roze afscheiding

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door daddyslittlegir, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddyslittlegir

1 jun 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 daddyslittlegir, 7 jul 2016
    Laatst bewerkt: 7 jul 2016
    hoi allemaal,

ik heb een vraag en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen...

ik slik al 4 jaar de pil en het is altijd goed gegaan. Vorige maand heb ik 2 weken de pil niet ingenomen omdat ik erg ziek was ( heel stom natuurlijk ) ondertussen wel onveilig sex gehad. ik heb daarna 2 keer een zwangerschapstest gedaan die negatief was. 21 juni ben ik 4 dagen hevig ongesteld geweest daarna weer begonnen met de nieuwe strip.

sinds 2 dagen moet ik vaak naar de wc ik heb zo een aandrang om te plassen maar wanneer ik op de wc zit komt er maar een paar druppels ik heb geen pijn tijdens het plassen etc maar wel een raar gevoel in mn onderbuik tijdens het plassen ( lijkt wel alsof ik vlinders in mn buik voel ).. vandaag tijdens het afvegen zat er licht roze afscheiding bij. ik voel me vandaag erg moe en ben afentoe duizelig. verder geen symptomen.

kan dit wijzen op een zwangerschap ? ik ben natuurlijk wel ongesteld geweest maar soms hoor je toch ook verhalen dat ze ongesteld worden en later toch zwanger blijken te zijn ?
    ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken ...... wat denken jullie ?

2. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Het klinkt eerder als blaasontsteking... Je kunt met deze klachten wel bij een huisarts terecht denk ik. Het kan ook zijn dat je reageert op de hormoonschommeling doordat je de pil niet hebt gehad (een soort "ontpillen"). En als je ondanks je menstruatie denkt dat je zwanger zou kunnen zijn (wat best kan, maar de kans is wel erg klein), dan zou ik als ik jou was gewoon een testje halen, je hebt prima testen bij de kruidvat, 2 voor €5,- zijn het goedkoopst en bevallen hier op de site vaak het best.

Succes!

3. Proudmommy80

Proudmommy80 Actief lid

17 okt 2015
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik dacht ook gelijk aan een blaasontsteking..

Deel Deze Pagina