Haha, wat een verhaal! Wel cool dat je ze gewoon gemailt hebt en je 12 testen gratis hebt gekregen! Hopelijk was het idd je eisprong.
Haha, ja wel grappig he.. Vind het wel jammer want wilde erg graag mijn eisprong vinden..ook omdat ik de 29ste naar het Erasmus ga voor de eerste keer. Dan willen ze misschien wel weten hoe en wat..
Nou, ik blijf onregelmatige cyclus hebben..nu begint het wel wat regelmatiger te worden, maar nog wel vrij langs...ik ben doorgestuurd ivm mijn medische geschiedenis. Dus ja
Donderdag telefoontje van de HA gehad...... Gelukkig zijn er geen bijzonderheden uit de bloedtest naar boven gekomen. Maarja of dat nou echt goed nieuws is. Tuurlijk ben ik blij dat er nu naar voren is gekomen dat er niks "mis"met me is, maarja had graag wel willen weten waarom het zo lang duurt. Ze konden wel zien dat er een eisprong aan zat te komen, dus nu maar afwachten. Het bloedprikken was 2 weken geleden, dus hoop dat het snel komt. Verder afgesproken dat ik sowieso word doorgestuurd ls ik in oktober nog niet zwanger ben en ook als ik binnen # maanden nog niet ongesteld ben geworden.
Misschien een tip: Efamol pmp. Ik ben normaal maar 1 x in de 2 tot 3 maanden ongesteld, en vorig jaar toen we voor de eerste gingen heb ik dat geslikt. ( verkrijgbaar bij de tuinen en goede drogist) In plaats van 2-3 maanden was de cyclus met dat spul maar 30-35 dagen. Ik heb het trouwens maar 2 maanden hoeven slikken en was al zwanger.
Korter en regelmatiger. Ik ben nu afgelopen week weer gestopt met de pil, dus ga van de week weer even wat efamol inslaan. (en als je googled op efamol pmp zie je ook veel goede ervaringen)
Wat een stilte weer hier hhahahaha Tjah met dat mooie weer zat natuurlijk niemand achter de computer... Hoe gaat het met iedereen??? Ik nog steeds niet ongesteld geworden. Heb de hele tijd in me hoofd dat de ha zei dat uit me bloed (van 11 mei)bleek dat er een eisprong aan zat te komen. Dus denk wel van ohw is hij nu geweest en ben ik dan zwanger..... Heel dom natuurlijk want kan alleen maar weer een teleurstelling zijn. Dus heb met mezelf ook afgesproken dat ik sowieso nog geen test ga doen. Pas als ik echt verschijnselen voel of over een maand wanneer ik echt denk van ja nu zal het wel geweest moeten zijn. en het klussen gaat natuurlijk door whahahahaahha
Manlief zal blij met je zijn Esje Nou dom vind ik het niet, zo ver weg kan die eisprong niet geweest zijn lijkt mij. Dus ongesteld moet je toch wel worden in deze dagen lijkt mij. Gewoon testen over 1,5 week als je het aandruft. Dan is het een maand geleden dat de HA zei dat je eisprong eraan kwam. Hoe gaat het met zwangerwens vraag ik mij af? Jou eisprong moet je inmiddels toch wel achter de rug hebben of niet? Hier alles wel ok... ben erg misselijk en moe op het moment. Hopelijk waait dit snel weer over. Nog een weekje bikkelen en dan hebben we de ergste portie HCG hormoon gehad
He wat lief dat je aan mij dacht. Ja de clomid 100mg is aangeslagenn, en heb dus een eisprong gehad (bevestigd met bloedtest). Waarschijnlijk vorige week maandag CD 14. Alleen sinds gisteravond iets lichtbruine afscheiding gehad met als je goed keek rood/roze gloed. Net wezen sporten en toen wat roze slijm verloren. Ben zo bang dat ik ongi wordt!! Had deze ronde zo'n goede hoop! Maar de afscheiding is zo minimaal, zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn Heb geen krampen ofzo, buik is opgezet en heb er wat last van, ook veel borrelend!! Fijn dat alles goed met jou gaat! Alleen jammer dat je wat misselijk bent, maarja hoort erbij he!!
Whahahaha ja hij is zeker blij met me Plukkie!!! Ben blij voor je dat alles goed gaat met je beebje. En tja die misselijkheid wordt ook vast wel minder. Maar Zwangerwens, dat borrelen in me buik heb ik ook sinds gisteren. Denk steeds dat het misschien buikgriep is aangezien ik op een kinderdagverblijf werk en ben erg bevattelijk voor dat. Maar geen van me kids op me werk heeft het en ik hoef ook niet naar de wc. Dus zou het kunnen dat het iets met zwanger worden te maken heeft?
Nou hoop het Buikgriep heb ik verder niet, weet ik zeker!!! Wanneer kan jij testen? (of had je dat al geschreven, sorry vergeten). Ik wacht zoiezo tot na het weekend, het liefst wacht ik nog een week als ik dat vol hou en niet ongi word!
Nou ik heb geen dag dat ik kan testen. Ben al sinds 11 februari niet ongesteld dus weet niet of en wanneer ik me eisprong heb. Me Ha zei we dat 11 mei me iesprong eraan zat te komen.
Als je eisprong rond 11 mei is geweest en je telt er 14dgn bij op zou je volgens mij nu wel al kunnen testen hoor! Volgens mij hoor je ongeveer 14dgn na eisprong ongi te worden of niet natuurlijk hihi.
Nou 11 mei zei me Ha dat me eisprong eraan zat te komen dus niet dat hij dan was. Maar hoelang zou dat "eraan komen" kunnen duren?
Ik had bloed laten prikken en toen is FSH, TSH en oestradiol gemeten. En daar in konden ze zien dat me eisprong er aan zat ze komen. Volgens mij door die FSH
Oke, nou je zit nu al op 20dgn na die dag van de HA, dus ik zou een testje wagen. En als die negatief, over paar dagen weer! Maar goed jij moet er zelf achter staan meid!