@Laura, die cyclus ziet er lekker regelmatig uit meid! Gelukkig weet je nu een beetje waar je aan toe bent. Ik duim voor een beebje deze ronde meid...
Milo dank je wel voor je reactie! Had je verhaal al een beetje gevolgd dus dat maakte me al positiever. Maar het is idderdaad gewoon heel vervelend allemaal. Juist omdat ik in 2009 ook was gestopt met de pil en toen in 1 keer zwanger was. Helaas kreeg ik toen een miskraam en werd ik werkloos. Daardoor maar weer begonnen met de pil. Heb nu alweer 2 jaar een baan, maar wilde eerst wat meer zekerheid voor ik weer zou stoppen. En ja omdat het vorige keer zo snel ging had ik dat nu weer verwacht. Als ik had geweten dat het zolang zou duren zou ik wel veel eerder gestopt zijn..... Maar ja als als als...... Nu gewoon hopen dat ik ook zo'n succes verhaal als jij wordt!!!! X
Beste dames, Aangezien er hier veel dames zijn met kennis over ontpillen, stel ik mijn vraag hier i.p.v. een nieuwe topic: Heeft vitamine B6 een positieve invloed op het ontpillen en normiliseren van de cyclus na pil-stop? Ik lees hierover nl. veel op het internet, maar heb geen idee of er iets van klopt. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Liefs, N
oei NinaD dat zou ik niet weten. Ik heb het nog nooit gehoord. Maar het kan geen kwaad volgens mij. Toch werkt geduld denk ik nog steeds het beste Hooi wie het zegt Gerda! 32 weken, nog een paar weekjes en hij is er al!
Hoi Plukkie, Dank je wel voor jouw reactie! Geduld ???? Ik moet inderdaad geduld hebben, maar ik wil niet achteraf te weten komen dat ik iets had kunnen doen om het proces te versnellen. Ik had mijn cyclus meteen terug na de pil-stop, maar heb steeds last van spotting 4-5 dgn voor mijn ongi. Zodoende wilde ik kijken of ik er zelf iets aan kon doen, zonder meteen naar de dokter hoeven te gaan. Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap Groetjes, N
Joehoe! Ben wel zenuwachtig hoor! Ik klets nu ook mee op een ander forum waar al een aantal dames een mk hebben gehad rond deze tijd dus hou mijn hard vast. Met mijn geluk kan dat er vast ook nog wel bij! Nou nee, valt wel mee, maar soms bekruipt me dat idee toch. @ ninaD: ohh, dus je hebt in ieder geval een cyclus. Wellicht kun je tijdens het telefonisch spreekuur (als ze dat hebben) even contact opzoeken met je HA. Al is het maar om je gerust te laten stellen dat dit heel normaal is. Voordat je de pil gebruikte had je geen spotting 4 a 5 dagen voordat je ongi werd?
Blijf positief meid!! Alles komt goed! Hier is gister ongi eindelijk doorgebroken, na 5dgn bruine afscheiding. Dacht eerst dat deze ronde al weer verloren was, maar uiteindelijk toch nog!! Morgen start ik met clomid 100mg, dus vind het heel spannend!! Ik hoop zo dat de clomid nu eindelijk eens aanslaat!! Ben beetje bang.... liefs zwangerwens
Zwangerwens ik heb een vraagje aan jou aangezien jij nog bezig bent met Clomid. Wat is precies de procedure van Clomid? Je gaat eerst naar de huisarts en dan? Gaat het via de de gyn of kan je HA dat ook voorschrijven? Want een collega van mij haar zus heeft het gewoon via huisarts, eerst Primolut en dan Clomid, maar uit dit forum begrijp ik dat je wel eerst bij de gyn geweest moet zijn.
@Plukkie, Gelukkig dat je snel jouw echo gaat krijgen. Ik denk dat je dan beter gaat voelen Ja, ik heb gelukkig een cyclus. Voor de pil had een cyclus van 28 dgn. Nu na de pil een cyclus van 25-26 dgn. Voor de pil had ik nooit last van spotting. Ik denk dat je gelijk hebt. Mocht ik het deze maande weer hebben, ga ik de HA bellen!
Hoi esje, Ik loop bij de gyn, omdat ik niet ongi werd na pil gebruik. Ik denk dat het ook het handigste is om het via de gyn te krijgen. Want als je clomid gebruikt willen ze ook weten of die aanslaat (dus of je eitjes ook groeien) en dat kan dmv echo, en kan dus alleen bij de gyn Bij mij sloeg de 1e ronde clomid 50mg niet aan, dus heb opnieuw provera geslikt, ongi geworden. Zit vandaag op CD3 en ben vandaag gestart met de clomid 100mg. Slik deze t/m maandag en ga volgende week woe voor de 1e echo!! Hopelijk heb je hier wat aan!! En anders hoor ik het wel!!
Dank je wel voor je reactie Zwangerwens!!! Ik heb morgen een afspraak bij de HA gewoon om haar even te vertellen over alles. En ik zie wel wat zij verder gaat doen. Ik heb deze week veel bemoedigende woorden gehoord en gelezen, dus maak me minder zorgen en besef me gewoon dat ik nog maar moet wachten.
Lieve, lieve dames! Ik ben erg lang niet meer op t forum geweest, maar ik heb een nieuwtje! Ik ben zwanger! Gisteren de 1e echo gehad en we zagen een kloppend hartje! Ik ben nu ong 6w6d zwanger. Is nog te vroeg om t precies vast te stellen, dat hoor ik met de 12wkn echo! Meiden, ik duim heel erg voor jullie, dat het snel raak is! Dikke knuffel kiewie
Zo hier even een update van een blije moeder! Vandaag een mooie sterke hartslag gezien op de echo en een prachtig klein beebje van 8 weken! Super blij! Ik kon zelfs al een hoofdje en een lijfje onderscheiden.. heel bijzonder!