Niet écht temperaturen:verlaging temp op NOD toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi meiden

Ja men titel is een mondvol.
    Ik ben niet aan het temperaturen maar uit nieuwsgierigheid heb ik men temp vlak na men eisprong eens gemeten savonds, was 37.4.
    Dan nog eens in de namiddag één dag voor NOD(gisteren) ook 37.4.
    Vandaag op NOD ook vlak na de middag gemeten en was ineens 36.9 een daling dus.
    Ik heb al 8 dagen bruin/rozeverlies dat niet zo veel is en ook minder wordt(roze verdwijnt ook)
    Vandaag is men NOD en buiten pijnlijke borsten en wat buikpijn zijn de maandstonden precies nog niet in aantocht..terwijl ik meestal regelmatig ben.
    De verlaging van temp doet me vrezen dat het niks wordt maar het temperaturen is natuurlijk niet goed gebeurt. BOvendien heb ik gisteravond 4 glazen alcohol gedronken.
    Kan iemand me helpen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een verlaging van je temperatuur is op zich geen goed teken. Meestal is dat een voorteken van je ongesteldheid. Als je zwanger bent, blijft je temperatuur hoog. Dus ik vrees dat het niet raak is, maar ik ga natuurlijk voor je duimen dat je wel met goed nieuws komt. Succes!

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Jouw temp kan je helemaal niks uit opmaken.

Je mag namelijk niet in de middag of avond temperaturen omdat dan je temperatuur altijd hoog en schommelend is.

Als je wilt weten of je temp echt dalend is, dan moet je alleen 's-ochtends VOOR het opstaan gaan tempen.
    Maarja, dan moet je wel weten hoe hoog/laag die temp VOOR je eisprong is, anders weet je nog niks :)

Ik zou nog eventjes 2 dagen wachten, aangezien je wel eens 30 dagen cyclus hebt gehad en je nu op dag 28 zit!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    idd tempen direct na het wakker worden, dus ook niet eerst eruitgaan en bijv plassen, want zelfs dat beinvloedt je temp al! Ik had in het weekend als ik 's morgens langer in bed lag zelfs een afwijkende temp.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tempen heeft bij jou idd geen zin als je het halverwege op de dag doet en je weet niet wat je temp van voor je ei is.

Daarbij, je gebruikte Pregnyl en Progesteron. Die laatste zul je wel gebruiken omdat je eigen progesteronwaarde steeds te lag was. Progesteron beinvloed ook je temp, dus tempen is volkomen onbetrouwbaar bij die medicatie.
    Succes!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Temperaturen heeft inderdaad alleen zin als je het smorgens doet voor het opstaan en dan ook rond hetzelfde tijdstip. En dan moet je inderdaad de hele cyclus tempen.
    Ik heb het vorig jaar 3 maanden gedaan en als ik die lijsten bekijk schommel ik ook beetje. Kon per dag toch wel 0,2 graden schelen. Dus ja, je kan er helemaal niks uit opmaken. Dus gewoon afwachten. Ik zag zelf cyclussen van 35 dagen bij je staan.

Deel Deze Pagina