Zwanger worden na currtage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linie1987, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb even een vraag over mijn cyclus..
    Ik heb helaas een miskraam gehad toen ik 10 weken zwanger was. Dit is op 24 Feb. Gebeurd. Echter zou ik die dag 14 weken moeten zijn. MAar kreeg het bericht dat het kindje met 10 weken al was overleden.

25 Feb. heb ik een curettage ondergaan. ik ben vrij snel na de curettage op geknapt en gestopt met bloeden.
    Nou heb ik vorige week woensdag ochtend 12 Maart met mijn vriend gevreeen donderdag 20 maart heb ik een ovulatietest gedaan en deze was knal positief ! kan het nou zijn dat ik weer zwanger ben ? Of klopt die ovulatie test niet door eventueel hormonen ? Ik heb nog geen ongesteldheid gehad.

Kan het helaas niet op google terug vinden. dus hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb je al een witte zwangerschapstest gehad dan? Die van mij heeft ongeveer een maand een 2e streep gegeven. Dus dan kan het zijn dat de ovulatietest daar wel op reageerd ja.

3. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn zwangerschapstest was negatief....

4. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Ik neem aan dat je een positieve ovulatietest hebt gehad op de 13e? De 20e is morgen namelijk.

Je eisprong zal de 14e of 15e zijn geweest (nav je positieve ovulatietest). Je kunt dus zeker zwanger zijn, want zaad kan een dag of 2/3 overleven. Als je niet ongesteld wordt, zou ik de 28e of 29e een zwangerschapstest doen (afhankelijk van je luteale fase misschien wel eerder).

5. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey miepje ,

ja sorry 13 Maart idd... het maakt dus niet uit dat de ovulatie 1 dag duidelijk was? want de volgende dag heb ik weer getest en toen was hij negatief.

ben benieuwd..

6. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    en wat bedoel je met ''luteale fase'' ?

7. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het al opgezocht !

8. TalChan

TalChan Lid

17 mrt 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik testte nog 2,5 week na de curettage positief op zwangerschap. Ik deed na twee weken op woensdag ook een ovulatietest en die was donker. Ik dacht dus dat het nog van de zwangerschap was.

Twee dagen later, de vrijdag, testte ik nog een keer en toen was het streepje op de ovulatietest tot mijn verbazing nog donkerder! Precies twee weken erna werd ik ongesteld. Volgens mij kun je dus zeker de eisprong gehad hebben.

Succes. Ik duim voor je!

9. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een spanning...
    zit echt te wachten.. heb verder geen klachten soms wel eens buikkramp maar dat kan niks betekenen. Gister was ik af en toe beetje duizelig.
    Ik mag vrijdag gaan testen ( denk ik ? )

10. Rainbow84

Rainbow84 Lid

13 feb 2014
    13
    0
    0
    Amsterdam
    Heb je ook alle andere dagen getest, of alleen die twee dagen?
    Hier ook onzekerheid over cyclus na een miskraam. 7 maart curettage gehad na 10,5 weken zwangerschap. Op 15 maart had ik al een negatieve zwangerschapstest, maar ovulatietesten zijn sindsdien alle dagen positief... Dat kan dus niet kloppen.
    Volgens de vk kan ik wel degelijk weer een eisprong hebben nu, maar als de ovu testen langer blijven kleuren is het ook aannemelijk dat ze toch nog reageren op (oude) zwangerschapshormonen die zo laag zijn dat de zwangerschapstest ze niet meer aangeeft... :(

Hoop natuurlijk voor je dat t gewoon raak is!

11. linie1987

linie1987 Lid

19 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas... ben afgelopen donderdag ongesteld geworden.5 weken na de curettage.
    Jammer dat er geen zwangerschap is.. Maar ook fijn om te weten dat alles weer in orde is !

hoe verloopt het nu bij jou?

12. Mikkie0611

12 nov 2013
    61
    1
    8
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meiden,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even in haak op dit topic.
    Heb namelijk ook in februari een missed abortion gehad (hartje was gestopt) alleen bij mij dmv medicatie miskraam op gang gekomen. Ben direct weer gaan temperaturen en ovu testen. Echter, geen ei geconstateerd. Eergisteren ongi ineens begonnen. Dit is nu ook mijn vraag: Door PCO had ik hele lange cycli telkens. Nu in een keer dus na 3 weekjes al en geen ei geweest?!? Hebben meer dames dit ook gehad?

Liefs

Deel Deze Pagina