Mijn man is om, we willen graag drie kindjes! Hij wilde er graag twee en dat vond hij genoeg maar ik zie mezelf altijd met drie kindjes.. En nu hebben we een andere auto gekocht, best een grote, en toen zei hij zomaar "nu moeten we die auto wel vullen hè meid!" Ik begreep het niet meteen en hij moest het echt even uitleggen maar hij bedoelde dus dat er drie plaatsen op de achterbank zijn. Ik ben zo blij dat ik het even wil delen. Het duurt nog even hoor want we willen nog even van de eerste genieten en ik ben door de borstvoeding nog niet ongesteld geworden. Maar misschien, na zijn eerste verjaardag?
aaah super voor je... Ik wil ook heel erg graag drie maar vriend misschien niet..maar we zien wel....ik dnek dat we er nog wel een keertje voor gaan hahaha
Ik wacht stiekem totdat manlief hier ook zegt; Zullen we over een paar maanden aan de 2e beginnen P), maar helaas wilt hij nog een paar jaar wachten.. Helaas..
ooh hihi ik dacht dat je n drieling kreeg leuk vooruitzicht hoor 3 kindjes , wij krijgen in oktobero ns derde kindje , en dan is t wel goed geweest hahah
Wat een leuke reacties Ik ben ook echt helemaal in de wolken hahaha! Aan de ene kant kan ik niet wachten om alvast weer te beginnen, aan de andere kant wil ik ook nog even dit mannetje de exclusieve aandacht geven die je in een normale situatie alleen aan een eerste kindje kunt geven. Wat dat betreft voel ik me nu al weleens schuldig. Hij is nu de enige maar moet papa en mama straks delen.
Leuk inderdaad! Hier misschien ook 3 maar dan hangt van veel af. Of man het wil, of ik het wil, of het weer mag lukken. Ik laat het eerst op me afkomen en zie het over 3 jaar wel weer.
Wat leuk dat jullie samen achter deze keuze staan! Zo heb je de belangrijkste persoon naast je om dezelfde droom te dromen
Hier had ik er 4 gepland en (bijna) ook gekregen! Mijn man vond het een superidee! (soms sluit ik een 5e niet uit, maar das af en toe)
Leuk hoor maar zo te lezen heb je er nu 1? Wij wilden ook allebei graag 3 kindjes. Nu bij 2 vind mijn man het wel welletjes. Hopelijk verkopen we dit huis snel zodat ik nog even heb om op hem in te praten.
Leuk zeg, hier hetzelfde en heb man lief toch om weten te lullen. Nog een paar maanden wachten en dan komt nummer 3 al.
Leuk voor je! Ik riep altijd dat ik er 2 wilde, terwijl manlief het altijd over 3 had. Nu nummer 2 er is zijn we er over uit dat we het hier ook bij laten. Dus ook al is het de omgekeerde versie, ook hier is aan het langsteeind getrokken....
Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik was ook helemaal in de wolken toen Briman zei ook voor een tweede kindje te willen gaan, misschien liep ik toen nog wel meer te stralen dan toen ik een maandje later ook al een positieve test vasthad Veel succes gewenst, ik hoop dat in elk geval de 2e zich snel zal aandienen, en dan daarna nummer 3....
hahaha.... mijn vriend wou er 1..... en toen toch 2.... (door mij)..... en toen 3....... veel succes ....
3 kindjes zijn helemaal leuk, wij hebben nu een knul van 4, een knul van 2 en sinds 6 maanden een klein meisje. Kan dus uit ervaring roepen dat het super gezellig is in huis!!! Nu hebben we altijd tegen elkaar gezegd 4 kindjes te willen, maar manlief haakt nu af en daar heb ik het eerlijk gezegd wel moeilijk mee, wetende dat mijn laatste zwangerschap ook werkelijk mijn laatste was dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Ik ben super blij met mijn 3 kindjes, maar ook heel erg verdrietig dat mijn man er zo overdenkt! Ik hoop dat ook dat hij nog overstag gaat, maar dat ziet er niet zo naar uit. Groetjes Lies
ik ben nu zwanger van de 3de terwijl me man het al over een 4de heeft hij ziet zich met 4 kindjes , terwijl ik er 3 echt genoeg vind dus we moeten nog echt een gesprekje houden!
pff wat fijn dat de meeste hier de man hebben die wel nog wilt.. Ik vindt het echt erg dat mijn vriend misschien helemaal niet meer wilt....