Stopweek geen bloeding

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door happyday, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyday

happyday Lid

27 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 18 oktober heb ik een lichte bloeding (was niet echt heftig ofzo heel weinig) gehad door de primolut i.v.m doorbraak ofja bruine afscheiding steeds tussendoor de pil.

Na de primolut moest ik weer starten met de pil (microgynon 50) en twee strippen doornemen.

Tijdens de primolut heb ik ook de pil tegelijk gebruikt omdat stopweek gelijk viel met einde primolut kuur.

Ik heb gemeenschap gehad tussendoor. Maar nu zit ik in stopweek die bijna is afgelopen en heb geen bruine afscheiding, geen bloed, zelfs witte afscheiding is minimaal. Wel is er week terug lage bloeddruk geconstateerd die varierd van 100/80 tot 80/60. Weet niet of dat er mee te maken heeft?

Voor de rest heb ik geen kramp of iets wat op aankomst bloeding kan wijzen. Week terug al getest omdat ik dacht dat het misschien kon door die duizeligheid en roze afscheiding 1 dag ofja niet eens hele dag maar bij afvegen. Was negatief.

Toen lage bloeddruk werd gezegd dacht ik dat komt daar vandaan maar nu vind ik het raar geen bloeding en niks van kramp enzo.

Als ik zwanger zou zijn moet ik dit al ongv 8 a 9 weken zijn dus lijkt me sterk dat cb test negatief dan zou aangeven. Dus ik denk dat zwangerschap niet kan.

Heeft iemand dit ook al eens gehad met een stopweek? En moet ik me zorgen maken?

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Op zich kan het wel hoor dat je eens een stopweek overslaat qua vloeien. Ik zou het afwachten tot aan de dag dat je weer moet beginnen met slikken, ben je die dag nog niet ongesteld, dan voor de zekerheid nog eens testen. Negatief? Dan toch gewoon starten met de nieuwe pilstrip.

3. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Dit had ik ook met de microgynon 30. De laatste 4 maanden werd ik helemaal niet ongi. Kwam door de pil. Nu gestopt en mijn eigen lichaam komt wel weer op gang. Als dit een keer gebeurt is dat niet erg, staat geloof ik ook wel in de bijsluiter.

4. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben ook onlangs met de pil begonnen en ben na mijn 2e strip nu in mijn 2e stopweek en weer geen bloeding. Vorige stopweek al een test gedaan, nu maar weer voordat ik aan de nieuwe strip begin. Super onhandig dat je het gevoel hebt zwangerschapstesten te moeten doen bij pil gebruik :). Ik heb geen idee of het kwaad kan en ben wel van plan om de HA even te bellen maandag...

5. happyday

happyday Lid

27 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gewoon met de pil op de 7e dag weer begonnen. Maar vind de bloeding niet noemenswaardig heb een halve dag even rood gehad maar niet echt zoals ik het gewend ben.

Ook blijf ik constante pijn houden bij me baarmoeder en links en rechts afwisselend steken houden.

Ook kreeg ik ineens een soort buikspierpijn die nu bijna weg is, terwijl ik juist geen inspanningen heb gedaan.

Misschien iemand een idee? Of herkenbaar? Misschien cystes of vleesbomen?

Testen doe ik niet, vond 1 test wel afdoende. En lijkt me sterk dat ik zwanger ben. Want zou het dan 8 a 9 weken moeten wezen want heb verder geen gemeenschap meer gehad.

En negatief testen rond 8 a 9 weken en alsnog zwanger zijn heb ik nog niet van gehoord. Of iemand moet daar ervaring mee hebben?

Afijn, ik probeer me er niet druk om te maken, maar ben wel benieuwd waarom mijn lijf en hormonen zo raar doen. Ben meer bezorgd aan het worden dat er iets met mijn baarmoeder is of eierstokken en daardoor onvruchtbaar raak. Zou wel graag later kinderen krijgen.

Deel Deze Pagina