Ik ben 29 februari gestopt met de pil (Cerazette, is overigens een pil zonder stopweek!) en wacht nu nog steeds op mijn menstruatie... Ook geen onttrekkingsbloeding gehad. Het komt er eigenlijk op neer dat ik al 3,5 jaar geen menstruatie heb gehad! Ben na mijn zwangerschap van mijn dochtertje nooit meer ongesteld geworden. Terwijl ik, toen ik de eerste keer met de pil stopte 3,5 jaar geleden, meteen na 28 dagen ongesteld werd. Is nu dus totaal anders... Het enige wat je kan doen is afwachten. Zo frustrerend..!! Succes, ik hoop dat je snel je menstruatie mag krijgen!!
Ik denk dat ik weer ga voor 28 dagen deze maand... heb deze week geen eisprong. Dus wie weet, na een jaar is het allemaal weer een beetje op de rit...please...
Ik ben in 2011 voor een paar maanden (4 a 5) aan de pil geweest. In januari 2012 van de pil af en het heeft 6 maanden geduurd totdat mijn menstruatie weer terug was, grr...:x wat duurde dat lang!
Ik had, na de laatste onttrekkingsbloeding, eerst een cyclus van 27 dagen, gevolgd door een van 29. Daarna een van 32, dat is ook het aantal dagen dat mijn cyclus duurde vóór de pil. Ik slikte Yasmin.
ik na onttrekkingsbloed, na 56 dagen mijn menstruatie, geen idee wanneer de volgende komt, wacht nu alweer best wel een lange tijd 1 augustus zou het weer 56 dagen zijn dus ik ben benieuwd, had gehoopt dat toen ik met etos zwanger worden pillen begon, het wel wat regelmatiger zou worden, maar dat geloof ik dus niet
Ik ben zondag gestopt met de Cerazette(minipil). Had gedurende het gebruik van die pil(4,5 jaar) regelmatige, lichte bloedingen van 4 dagen maar soms ook 2 weken. Ben sinds gisteren heel licht ongesteld maar helemaal geen klachten? Normaal toch wel een zeurderig gevoel in mijn buik en ben heel moe 2 dagen voorafgaand aan ongesteldheid.. Vreemd maar we wachten het maar even af! Ik heb een handige app gedownload voor mijn iPhone! Kun je alles op bijhouden.
Sinds januari gestopt met de prikpil en nog geen ongi.. al hoop ik die wel over twee weken te krijgen vanwege een verwachte eisprong.
Bij mij was het ook vreselijk. Stopte in januari 2011 met de pil en werd geloof ik zo rond eind maart/april weer ongi. Daarna 1x een goed cyclus gehad en daarna weer een zooitje. Gelukkig wel raak geschoten want in juli 2011 was ik zwanger! Nu weer aan de pil en is een chaos. Al bijna 3 weken ongesteld!!!
Ik ben in januari 2012 gestopt met de pil(13jr gebruikt), en tot op heden nog niet ongesteld geweest.
ik ben nu precies een jaar gestopt en aangezien ik na 3 weken mijn 1e menstr had,is het nog steeds niet goed... had ook cerazette(mini pil en daarvoor prikpil) ivm trombose wat ik had gehad.... ziekenhuis gyn geweest, net die maand prima cyclus gehad van 28 dg,hoefde me geen zorgen te maken.... nou dat doe ik wel... maakt je zo onzeker
sedert december gestopt met de pil eerst flinkjes na 29 dagen ongesteld, daarna 33 dagen , dan 40 dagen, laatste keer 55 dagen .
Ik ben gestopt met 'n pil, sinds afgelopen 2de week van juni. 1e ronde was wel ongesteld, maar nu 2de ronde afwachten (mijn nod: 20 aug).
Jeeehhh ben ongesteld geworden het heeft denk ik twee weken langer geduurd dus gelukkig niet zo lang. Ben gewoon 4 dagen ongi geweest. Ik heb trouwens ook een app op me telefoon womanlog. Ga ook effe kijken naar de app van predictor.
In maart gestopt met de pil. Eerste cyclus was 59 dagen. Zit nu in mijn 2e cyclus en zit inmiddels op dag 78... Ik slik de pillen zwanger worden van Etos. Maar helaas helpt ook dat niet.
Ik ben in april dit jaar gestopt met de pil heb de pil bijna 17 jaar gebruikt. Mijn eerste ongi kwam na 26 dg na het stoppen met de pil. de volgende maand was het 25 dg en in de derde maand was ik zwanger (nog steeds).. Het is per persoon zo verschillend je kan er niets van op aan al die verhalen laat je niet gek maken!