Hoi meiden, Even jullie mening/raad nodig, al weet ik dat jullie ook niks met zekerheid kunnen zeggen. Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil en deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Daardoor m'n ei goed gevonden, vorige week vrijdagavond was het teststreepje bijna even donker en die zaterdagochtend duidelijker donkerder dan de controlestreep. S middags ook smiley op de cb, s avonds liep de test alweer af. Rond die dagen goed geklust uiteraard. Ik ga er dus vanuit dat mijn eisprong zaterdagnacht of zondag geweest moet zijn. Vandaag daarom 7 dpo dacht ik? Gisteren wat felle steken in m'n rechterlies en vanochtend wat krampen en een drukkend gevoel. Nu ga ik net alleen naar de wc en verlies ik behoorlijk wat helderrood bloed... Ik ben nu erg in twijfel, al ongesteld of een innestelingsbloeding? Wie heeft hier ervaring mee?! Word er erg onzeker van!!
Moeilijk te zeggen het kan beide zijn. Innesteling begint volgens mij in dezelfde periode dat je ongi moet worden. Ik hoop voor je dat t zo is. Succes met wachten
Eisprong is gemiddeld 24-36 uur na een positieve test, innesteling gemiddeld 5 dagen erna. Kan beiden zijn. Innedtelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel, maar kan beiden zijn. Als het bloeden aan blijft houden kun je er vanuit gaan dat het je menstruatie is, maar hoop voor jou uiteraard dat het niet het geval is. Succes iig!
Ik zou er niet teveel op hopen, kan altijd natuurlijk en Hoop het voor je maar ik ben bang van niet (als je er vanuit gaat dat het je menstruatie is kan t alleen maar meevallen ).
Innestelingsbloed is normaal enkele dagen later na je eisprong (5 tot 6 dagen later). Blijft het bloeden duren? Is het zoveel als bij je maandstonden of minder?
Helderrood bloed zou ik niet denken dat je zwanger bent. Ik zelf heb geen innestelbloeding of iets gehad. mijn mesntruatie is gewoon uitgebeleven. maar helderrood bloed en best veel dan zou ik het op een menstruatie houden. ook zeg je dat je gestopt bent met de pil dus het kan zijn dat dit je ''Normale'' menstruatie is. Ik zou het op ''NietZwanger''Houden. Ben je toch zwanger kan het altijd allemaal meevallen dan dat je zometeen jezelf blij maakt en het niet zo is . Hoop dat je er wat aan hebt of al wat meer weet. Innelstelbloeding is meestal oud bloed of slijmerig Rozig omdat de bloed met je slijm heeft gemengd. (Wat ik ervan weet / gehoord heb )
Het zou goed een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar zeker weten doe je dat pas over een paar dagen. Hierboven staat dat een innestelingsbloeding 5 tot 6 dagen na de eisprong moet plaatsvinden, maar dit hoeft niet per se. Ik heb een innestelingsbloeding gehad op 9 dagen na de eisprong. Ik verloor op 9 DPO en 10 DPO wat bruine sliertjes en 1 rood sliertje met afvegen. Niet echt vermengd met slijm of zo. Ik ging ervanuit dat ik ongesteld werd, ik had al maanden een rare cyclus. Ik was dan ook verbaasd toen ik een week later positief testte. Ik heb ook vaker gelezen over innestelingsbloedingen waarbij (veel) helderrood bloed is verloren. Het kan dus eigenlijk alle kanten op. Even afwachten en rond je NOD testen (tenzij je nu wel ongesteld wordt).
O, vergeten te typen... Op het moment van de innesteling had ik hevige menstruatiekrampen en een zwaar, pijnlijk en drukkend gevoel in mijn onderrug. Ook de dagen erna veel steken in mijn rechterlies. Eigenlijk dacht ik door het bloedverlies en de krampen dat ik ongesteld werd. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief test!
Zou kunnen.. Maar bij mij was t geen helderrood bloed en niet zo veel. Wel een week eerder dan dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Daht toen dat ik gewoon een week eerder ongesteld werd. Zwaar teleurgesteld. Maar het zette niet door. Wel ook kramp en pijn in onderrug. Nou anderhalve week later toch maar getest omdat t niet dorzette.. En ja hoor , raak ! Hoop voor je dat t wel raak is maar verheug je er niet teveel op. Succes meid!
Hoi meiden, het bloeden heeft doorgezet en ben dus ongesteld geworden. Na 24 dagen. Op zich geen probleem, weer snel een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen! Nu maak ik me wel een beetje zorgen over mijn luteale fase, ik had mijn lh-piek namelijk op cd 17 en eisprong dus hoogstwaarschijnlijk op cd 18. Vervolgens na 7 dagen alweer ongesteld. Zou dit van het ontpillen komen? Hebben meer meiden dit gehad waarna de tijd tussen eisprong en menstruatie weer langer werd?