou t even in de gaten want t kan een innestelingsbloeding zijn.... Zit namelijk 3 dagen voor mijn NOD!
    Heb heel de dag al kramp in me buik en lage rugpijn.....
    Hoop dus dat na vandaag gewoon weer over is....

Ik hot jullie op de hoogte!

Xxx

4. Embarazada

Ok spannend Claudia...voor de ronde dan ;)

5. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ow meiden ik ben zo blij! ben eindelijk na 95 dagen ongesteld geworden! ben zo blij als een klein kind! (klinkt toch heel raar als je een kinderwens heb) haha

6. Embarazada

Naomi,
    Ben erg blij voor je! Wat fijn! :D

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke, maar zit inmiddels al op dag 78 hoor, dus heb bij 'normale cyclus' al meerdere menstruaties overgeslagen. weet dat het ontpillen kan zijn. Maar het duurt nu wel heel lang!:(

8. Embarazada

Zwangerwens,
    Tja iedereen reageert anders op het ontpillen, check mijn cyclussen...ook geen touw aan vast te knopen! Maar goed...het is ook frustrerend, snap het meid! *knuffel*

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    moeten maar afwachten, voel me laatste dagen wel flink opgezet... als ik thuis kom spring ik direct in huispak haha. Qua misselijkheid is dat nu aardig over. Tot aan het weekend gehele dag vaag misselijk, als er dan teveel tijd tussen eten zat werd het nog erger.
    Las net op een forum dat beetje bloedverlies zoals ik gehad heb ook kan passen bij eisprong?? Dus doe dit weekend nog test (hopelijk was het innesteling) en anders die weekend daarop nog (over 2wk dus)...

Waarom staan ja 1e 2 cyclussen tussen haakjes??

10. Embarazada

Omdat we toen nog niet bezig waren met onze kinderwens ;) Ik ben in juli gestopt met de pil en in sep/okt besloten we er voor te gaan. Ik tel die eerste twee dus niet als rondes (voor zover daar bij mij over te spreken valt ;))...vandaar ;)

Ik had ook erge misselijkheid, zo rond nov/dec...ik dacht dat ik hartstikke zwanger was..poeeeh...toen was ik zooo teleurgesteld...nu weet ik dat het hoort bij het ontpillen..heb er geen last meer van gehad gelukkig, maar oef wat was ik misselijk!

Opgeblazen gevoel ken ik..schijnt er ook allemaal bij te horen...je lichaam doet rare dingen.

Claudia,
    Hoe is het nu met je, meid? Flink ongesteld of zet het nog niet door? X

11. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    @Laura, ja me ongi heeft echt flink doorgezet helaas :(
    Het is balen, maar we gaan lekker verder..... Ga mezelf ook niet meer gek maken met al die testjes..... Geen ovu testen meer gebruiken, ga alleen tempen deze keer..... Hoorde al van me schoonzusje dat me cyclus wat korter kan zijn door de clomid.....

Ik ben nu eigenlijk weer voor t eerst sinds jaren weer 'echt' ongesteld hihi.....
    Gisteren weer even met me nichtje wezen kroelen, zo lief!

Hoe is t met de andere dames?

Xxx

12. Embarazada

Claudia,
    Nou fijn, echt ongesteld zijn is ook fijn heb ik zelf gemerkt ;) Ik ben er nu net weer vanaf en in een ideale siuatie zou ik dit weekend eisprong moeten hebben...maar ik heb tempen en testjes ook afgezworden ;) Sinds ik dat gedaan heb ben ik twee keer ongesteld geworden. :)

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Moet je nu morgen weer beginnen met clomid dan Claudia of moet je nu een cyclus gewoon afwachten. Morgen moet ik naar de gyna dus ben benieuwd. Ik ervaar nog geen ovulatie verschijnselen dus verwacht er niet veel van.

Ach Laura gewoon lekker klussen dit weekend! Je weet maar nooit ;)

14. Embarazada

Plukkie25,
    Idd..gelukkig hebben we daar gewoon nog lol in;) dus dat wordt geen probleem :p
    Ik zie trouwens dta je een nette cyclus hebt gehad van 25 dagen? Was dat aan de hand van je medicatie of spontaan? :) en hoe gaat het met je?

15. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Ja pluk ik mag gewoon doorgaan met clomid van de gyn... We mogen t nu 6 mnd thuis proberen. Moet alleen over 3 mnd terug als t niet gelukt is om een herhaalrecept te halen, dus morgen begin ik weer met de clomid....

16. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    @ Laura: en dat is toch het belangrijkste ;)
    Mijn cyclus was m.b.v. medicatie dus niet helemaal eerlijk, maar toch.. het is een cyclus. Vandaag bij de gyna geweest en nog geen ei, dus afwachten maar weer! Maandag weer follikelmeting.

@ claudia: oh mooi, dat geeft wel rust denk ik. Nu hopen dat het voor die tijd raak is. Hoe gaat het met afvallen?

17. Embarazada

Plukkie,
    Natuurlijk is het toch een cyclus...maar omdat ik nog geen diagnose heb ben ik me her en daar wat aan het verdiepen in PCO en jij hebt dus dankzij medicatie een gode cyclus gehad? Betekent dat ook dat je een eisprong hebt gehad?

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

25 jul 2011
    510
    0
    0
    Nope, geen eisprong. Omdat die uitbleef heb ik provera gekregen om de menstruatie op te wekken. Nu heb ik clomid geslikt waarvan ik een ovulatie zou kunnen krijgen. Tot nu toe is er echter nog geen ei gegroeid, dus het is nog even afwachten. Volgens de gyna kon het nog komen.

19. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    @pluk ja met t afvallen gaat t heel goed, ben nu bijna 9 kilo kwijt in 5 weken tijd.... De eerste 10 kilo zijn dus al in zicht :)

Wel vreemd trouwens dat ze bij jou nu al gekeken hebben of er een ei op komst was, want ik zat op dag 12 en had een goed ei.... Als ik naar jou cyclus kijk zit jij nu daar nog voor of zie ik dat verkeerd?

Ik ben vandaag weer begonnen met een nieuwe ronde clomid, ga nu dus alleen tempen en we gaan proberen om de dag sex te hebben, meer niet! Wil er niet meer teveel mee bezig zijn....

Xxx

20. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Pluk, al een ei gespot??????

Deel Deze Pagina