Hallo dames, Zondag zit ik op 10 dpo en zou ik posi kunnen testen.Het leek me wel leuk om het zondag stiekem te proberen en als hij dan posi is inpakken en voor de vaderdag geven. Zijn er nog meer dames die zondag gaan testen.
Vandaag is mijn NOD, maar denk dat ik wil wachten tot vaderdag om te testen. Lijkt me inderdaad wel een leuke dag en ik ben dan een paar dagen 'overtijd', dus als ik zwanger ben zal de test dan zeker positief moeten zijn.
Ik wil ook op vaderdag gaan testen, als ik dan nog niet ongi ben. Mijn NOD is vrijdag... spannend! Wij doen trouwens wel samen de test hoor, is toch al een leuk cadeau, mocht het positief zijn.
Oh ja, zal ook zeker samen met mijn mannetje de test doen! Spannend allemaal! Hoop voor jullie op roze en dus een heel fijne vaderdag!
Mijn NOD is een paar dagen later, helaas... Maar wel super voor jullie!! Dat zou toch wel een fantastisch vaderdagcadeau zijn!! IK duim voor jullie!!
Ik duim voor een prachtig vaderdag kado voor jullie Mijn NOD is officieel een week later... maar de afgelopen maanden heb ik een LF van tussen de 5 en 7 dagen... dus uitgaande van dat is mijn NOD ook op vaderdag... ga dan nog niet testen ik wacht dan nog even vol in spanning een weekje af
Ach ja, als je zwanger bent gaat die test daar niks aan veranderen, dus kun je beter nog even iets langer wachten dan dat je te vroeg test en nog steeds geen duidelijkheid hebt!
Als ik van mij zelf uitga hoe ik me voel zeg ik 95% dat ik zwanger ben na 5 zwschappen weet ik het nou wel zo onderhand. Bij mijn vorige teste ik al op 8dpo posi maar 10 overduidelijk. De kans ga ik wagen.
oooh zonder dit topic had ik niet eens geweten dat het zondag vaderdag is! Ik wou sowieso al gaan testen als ik zondag nog steeds niet ongesteld ben geworden. Vandaag is mijn NOD en ik zie nog geen rode rommel.... gelukkig. Hopelijk blijft het zo, zou wel heel leuk zijn om op vaderdag een positieve test te laten zien aan manlief
Leuk, al een heel groepje Ik heb volgens mij meelezers hier op het forum, dus ik weet niet of ik het meteen kom melden hoor! Maar dat zien we wel even Linana, spannend, nog niks dus... Snelly, op hoeveel dpo zit je zondag? 8/9?
succes met testen dames jammer dat mijn nod niet in de buurt zit van vaderdag anders ging ik cker een poging wagen
Ik ga ook testen op vaderdag.. M'n nod is maandag. Zit zondag op dat 28 dus waag een poging. Heb met de innesteling (rond die tijd) roze veegje gehad en dag erna beetje bruin.. Nu ook beetje bruin af en toe, gek genoeg had ik dit bij de mk en bij de zwangerschap van mijn zoontje ook.. Bij mijn zoontje stopte het na paar dagen en bij de mk(9wk) bleef het dus we zien het wel! Wel leuk dat er meer meiden testen! Voor de meiden die nu al overtijd zijn is het helemaal spannend! Hoop op een roze vaderdag!
Ik zit nu op 12 DPO, maar voel hele lichte steekjes onderin mijn buik. Ben dus een beetje bang dat ik vannacht of morgen ongesteld word. Denk dat ik zaterdag test als ik nog niet ongesteld ben. Kan ik evt. nog steeds zondag een test kado doen!
ik mag zondag ook testen en ik hoop uit de grond van me hart dat het positief mag zijn dat zou dan inderdaad het mooiste cadeau zijn dat ik hem kan geven. het beste dames
Hoef helaas niet meer te testen op vaderdag Had goede hoop deze ronde, met name door veranderingen aan mijn borsten die ik totaal niet herken bij mijn cyclus, maar helaas twee dagen later dag verwacht toch ongesteld geworden..... Dus geen mooi cadeau op vaderdag.....
Balen Lieke! Hier wel goed nieuws: ik kreeg tegen het middaguur acute testdrang en.... positief getest! Ben nog helemaal een beetje ondersteboven... Als alles goed gaat zal ik eind maart van ons derde kindje bevallen! Manlief krijgt het natuurlijk pas zondagochtend te horen: als laatste in de reeks vaderdagkadootjes wil ik hem de test geven.
Dames, het spijt me echt, maar ik kon me niet meer inhouden Heb ook al in het NOD forum net gepost... ik heb net toch gestest, MAAR... ik test op vaderdag nog een keer, met ochtendurine....
Linana: heb even naar je foto in je andere berichtje gekeken, maar ik zie toch ook echt een streep hoor! Super!