Ontpillen en vervelende klachten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Amazing, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Hallo allemaal,

Ik ben 20 dagen geleden gestopt met de pil en heb sinds twee weken last van allerlei vervelende klachten.
    Het begon een week of twee geleden last van mijn onderbuik (voornamelijk steken en het gevoel van menstruatiekramp) en sinds het weekend heb ik ook last van hele erge misselijkheidsvlagen. De misselijkheid komt vooral op wanneer ik in een warme ruimte ben of wanneer ik een iets zoets eet dat erg vult. Nou heb ik sinds gisteren ook behoorlijk last van mijn bekken... :( heel irritant.

Heeft iemand hier ook last van gehad tijdens het ontpillen?

Ik ben een keer eerder gestopt met de pil en heb toen geen van deze klachten gehad, vandaar dat ik mijn vraag hier even stel.

Alvast bedankt :)

2. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Zeker dat je niet zwanger bent? Vind wel rare symptomen voor het ontpillen.. Maar anders dokter even vragen?

3. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Daar dacht ik ook in eerste instantie aan... maar heb toch soort van ongesteld geweest na het stoppen met de pil.

4. Denise1991

Dat zegt niet altijd alles ;) zou maar even test doen!

5. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Misschien maar voor de zekerheid... :p Maar bel morgenochtend ook even de dokter, denk ik. De buikpijn wordt ook steeds erger helaas... :(

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had ook 9 dec mijn eerste pilloze dag en op 5 dec mijn laatste menstruatie van de pil gehad. Ik heb ook last van menstruatie achtige pijn en gisteren ineens last in mijn rechterlies. Als ik een normale cylcus zou hebben van 28 dagen dan ziu ik 24 dec de innesteling gehad hebben en precies die ochtend had ik een hele erge pijn, soort steek in mijn onderbuik die doortrok naar beneden. Ben ook met vlagen misselijk, heb afentoe hoofdpijn en vaak na het eten een opgablazen buik.. Oja en vorig weekend uit het niets spierpijn in mijn bovenbenen

Ik vraag me ook af of dit van het ontpillen is of hopelijk toch zwanger

7. Denise1991

Hmmm..qontpillen heeft ook van zulke symptomen! Ik zou even afwachten ;)

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heel herkenbaar eerste 2 weken last gehad van hoofdpijn, buikpijn, en emotioneel echt een drama. Als k nu ongesteld wordt krijg ik een week daar voor pijn in mijn onderbuik en 2 dagen voor de ongesteldheid gigantische buikpijn. Ik kan niet wachten tot dat k weer aan de pil kan beginnen; )

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zo super vervelend dat die symptomen op elkaar lijken, maar daar kunnen we helaas niks aan veranderen! :(

10. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Het is nog even afwachten en dan kan je testen... ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ontpillen kan wel een tijd duren (is natuurlijk ook verschillend per persoon). :) Bij mij kwam mijn cyclus na 6 maanden pas weer op gang na mijn eerste stop twee jaar geleden.

11. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Dus het is op zich normaal?
    De vorige keer heb ik daar helemaal geen last van gehad, dus vond het wel een beetje raar. Wel heel vervelend voor je dat je zoveel dagen van tevoren gigantische buikpijn hebt... :(

12. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ja je hoort zoveel verschillende verhalen. Zou ook wel een wonder zijn als ik nu al zwanger zou zijn, maar omdat ik het zo graag wil let ik op elk pijntje, terwijl het waarschijnlijk gewoon ontpillen is. Vind alleen die steken van 24 dec precies op de innestelingsdag (als ik gelijk een cyclus vab 28 dagen zou hebben) zo vaag. Stond bijna krom van de pijn om half 8 's ochtends bij de slager in de rij. :p

13. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Dat is wel vreemd inderdaad. Ach, heb wel van een paar meiden gehoord dat ze de eerste maand al direct zwanger waren. :p

Deel Deze Pagina