ontpillen aaarghh!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by milolove, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Heeej! Een lotgenoot! Dat heb ik nou dus ook!!!! :$
    Echt zeeeeer frustrerend :x ik was ook al aan het denken om zaterdag te gaan testen.. evengoed spannend maar wil niet te zeer hopen om teleurstelling tegen te gaan.. :):(

2. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Hoi Kiewie, je hebt ons gevonden zie ik:D
    heb jij ook helemaal geen bloeding gehad na het stoppen met de pil?Ook niet direct daarna?
    Ik vind het zo gek..mijn lichaam kan toch niet weten dat ik na mijn stopweek niet verder ga slikken:S

3. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    uh Kiewie, aan je onderschrift te zien ben je nog niet begonnen? Vrijen jullie op het moment dus veilig?
    nou ja...we zullen het zaterdag zien:)

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Hee Nelle!

Jep heb jullie gevonden ;) Als jullie het goed vinden neem ik ook een plaatsje op de lounge bank.. al ben ik pas een weekje gestopt met de pil :)

Wij zijn wel begonnen met klussen, maar moet mijn onderschrift nog aanpassen ;) haha vind het wel leuk om zo'n banner ding te hebben, maar weet niet zo goed welke ik nu kan doen.. misschien ik wacht al zoveel dagen op mijn laatste onttrekkingsbloeding..:(

Raar lichaam hebben wij zeg! Ik heb echt nog geen enkel druppeltje bloed verloren (op een wondje op mn vinger na :cool:) nadat ik ben gestopt met de pil.. echt frustrerend!:( Ik wil gewoon beginnen met mijn 1e ronden en 1e cyclus!

Maja.. net als de rest hier gaan we maar even loungen.. :D

Trouwens.. is hier alleen een mega loungebank? Of is er ook een tv met dvdspeler zodat we prison break kunnen kijken om de tijd door te komen.. ;)? (ben ernstig Prison Break verslaafd!!! :D)

5. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Helaas is Prison Break hier verboden...
    haha nee hoor, je mag kijken wat je wilt..maar als er TVOH op is gaan we dat natuurlijk kijken want dat kan ik echt niet missen...:)

Heb je normaal wel altijd een onttrekkingsbloeding gehad? Ik heb er nooit 1 gemist. Mijn laatste pilstrip heb ik gewoon op gemaakt(2x gemist) en toen zou ik een onttrekkingsbloeding hebben en niet verder gaan met de pil. Die bloeding is nooit geweest. De enige reden die ik kan verzinnnen is zwangerschap, maar dat zou nu wel duidelijk moeten zijn op een test+dat die kans maar heel klein is...maar het hoort niet gewoon bij ontpillen, want dat begint NA die laatste bloeding:S

blegh..zoals je merkt ben ik het ZAT

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent! Dat ben ik ook.. maar jij bent al een stuk langer aan het wachten! Ik hoop echt ontzettend dat je zwanger bent! Dat zou echt geweldig zijn!
    Ik heb ook altijd mijn bloedingen gekregen als ik een stopweek had! Ik haalde op zaterdag mijn pleister eraf (dus in principe laatste pil) en dan werd ik of dinsdagavond of die nacht ongi.. dus dit vind ik echt heel erg vreemd! Ik moet wel zeggen dat ik afgelopen 'strip' veel later ben begonnen en iets eerder ben gestopt. Ik meen mijn ei te hebben gevoeld.. maar of dat echt zo is.. I don't know :(

Nou vooruit.. maar na TVOH Prison Break :p Hoef nog maar een paar afleveringen dan ben ik klaar ;) Ik hou gewoon van series :D (en vooral series met mannen die yummy zijn :D)

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    Ik moet wel zeggen dat die lounge bank heerlijk is.. ik kom er bijna niet van af :p

8. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,354
    0
    0
    @Pluizje: haha thanks! :p Ja joh? :( He wat vervelend zeg.
    Nja, wat ik wel raar vind; ik las op een paar sites dat je ook aan je slijmverlies (afscheiding) kan zien of je ovuleert of niet. Nou, ik ben dan wel ongesteld, maar verder komt er echt totaal niks. Dus of ik een eisprong heb is nog maar de vraag XD Haha. Nouja. We zullen het zien.. :D

@Nelle1989: thanks.. Ja ik denk het ook idd. :) Klopt. He jammer zeg.. hoe lang wacht je al? iig succes meid! :*

@Plukkie25: ja idd.. ik ga ook gewoon wachten.. mja gemiddelde heb je niet echt gok ik he. Is zo persoonlijk!

9. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    welkom Kiwi! Pleisterpil? nog nooit van gehoord. Wellicht moet je lichaam door het onregelmatige gebruik toch even schakelen.

Ook welkom aan miekie! Gelukkig heb je al een cyclus gehad, hopelijk komt de 2e inderdaad snel.

Succes met wachten en neem lekker plaats in de loungehoek.

10. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Ik heb wel gelijk een ontstrekkingsbloeding gehad, althans als dat gewoon mensrruatie is met flinke menstruatiepijn :( as usual
    Veel bloedverlies ook... As usual! Ben nu alleen wel erg benieuwd hoeland het gaat duren voor de volgende menstruatie,

Hoop niet heel lang want heb geen zin om op een loungehoek te wachten ;) maar wij gaan pas vanaf 1-1 onveilig klussen dus ik heb nog een paar weekies ;)

Ben wel blij dst ik van die rotpil af ben, al die hormonen blegh

Succes iedereen met het loungen ;)

11. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    ik heb op 19 september mijn laatste menstruatie gehad(onttrekkingsbloeding) en daarna de pil nog 1 strip doorgeslikt. Vervolgens heb ik op 13 oktober mijn laatste pil geslikt. Ik wacht nu nog op onttrekkingsbloeding/eerste menstruatie...ben benieuwd:)

12. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Oh...en ik vroeg me nog wat af..beetje persoonlijke vraag misschien, maar is jullie libido ook zo gestegen?
    Sinds ik de pil niet meer slik heb ik veel vaker zin, gelukkig is klussen dus nog geen verplichting voor ons. Mijn vriend is er ook wel blij mee haha:D

13. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    ik weet niet of mijn libido gestegen is. We klussen wel meer, maar volgens mij meer omdat we gewoon een grotere kans willen hebben om zwanger te worden dan omdat we echt meer zin hebben. ;)
    Maar goed, niet dat we enigszins kans maken haha! Toch blijft het leuk:cool:

14. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    Welkom nieuwe clubleden! Het wordt al aardig proppen in de loungehoek!
    Fijn dat iemand een tv heeft meegebracht, ik was het neuspeuteren aardig moe aan het worden:D

Wat zullen al die mannen van jullie blij zijn met het verhoogde libido!
    Miloman heeft echt pech wat dat betreft, maar aangezien de boel hier plat ligt is dat misschien ook niet zo gek:(.
    Maar dames, geniet ervan, want geloof me, als er eenmaal zo'n kleine spruit is dan wordt dat ook weer minder...:)

Ik kreeg net bij de Boekhandel een rijmnijntje in m'n handen geduwd, en heb hem zojuist opengemaakt.
    Er staat:
    Wat een mazzel, wat een bof,
    Deze maand wordt supertof!

Bij deze hang ik dit rijmnijntje hier ergens op, dat deze maand voor iedereen een supertof ei mag brengen! ( Is dat ding toch ergens goed voor:D)

Liefs Milo

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    @Milo, ik dacht al, wat zijn dat toch allemaal voor zakdoekjes en propjes :p (neuspeuteren ;) )
    Ik heb gister het hele forum doorgelezen en hoop dat het snel op gang komt bij jou!

@nelle met de pil was ik echt een ijskonijn :) kon er echt niets aan doen! Ik zei al tegen mijn vriend dat het door de pil kwam en hij geloofde me niet.. maar nu... ;):D

Ach ik wacht gewoon, net als Nelle, af tot we 'in bloei staan' hahaha :p en morgen gaan we allebei (toch Nelle?) een testje wagen! Ben benieuwd! Als die nega is, gaan we weer gezellig loungen ;) Iemand voorkeur voor een filmpje?? ;)

16. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    @milo die spreuk.. dat kan geen toeval zijn! Jouw ei wordt het tofste ei dat er bestaat!! Zijn er deze week nog awards uitgereikt hier in de lounge? Dan krijg jij een award voor 'Tofste ei van November' :D

17. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    Haha, wel lekker warm zo in de winter! Lekker knus op de loungebank. :cool:

Wat grappig dat je dat rijmnijntje hebt gekregen!

Die miloman heeft het maar met je te stellen :p, maar ja jullie hebben dan ook al een kleine spruit ;)

Wanneer ga je naar New York Milo?

Mijn buik is inmiddels weer terug naar normaal, heb wel wat buikkrampen nog steeds. Nog een week en dan gaan we het meemaken.

18. Plukkie25

Plukkie25 Bekend lid

Jul 25, 2011
    510
    0
    0
    vanavond is TVOH avond ;) haha
    ben benieuwd Kiwi, hou ons op de hoogte!

19. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Heb je dat goed begrepen Kiewie?

En ja, ik ga ook testen morgen, maar ik verwacht er echt niks van..geloof er niet meer in...

20. milolove

milolove Actief lid

Aug 18, 2008
    320
    0
    0
    @Kiewie hihi, nou mijn ei zal (Hopelijk) pas ergens in december springen dus wat mij betreft is dat toffe ei voor jullie!

Maar mijn maand wordt toch al supertof vanwege de aankomende vakantie!

@Pluk, fijn dat je buik minder gezwollen is! (is voor mij ook een gunstig vooruitzicht;)) Ik ben zo benieuwd of je ongi nu dan extra erg is omdat het al zo lang geleden is, of juist minder erg omdat je bijna geen bmslijmvlies had....
    Maar goed, dat lees ik waarschijnlijk pas na m'n vakantie want we vertrekken woensdag!!!

@Kiewie en Nelle, succes met de testjes morgen!

Liefs Milo

Share This Page