Hallo dames... Ik ben iets meer dan 2 weken geleden gestopt met de pil en heb sinds vorige week ontzettende last van hoofdpijn. Is dit wel normaal en zou het te maken kunnen hebben dat het stoppen van de pil invloed heeft op de hoogte van je bloeddruk... ik heb er zo'n last van. Ik slik er ibuprofen voor... is dat schadelijk als je een kinderwens hebt, begin volgende week zou me eitje komen... kan ibuprofen daar invloed op hebben. Khoop op wat antwoorden. Hugzzz jollie
daar ben ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar dus ik hou de antwoorden ook even in de gaten want ik ben ook precies 2 weken geleden gestopt met de pil en heb ook last van hoofdpijnen en zo af en toe stekende pijn in me borsten. voor de hoofdpijn slik ik aleve in. groetjes
Ik ben alweer een paar maanden gestopt en heb toen ook wel last gehad van hoofdpijn, maar is ook weer gewoon gezakt hoor! Groetjes!
@ Jelske, heej jij ook hier? Ik zie dat jij ook last hebt gehad van hoofdpijn toen je was gestopt met de pil. Ook heftige hoofdpijn? Heb er ook zo'n last van
Hoi Hoi, heb ik ook last van gehad, zelf tot 4 mnd zwangerschap maar sindsdien gaat het eigenlijk heel goed..... ik heb ook erg last gehad van het ontpillen hoor, buikpijn, hoofdpijn, puistjes en vette haren tjonge.. maar je ziet het komt goed Liefs
@Heej Lisje, nou ik ben er achter waar m'n hoofdpijn vandaan kwam. Niet van ontpillen maar doordat m'n oogsterkte was veranderd. Heb een nieuwe bril besteld met de goed sterkte en nu voor noodoplossing een lens in m'n ene oog om de sterkte te corrigeren. Geen hoofdpijn meer joehoe!
Hoihoi Sinds ik van de pil af ben. Nu een jaar. Heb ik veel meer last van hoofdpijn en volgens mij komt dat door hormonen die anders altijd onderdrukt waren. irisje
Ik was al vergeten dat ik hier een topic had aangemaakt... Ik heb dik 2 weken last gehad van erge hoofdpijn... maar daarna was het weg.. Kheb nu ook geen hoofdpijn meer gehad.... dus zorgen om niks gemaakt. En lisje... ik heb ook zo'n last van ontpillen.. die hoofdpijn dus, ook puistjes en ook last van vettige haren... haha leuk he dat ontpillen. Dus meiden die dit lezen... de hoofdpijn gaat weg hoor! liefs jollie
Ik ben nu ook 2 weken gestopt met de pil en die hoofdpijn is erg herkenbaar helaas :-k Maar ja, dat neem ik maar voor lief. Weten jullie of je ook bloedverlies kan hebben bij je eisprong? Ik had vrijdag op zaterdagnacht enorme kramp. Zaterdag verloor ik wat bloed. Maar ik kan me niet indenken dat ik na 2 weken stoppen met de pil alweer ongi wordt. Wie heeft hier ook last van gehad?
Volgens mij is mijn hoofdpijn te wijten aan kiespijn had vorige keer met ontpillen ook geen last van hoofdpijn. Nee he..ben bang voor de tandarts
@Ponnetje, schrik je heel erg als ik vertel dat ik tandarts ben? En nee, dit is geen grapje! Wat voor behandeling moet je dinsdag ondergaan?
@Ponnetje: bedenk me nu dat je dinsdag misschien helemaal niet naar de tandarts hoeft, maar dat het een andere belangrijke dag is voor je. Sorry, voor de eventuele blunder.
meen je dat? pff geen idee....heb al eerder soortgelijke klachten gehad toen ik m'n verstandkiezen moest laten verwijderen. ze zeiden dat ik boven geen verstandkiezen had. misschien is het een ontsteking wat m'n verhoging ook verklaart. merkte het ineens dat m'n hoofdpijn opkomt als ik gegeten heb en als ik heb gepraat. ook stijve kaak aan de rechterkant en het trekt aan de rechterkant van m'n gezicht
Is het stekend of zeurend? Kun je echt een specifieke kies aanwijzen die pijn doet of is het een heel gebied wat gevoelig is? Als je toevallig neusverkouden bent (of net bent geweest) zou ik als ik jou was gaan stomen, want een geiriiteerde bijholte kan aanvoelen als kiespijn én hoofdpijn veroorzaken.
he he , dat ontpillen kan behoorlijk lastig zijn.. ik heb nu zelfs nog heel veel uitslag ( sinds kort weer) door de hormonen, dus je lichaam went zo snel aan de pil, dat het ook weer erg moet wennen aan je natuurlijke hormonen! Liefs