Beste mensen, Het is al een hele tijd geleden dat ik een reactie heb geplaatst. Dit door dat ik dacht dat ik mezelf gek maakte met ideeën. Ik dacht ik moet maar een tijdje even geen berichten lezen. En de pendels zijn ook helaas niet uitgekomen. Maar 24 december ben ik ongi geworden (helaas). En sinds vorige week kreeg ik last van mijn rechter borst. Ik dacht nou misschien een talgklier verstopt, ik kneep er in en zo kwam er gewoon melk uit mijn borst. Bij de andere niet. Tot afgelopen weekend. Toen ineens wel. Ik moet er wel een beetje moeite voor doen, maar beide komt het er uit. Misschien wel een vaag verhaal, maar heeft iemand dit ook, of wel eens gehad? Ik dacht misschien is het een voorbereiding van het lichaam, ik weet het ook niet meer. Help Liefs Jose
Dat is bizar! Ik had dat ook maar ik was wel 12 weken zwanger toen ik dat voor het eerst kreeg. Volgens mij kan het zijn dat je zwanger bent, ook wanneer je menstrueert. Dacht dat ergens gelezen te hebben. Heb je wel een test gedaan?
Nee ik heb nog geen test gedaan, omdat mijn eerst volgende menstruatie pas woensdag 23 januari is. En ik gewoon ongesteld ben geweest de laatste keer. Dus had ik zoiets van dat wacht ik eerst wel af. Maar ik wordt hier wel onzeker van. Ik dacht altijd dat dat een fabeltje was, dat iemand ongesteld is en toch zwanger, maar dat blijkt dus eigenlijk van niet. Tja wat zal ik nu doen, een test of afwachten tot volgende week. Liefs Jose
hallo eyzenga Ik heb daar nu ook heel erg last van, van die opgezette borstkliertjes aan de zijkant van mijn borsten, zo eng om te voelen ook? Ze doen toch zo'n pijn. En ja ook talg op mijn tepels heb ik ook, helemaal wit zijn m'n tepels. Durf er niet op te drukken want het doet pijn, bij jou niet?
Ik heb een stram gevoel in m'n borsten en ook last van talg op m'n tepels. Zitten allemaal van die witte puntjes op. Ze doen niet echt pijn,maar ik zit er ook niet constant aan.Als ik een beetje scheef zit,voelt het alsof ik spierpijn heb. Dacht dat ik het me verbeelde, maarja ben niet de enige,wil dan ook even meelezen.
Mijn borsten zijn niet anders van kleur, zijn ook niet echt pijnlijk, maar meer gevoeliger. En opgezette spiertjes aan de zijkant heb ik eigenlijk niet. Vaag hoor. Wel spannend. Ik denk dat ik toch maar wacht tot woensdag of donderdag. Is er dan nog geen ongi, kan ik een testje doen. Liefs Jose